Kuutar kirjoitti:joku kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Minä en nyt ymmärrä, miksi Kyllästynyttä moititaan valvojana. Pertti sulki tuon Hilpan aloittaman"jäsenhakemus kuppikuntaamme " -ketjun, jossa näyttää olevan vain riitelyä. Millä tavoin tuon ketjun sulkeminen tai riitely siinä olisi Kyllästyneen vika? Minusta hän on OK valvoja.
Et taida olla kovin hyvä arvostelijana, kun tuossa viestissä ei ole juuri mitään oikein.
Mitä Kyllästynyt muka teki väärin valvojana? Perttihän sen ketjun sulki. Luin tuon ketjun, minusta Kyllästynyt ei myöskään aloittanut riitelyä.
Kerroin vaan oman mielipiteeni.
Korjaus: Tarkoitin Hilpan aloittamaa " Kuppikuntien muodostuminen" -ketjua.
Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan en harrasta perättömien syytösten esittämistä, en pilkkaa kiusatuksi joutunutta, enkä nimittele tai solvaa ketään.
Jos muut tekisivät samoin, keskustelukulttuuri ottaisi huomattavan harppauksen eteen- ja ylöspäin.
Kuutar kirjoitti:Kahvi, en tiedä olivatko tai ovatko foorumin mieskirjoittajat sovinisteja tai sovinistisia, mutta foorumilla oli kyllä aiemmin niin rasittavan tyhmiä ja vastenmielisiä juttuja, että harkitsin pois lähtemistä ja foorumin taso mielestäni laski silloin.
Kyllästynyt kirjoitti:Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.
Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?
Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?
Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...
Kyllä on!
Hänen ensimmäinen viestinsä minun paluuni jälkeen oli "Hyi saatana, meinasin oksentaa.... huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan..."
Millä eväillä sinä Helmenkalastaja siis toistuvasti väität, ettei "joku" ole kimppuuni hyökännyt tai minua syyttänyt mistään?Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..
Sinä väität minua vainoharhaiseksi, vaikka et selvästikään ole edes lukenut "jokun" viestejä.
Toivon todella, että ottaisit asioista selvää ennen kuin käyt minua vainoharhaiseksi diagnosoimaan!Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä, Kyllästynyt, olet harrastanut kirjoittamisen muotoseikkoihin puuttumista koko sen ajan, jonka minä olen nettikäyttäytymistäsi seurannut...
Niin olen, mutta osaatko arvata minkä takia ja kenen aloitteesta?
Vastaus: Tristanin. Hän kävi minun, viestieni ja erityisesti niiden kieliasun kimppuun heti kun Tukiasema.net -palstalle tulin. Tuolloin päätin, että kirjoitan itse niin virheettömästi kuin pystyn, mutta koska minun virheistäni tehdään pilkkaa, ei minulla ole mitään syytä olla puuttumatta minun kimppuuni hyökänneiden virheisiin.Helmenkalastaja kirjoitti:... Muotovirheet kirjoittamisessa eivät siis - toisin kuin sinä mitä ilmeisimmin luulet - ole sinun tahallista kiusaamistasi (tai edes epäkohteliaisuutta muita kirjoittajia kohtaan). Ennen kuin niistä sinun niihin puuttumisesi jälkeen mahdollisesti sellaista tulee. Jolloin voit vain syyttää itseäsi.
En ole puuttunut kenenkään muun kirjoitusvirheisiin kuin heidän, jotka ovat erikseen ilmoittaneet tekevänsä ne minua kiusatakseen - tai jotka ovat ensin hyökänneet minun kimppuuni solvauksillaan, nimittelyillään ja kiusaamisella.
Tässä kohtaa Helmenkalastaja, sinun olisi syytä vähintäänkin pahoitella puheitasi "jokun" toiminnasta. Niin pieleen sinä olet hänen toimintaansa arvioinut.
Psykopatologia kirjoitti:9:27
Mikä on Kyllästyneen ko. lukitusta siirretty viesti?
Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.
Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?
Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?
Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..
Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä, Kyllästynyt, olet harrastanut kirjoittamisen muotoseikkoihin puuttumista koko sen ajan, jonka minä olen nettikäyttäytymistäsi seurannut...
Helmenkalastaja kirjoitti:... Muotovirheet kirjoittamisessa eivät siis - toisin kuin sinä mitä ilmeisimmin luulet - ole sinun tahallista kiusaamistasi (tai edes epäkohteliaisuutta muita kirjoittajia kohtaan). Ennen kuin niistä sinun niihin puuttumisesi jälkeen mahdollisesti sellaista tulee. Jolloin voit vain syyttää itseäsi.
Kyllästynyt kirjoitti:Voin edelleen vahvistaa mielipiteeni:
Tuon kirjoittaessani olin listannut satamäärin naisvihamielisiä viestejä, jotka olivat selvä osoitus ja esimerkki palstalla silloin esiintyneestä naisvihamielisyydestä ja sovinismista.
Kyllästynyt kirjoitti:...Kyllästynyt kirjoitti:Viime kesänä keräsin pitkälti toista sataa naisvihamielistä viestiä. Mielestäni tuo osoittaa, että palstalla on niin paljon naisia halventavaa, sovinistista ja suorastaan naisvihamielistä tekstiä, että voi hyvällä syyllä sanoa palstan olevan sovinistien suojelualue.viewtopic.php?f=16&t=9637&p=127367&hilit=sovinis%2A#p127367Psykopatologia kirjoitti:Minusta tuo lista ei osoita, että foorumi olisi sovinistien suojelualue.
Foorumilla ei ole yhtään sovinistia.Kahvi kirjoitti:... Samoja jankkasit, minkä moni muu (mm PP) totesi aiheettomiksi näkemyksiksi. Mutta koskapa sinä olet puhetta uskonut saatika ymmärtänyt...
Ei tuossa puhuta mitään aiheettomista näkemyksistä.
Kyllästynyt kirjoitti:Voin edelleen vahvistaa mielipiteeni:
Tuon kirjoittaessani olin listannut satamäärin naisvihamielisiä viestejä, jotka olivat selvä osoitus ja esimerkki palstalla silloin esiintyneestä naisvihamielisyydestä ja sovinismista.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan en harrasta perättömien syytösten esittämistä, en pilkkaa kiusatuksi joutunutta, enkä nimittele tai solvaa ketään.
Jos muut tekisivät samoin, keskustelukulttuuri ottaisi huomattavan harppauksen eteen- ja ylöspäin.
Täyttä potaskaa! Olet esittänyt perättömiä syytöksiä (mm kiusaamisesta ja sovinismista), olet pilkannut kiusatuksi joutunutta (minua väittämällä että kiusaamiseni olikin muka vain tappelua) ja solvannut/nimitellyt olet ainakin Riidankylväjää (muistat varmaan itsekin).
Selvästi pahimpana pidän tuota jatkuvaa perättömien syytösten esittämistä.
Psykopatologia kirjoitti:9:27
Mikä on Kyllästyneen ko. lukitusta siirretty viesti?
viewtopic.php?f=16&t=11328&start=20#p157727Kyllästynyt kirjoitti:Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26
(--)
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan en harrasta perättömien syytösten esittämistä, en pilkkaa kiusatuksi joutunutta, enkä nimittele tai solvaa ketään.
Täyttä potaskaa! Olet esittänyt perättömiä syytöksiä (mm kiusaamisesta ja sovinismista), olet pilkannut kiusatuksi joutunutta (minua väittämällä että kiusaamiseni olikin muka vain tappelua) ja solvannut/nimitellyt olet ainakin Riidankylväjää (muistat varmaan itsekin).
1. Sinä olet kiusannut minua. Vai taasko sinä perut asian, jonka olet jo myöntänyt?
Psykopatologia kirjoitti:19:29Kyllästynyt kirjoitti:Voin edelleen vahvistaa mielipiteeni:
Mitä on naisvihamielisyys ja mitä on sovinismi?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan en harrasta perättömien syytösten esittämistä, en pilkkaa kiusatuksi joutunutta, enkä nimittele tai solvaa ketään.
1. Sinä olet kiusannut minua. Vai taasko sinä perut asian, jonka olet jo myöntänyt?
Kysymys nyt kyllä oli sinun käytöksestäsi (ei minun).
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä nyt on jo kyse sinunkin käytöksestäsi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa