Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 20:20

Voin edelleen vahvistaa mielipiteeni:

Tuon kirjoittaessani olin listannut satamäärin naisvihamielisiä viestejä, jotka olivat selvä osoitus ja esimerkki palstalla silloin esiintyneestä naisvihamielisyydestä ja sovinismista.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 20:22

Minäkin sitten vahvistan mielipiteeni Valvoja Kyllästyneestä.
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 20:24

Kuutar kirjoitti:
joku kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:Minä en nyt ymmärrä, miksi Kyllästynyttä moititaan valvojana. Pertti sulki tuon Hilpan aloittaman"jäsenhakemus kuppikuntaamme " -ketjun, jossa näyttää olevan vain riitelyä. Millä tavoin tuon ketjun sulkeminen tai riitely siinä olisi Kyllästyneen vika? Minusta hän on OK valvoja.

Et taida olla kovin hyvä arvostelijana, kun tuossa viestissä ei ole juuri mitään oikein.

Mitä Kyllästynyt muka teki väärin valvojana? Perttihän sen ketjun sulki. Luin tuon ketjun, minusta Kyllästynyt ei myöskään aloittanut riitelyä.
Kerroin vaan oman mielipiteeni.

Korjaus: Tarkoitin Hilpan aloittamaa " Kuppikuntien muodostuminen" -ketjua.

Ei aloittanutkaan vaan Hilppa aloitti.
Mutta Kyllästynyt valvojana siirsi siitä ketjusta tänne riitelyn, sen jälkeen kun ketju oli lukittu.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 20:26

Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan en harrasta perättömien syytösten esittämistä, en pilkkaa kiusatuksi joutunutta, enkä nimittele tai solvaa ketään.

Jos muut tekisivät samoin, keskustelukulttuuri ottaisi huomattavan harppauksen eteen- ja ylöspäin.

Täyttä potaskaa! Olet esittänyt perättömiä syytöksiä (mm kiusaamisesta ja sovinismista), olet pilkannut kiusatuksi joutunutta (minua väittämällä että kiusaamiseni olikin muka vain tappelua) ja solvannut/nimitellyt olet ainakin Riidankylväjää (muistat varmaan itsekin).

Selvästi pahimpana pidän tuota jatkuvaa perättömien syytösten esittämistä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2014 20:27

9:27
Mikä on Kyllästyneen ko. lukitusta siirretty viesti?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 20:27

Poistettu tarpeettomana.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 26.01.2014 20:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 20:27

Kuutar kirjoitti:Kahvi, en tiedä olivatko tai ovatko foorumin mieskirjoittajat sovinisteja tai sovinistisia, mutta foorumilla oli kyllä aiemmin niin rasittavan tyhmiä ja vastenmielisiä juttuja, että harkitsin pois lähtemistä ja foorumin taso mielestäni laski silloin.

Tämän ymmärsin jo silloin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 20:28

Kyllästynyt kirjoitti:Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.

Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?

Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?

Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...

Kyllä on!
Hänen ensimmäinen viestinsä minun paluuni jälkeen oli "Hyi saatana, meinasin oksentaa.... huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan..."
Millä eväillä sinä Helmenkalastaja siis toistuvasti väität, ettei "joku" ole kimppuuni hyökännyt tai minua syyttänyt mistään?
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..

Sinä väität minua vainoharhaiseksi, vaikka et selvästikään ole edes lukenut "jokun" viestejä.

Toivon todella, että ottaisit asioista selvää ennen kuin käyt minua vainoharhaiseksi diagnosoimaan!
Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä, Kyllästynyt, olet harrastanut kirjoittamisen muotoseikkoihin puuttumista koko sen ajan, jonka minä olen nettikäyttäytymistäsi seurannut...

Niin olen, mutta osaatko arvata minkä takia ja kenen aloitteesta?
Vastaus: Tristanin. Hän kävi minun, viestieni ja erityisesti niiden kieliasun kimppuun heti kun Tukiasema.net -palstalle tulin. Tuolloin päätin, että kirjoitan itse niin virheettömästi kuin pystyn, mutta koska minun virheistäni tehdään pilkkaa, ei minulla ole mitään syytä olla puuttumatta minun kimppuuni hyökänneiden virheisiin.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Muotovirheet kirjoittamisessa eivät siis - toisin kuin sinä mitä ilmeisimmin luulet - ole sinun tahallista kiusaamistasi (tai edes epäkohteliaisuutta muita kirjoittajia kohtaan). Ennen kuin niistä sinun niihin puuttumisesi jälkeen mahdollisesti sellaista tulee. Jolloin voit vain syyttää itseäsi.

En ole puuttunut kenenkään muun kirjoitusvirheisiin kuin heidän, jotka ovat erikseen ilmoittaneet tekevänsä ne minua kiusatakseen - tai jotka ovat ensin hyökänneet minun kimppuuni solvauksillaan, nimittelyillään ja kiusaamisella.

Tässä kohtaa Helmenkalastaja, sinun olisi syytä vähintäänkin pahoitella puheitasi "jokun" toiminnasta. Niin pieleen sinä olet hänen toimintaansa arvioinut.

Psykopatologialle: tämä viesti.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 20:29

Psykopatologia kirjoitti:9:27

Tämä:

Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.

Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?

Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?

Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...

Kyllä on!
Hänen ensimmäinen viestinsä minun paluuni jälkeen oli "Hyi saatana, meinasin oksentaa.... huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan..."
Millä eväillä sinä Helmenkalastaja siis toistuvasti väität, ettei "joku" ole kimppuuni hyökännyt tai minua syyttänyt mistään?
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..

Sinä väität minua vainoharhaiseksi, vaikka et selvästikään ole edes lukenut "jokun" viestejä.

Toivon todella, että ottaisit asioista selvää ennen kuin käyt minua vainoharhaiseksi diagnosoimaan!
Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä, Kyllästynyt, olet harrastanut kirjoittamisen muotoseikkoihin puuttumista koko sen ajan, jonka minä olen nettikäyttäytymistäsi seurannut...

Niin olen, mutta osaatko arvata minkä takia ja kenen aloitteesta?
Vastaus: Tristanin. Hän kävi minun, viestieni ja erityisesti niiden kieliasun kimppuun heti kun Tukiasema.net -palstalle tulin. Tuolloin päätin, että kirjoitan itse niin virheettömästi kuin pystyn, mutta koska minun virheistäni tehdään pilkkaa, ei minulla ole mitään syytä olla puuttumatta minun kimppuuni hyökänneiden virheisiin.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Muotovirheet kirjoittamisessa eivät siis - toisin kuin sinä mitä ilmeisimmin luulet - ole sinun tahallista kiusaamistasi (tai edes epäkohteliaisuutta muita kirjoittajia kohtaan). Ennen kuin niistä sinun niihin puuttumisesi jälkeen mahdollisesti sellaista tulee. Jolloin voit vain syyttää itseäsi.

En ole puuttunut kenenkään muun kirjoitusvirheisiin kuin heidän, jotka ovat erikseen ilmoittaneet tekevänsä ne minua kiusatakseen - tai jotka ovat ensin hyökänneet minun kimppuuni solvauksillaan, nimittelyillään ja kiusaamisella.

Tässä kohtaa Helmenkalastaja, sinun olisi syytä vähintäänkin pahoitella puheitasi "jokun" toiminnasta. Niin pieleen sinä olet hänen toimintaansa arvioinut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.01.2014 20:29

19:29
Kyllästynyt kirjoitti:Voin edelleen vahvistaa mielipiteeni:

Tuon kirjoittaessani olin listannut satamäärin naisvihamielisiä viestejä, jotka olivat selvä osoitus ja esimerkki palstalla silloin esiintyneestä naisvihamielisyydestä ja sovinismista.

Mitä on naisvihamielisyys ja mitä on sovinismi?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 20:31

Kyllästynyt kirjoitti:...
Kyllästynyt kirjoitti:Viime kesänä keräsin pitkälti toista sataa naisvihamielistä viestiä. Mielestäni tuo osoittaa, että palstalla on niin paljon naisia halventavaa, sovinistista ja suorastaan naisvihamielistä tekstiä, että voi hyvällä syyllä sanoa palstan olevan sovinistien suojelualue.

Psykopatologia kirjoitti:Minusta tuo lista ei osoita, että foorumi olisi sovinistien suojelualue.
Foorumilla ei ole yhtään sovinistia.
viewtopic.php?f=16&t=9637&p=127367&hilit=sovinis%2A#p127367

Kahvi kirjoitti:... Samoja jankkasit, minkä moni muu (mm PP) totesi aiheettomiksi näkemyksiksi. Mutta koskapa sinä olet puhetta uskonut saatika ymmärtänyt...

Ei tuossa puhuta mitään aiheettomista näkemyksistä.

Kannattaisiko käydä optikolla tai suomen kielen kursseilla?

Tuossa sinun näkemyksesi oli se, että tämä palsta olisi sovinistien suojelualue - minkä siis PP totesi aiheettomaksi. Kuten myös näkemyksesi siitä, että palstalla olisi sovinisteja.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kuutar » 26.01.2014 20:33

Riidankylväjän loputon vastenmielinen kuvapostaus sai minutkin harkitsemaan pois lähtemistä. Useat foorumilaiset huomauttelivat hänelle siitä, mutta kesti kauan ennen kuin Pertti puuttui asiaan. Foorumin miehet kirjoittelivat toisinaan aika halventavasti naisista, en tiedä sitten kuinka tavallisia sellaiset puheet ovat miesten keskusteluissa, mutta naislukijana ei jaksa sellaista lukea. Mielestäni tuollainen ns. vihapuheeksi koettu toistuva kirjoittelu voi olla myös jossain määrin kiusaamista, vaikka se ei kohdistuisi kehenkään. En itse pidä sanasta "vihapuhe", vähän keksitty määritelmä, mutta sana kuvastaa kyllä hyvin kirjoittelua, jonka sävy on vihamielinen jotakin ryhmää tai tahoa kohtaan, vaikka sitä ei suoraan osoitettaisi kenellekään.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 20:33

Vahvistan minäkin näkemykseni siitä, että koskapa sinä olet puhetta uskonut saatika ymmärtänyt.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 20:34

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ainakaan en harrasta perättömien syytösten esittämistä, en pilkkaa kiusatuksi joutunutta, enkä nimittele tai solvaa ketään.

Jos muut tekisivät samoin, keskustelukulttuuri ottaisi huomattavan harppauksen eteen- ja ylöspäin.

Täyttä potaskaa! Olet esittänyt perättömiä syytöksiä (mm kiusaamisesta ja sovinismista), olet pilkannut kiusatuksi joutunutta (minua väittämällä että kiusaamiseni olikin muka vain tappelua) ja solvannut/nimitellyt olet ainakin Riidankylväjää (muistat varmaan itsekin).

1. Sinä olet kiusannut minua. Vai taasko sinä perut asian, jonka olet jo myöntänyt?
2. Tällä palstalla on ollut satamäärin sovinistisia ja naisvihamielisiä viestejä. Viimeisimpänä sinun pitkään ja hartaasti esittämäsi väite: "feministit haluaisivat suvaita muslimien naisia kohtaan harjoittaman sorron".
3. En ole pilkannut ketään kiusatuksi tullutta. En sinua, enkä ketään muutakaan.
4. Riidankylväjäää olen nimitellyt, sitä en kiistä. Voin myös sanoa, että hänen käytöksensä oli juuri sitä millä sanoilla sitä kuvasin.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 20:36

Psykopatologia kirjoitti:9:27

Vastaan minäkin tähän:

26.01.2014 17:27
Kyllästynyt kirjoitti:Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26
(--)
viewtopic.php?f=16&t=11328&start=20#p157727
Kahvi

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 20:37

Hoks taas, en ole sinua arvostellut vaan Valvoja Kyllästynyttä ja sinä olet tässäkin ketjussa sanonut että et ole aina paikalla valvojana.

Missä se viestini muuten on, laitatko linkin siihen?
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 20:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

1. Sinä olet kiusannut minua. Vai taasko sinä perut asian, jonka olet jo myöntänyt?

Kysymys nyt kyllä oli sinun käytöksestäsi (ei minun).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 20:40

Psykopatologia kirjoitti:19:29

Mitä on naisvihamielisyys ja mitä on sovinismi?

Naisvihamielisyyttä ovat edustaneet mm. valokuvissa esiintyneiden naisten ulkonäkön arvostelu tyyliin "kaamea kotka" ja "YÖÖÖK, mitkä heltat", ja sovinismia viittaukset naisiin huorina ja ämminä ja (seksiä seksin vuoksi haluaviin naisiin) horoina.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 20:44

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

Kysymys nyt kyllä oli sinun käytöksestäsi (ei minun).

Kyllä nyt on jo kyse sinunkin käytöksestäsi.

Mitä perättömiä syytöksiä väität minun esittäneen?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 21:04

Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä nyt on jo kyse sinunkin käytöksestäsi.

Puhuit perättättömiä hyvä kirjoittaja Kyllästynyt omasta käytöksestäsi - miten silloin voi olla kyse minunkin käytöksestäni?
Kahvi

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko