Kirjoittaja Hilppa » 26.01.2014 19:53
Onko vielä jotain kysyttävää minulta? Toivon, että luette viestini, ennen kuin alatte pommittaa taas uusilla kysymyksillä. En valitettavasti ehdi enkä jaksa lukea kaikkia poissaollessani kirjoitetuja viestejä. Voi myös olla, että en pysty vastaamaan, miksi olen kirjoittanut sen ja sen viestin, koska kukin viestini on kirjoitettu senhetkisen harkinnan mukaan, joka on syntynyt vastattavana olleen viestin (jota ei enää ole, koska huu on poistanut omat viestinsä) synnyttämien mielikuvien mukaan. Viestini ovat omia ajatuksiani. Jos eivät miellytä teitä vaan tulette raivon valtaan niiden vuoksi, minun on lopetettava kirjoittaminen, koska en jaksa olla joidenkin kirjoittajien raivonpurkauksien ja syytöksien kohteena. Tämä ajatus syntyi viime joulun jälkeisen ajan yhteydessä. En kokenut mielekkääksi jatkaa, enkä ole juuri uusia avauksia tehnyt, enkä juuri ketjuihin kirjoitellut, paitsi Kyllästyneen paluun jälkeen, jolloin olen kirjoittanut vähän aktiivisemmin.
Toinen asia, mitä haluan käsitellä tässä viestissäni, on jokun käyttämä kieli. Jos minä en saa sanoa henkilölle, joka osaa kirjoittaa, että kk-virheet eivät ole pidettyjä täällä, on erikoista, että joku saa sanoa aivan kaikki mielipahansa purkaukset kenelle hyvänsä ja mistä tahansa. Surullisen joulun toivotusviestin (ei minun kirjoittamani) jälkeen jokun kirjoitukset ovat olleet päällehyökkäävän aggressiivia milloin kenellekin. On ollut aihetta reagoida, mutta jokun reaktion voimakkuus ja intensiteetti (rääväsuisuus) on ollut ylimitoitettua. En saa erehtyä puolustamaan kirjoittajaa, jota mielestäni kiusataan, koska joku syyttää minua perseennuolennasta tai laittaa näkyviin viestin, jossa lukee Lurps Hilppa, lurps tms., jonka sitten poistaa jälkiä jättämättä hetken päästä. Tuollainen toiminta ei ole ollut aiemmin sallittua palstalla enkä enää koe kovin mielekkääksi osallistua juuri mihinkään palstalla käytäviin keskusteluihin, koska mikä tahansa lausumani voidaan seuraavassa viestissä haukkua perseennuolennaksi.
Väärin kirjoittaminen tahallisesti on mielestäni erittäin ikävää luettavaa, koska siitä tulevat mielikuvat ovat väistämättä tahallisesti väärinkirjoittavan ylpeys omasta osaamisestaan yli muiden ja osaamattomuuden pilkkaaminen. Sen vuoksi yritin sanoa korrektisti, että varsinkaan tahalliset virheet eivät ole toivottuja. Viestejä on valitettavasti poistettu huun toimesta, joten "eikö pohjan perukoillekaan" ei myöskään enää näy, minkä tulkitsin ylimieliseksi kommentiksi, mutta voin tietysti olla väärässä. En vaan lainkaan ymmärrä, mitä huu sillä tarkoitti. Mutta huun tekemien poistojen jälkeen mielenkiinto on kääntynyt yksinomaan minuun ja sanomisiini.
Toivon, että Kyllästynyt jaksat jatkaa valvojana. Kiitokset Kahvi, että sovit vanhat riitasi valvojan kanssa. Arvostan tuota menettelyäsi. Kiitokset Helmenkalastaja selvennyksestäsi, että et tarkoittanut lainata lainaukseesi sitä ilkeilyä, joka oli kohdistettu minuun.
Toivotan kaikille palstalaisille hyvää ja rauhallista sunnuntai-iltaa!
Viimeksi muokannut Hilppa päivämäärä 26.01.2014 19:57, muokattu yhteensä 1 kerran