Pinja kirjoitti:Pelkään lääkkeitä, joten on pattitilanne. Seroquel on lääke ahdistukseen muttei masennuslääkitys. Äiti säätelee aika pitkälle mun lääkitys asioita. En ymmärrä miten toinen säätelee toisen lääkitys asioita, kun ei hän voi ymmärtää minkälaisessa olossa olen ja hän on itse terve eikä siten ymmärrä täysin huonoa kuntoani. Hän vahtii mun lääkitys asioita.

Pinja kirjoitti:Äitikään ei tiedä, että olen ollut psykoosissa, ei tajunnut sitä, vaikka olin omituinen. Luulee, että olen ollut osastolla muista syistä.
Trisse kirjoitti:tuskin käy kun äiti ei tiedä psykoosista. pilppa vois käyttää välillä aivojaan...
Pinja kirjoitti:Kerran äiti oli mukana osastohoitojaksolla olleessa kokouksessa, mutta hoitajat eivät voi kertoa mitä vain siinä tilanteessa äidilleni, kun heillä on kuitekin vaitiolovelvollisuus. Itse en ole halunnut kertoa äidilleni psykoosista, jos minulla olisi skitsofrenia olisin ehkä kertonut tai sitten tieto olisi tullut ilmi sekoilujen vuoksi. En ole myöskään kertonut kavereilleni psykoosista.
Pinja kirjoitti:Tänään ollut parempi olo, mikä on johtunut onnistumisista. Luulin ettei tuo pentu opi mitään, mikä stressasi ihan älyttömästi, mutta luulo osoittaui tänään turhaksi: oppinut tänään jo kolme eri temppua.

Mirri kirjoitti:Pinja kirjoitti:Tänään ollut parempi olo, mikä on johtunut onnistumisista. Luulin ettei tuo pentu opi mitään, mikä stressasi ihan älyttömästi, mutta luulo osoittaui tänään turhaksi: oppinut tänään jo kolme eri temppua.
Temppua?
Koirasi taitaa olla vielä niin vauva, että sillä on täysi tai peräti ylivoimainen työ pidellä tassunsa ristissä ulos pääsemiseen asti...
Pinja kirjoitti:... Tänään opetin molemmille koirille yhtä aikaa maahan menoa ja istumista ja pentu matki vanhempaa samalla niin opetus helpottui.
Psykopatologia kirjoitti:Minä käytin opetuksessa pilliä - en koirapilliä vaan erotiomarin pilliä, jonka ihminenkin kuulee hyvin.
Luulen, että peset pentua liian usein.
Pinja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Minä käytin opetuksessa pilliä - en koirapilliä vaan erotiomarin pilliä, jonka ihminenkin kuulee hyvin.
Luulen, että peset pentua liian usein.
Käytitkö pillin kanssa namia tai hyvä-kehua?
miten usein sitä sitten pitäisi pestä, olen pessyt usein, koska koirakirja neuvoo totuttamaan käsittelyihin: ikäkausi 8-16 viikkoa on sosiaalistumisikä. Tassut on pakko pestä joka päivä, koska tekee sisälle pissejä ja seuraavaksi kävelee pissan päältä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa