Miksei Valvojaan luoteta?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Miksei Valvojaan luoteta?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:25

joku kirjoitti:Hieno, valvoja tavallisena rivikirjoittajana voi räksyttää turpaansa lukitussa ketjussa?

Kuten jo sanoin, virhe oli minun.
En olisi kirjoittanut ketjuun, jos olisin huomannut sen olevan lukittu.

Tarjouduin poistamaan viestini - ja sinun mielenrauhasi takia sen nyt poistankin.
Tai oikeastaan siirrän sen toiseen, lukitsemattomaan ketjuun.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:27

Kyllästynyt kirjoitti:Tai oikeastaan siirrän sen toiseen, lukitsemattomaan ketjuun.

Vielä pahempi. Jos vaan tyytyisit poistamaan, copypastaa se itsellesi talteen ja palaa asiaan sitten kun ketju on taas auki?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:27

Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.

Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?

Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?

Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...

Kyllä on!
Hänen ensimmäinen viestinsä minun paluuni jälkeen oli "Hyi saatana, meinasin oksentaa.... huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan..."
Millä eväillä sinä Helmenkalastaja siis toistuvasti väität, ettei "joku" ole kimppuuni hyökännyt tai minua syyttänyt mistään?
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..

Sinä väität minua vainoharhaiseksi, vaikka et selvästikään ole edes lukenut "jokun" viestejä.

Toivon todella, että ottaisit asioista selvää ennen kuin käyt minua vainoharhaiseksi diagnosoimaan!
Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä, Kyllästynyt, olet harrastanut kirjoittamisen muotoseikkoihin puuttumista koko sen ajan, jonka minä olen nettikäyttäytymistäsi seurannut...

Niin olen, mutta osaatko arvata minkä takia ja kenen aloitteesta?
Vastaus: Tristanin. Hän kävi minun, viestieni ja erityisesti niiden kieliasun kimppuun heti kun Tukiasema.net -palstalle tulin. Tuolloin päätin, että kirjoitan itse niin virheettömästi kuin pystyn, mutta koska minun virheistäni tehdään pilkkaa, ei minulla ole mitään syytä olla puuttumatta minun kimppuuni hyökänneiden virheisiin.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Muotovirheet kirjoittamisessa eivät siis - toisin kuin sinä mitä ilmeisimmin luulet - ole sinun tahallista kiusaamistasi (tai edes epäkohteliaisuutta muita kirjoittajia kohtaan). Ennen kuin niistä sinun niihin puuttumisesi jälkeen mahdollisesti sellaista tulee. Jolloin voit vain syyttää itseäsi.

En ole puuttunut kenenkään muun kirjoitusvirheisiin kuin heidän, jotka ovat erikseen ilmoittaneet tekevänsä ne minua kiusatakseen - tai jotka ovat ensin hyökänneet minun kimppuuni solvauksillaan, nimittelyillään ja kiusaamisella.

Tässä kohtaa Helmenkalastaja, sinun olisi syytä vähintäänkin pahoitella puheitasi "jokun" toiminnasta. Niin pieleen sinä olet hänen toimintaansa arvioinut.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:28

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tai oikeastaan siirrän sen toiseen, lukitsemattomaan ketjuun.

Vielä pahempi. Jos vaan tyytyisit poistamaan, copypastaa se itsellesi talteen ja palaa asiaan sitten kun ketju on taas auki?

Pahempi tai parempi. "joku" valittaa jos en poista, ja sinä jos poistan.

Joka tapauksessa, kyse oli tahattomasta virheestä, ei suunnitellusta, harkitusta tai tietoisesta teosta.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:32

joku kirjoitti:Hieno, valvoja tavallisena rivikirjoittajana voi räksyttää turpaansa lukitussa ketjussa?

Tavallisena rivikirjoittajana kysyn, miksi sinä "joku" katsot itselläsi olevan oikeuden käyttää tuollaista kieltä?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:33

Kyllästynyt kirjoitti:Miksi vittuilet minulle?

Että ymmärtäisit kuinka pöljää "iik minua kiusataan" -pillittämisesi on.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:33

Niin ja nyt siirtelet mielesi mukaan lukitusta ketjusta tänne viestejä. Kyse on sun kohdalla aivan tahallinen teko, ei mistään muusta.

Osaatko vastata miksei sinuun luoteta valvojana Luukkosen poissaollessa vaan hän joutuu lukitsemaan ketjuja?
Oletko epäpätevä tehtävään?
Joiku

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:34

Kahvi kirjoitti:

Hah, hah, hah. osuvasti sanottu ja mie muka hermostuin tuohon pillittäjään.
Joiku

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:34

Kahvi kirjoitti:

"Pöljää"?
Et näköjään ole sittenkään tajunnut kuinka vakavaa kiusaaminen on, ja miten pitkäaikaisia sen seuraukset ovat.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 26.01.2014 18:35

Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Vai oliko ketju auki hetken?

Ei selvästikään ollut auki. Päättelen PP:n reaktiosta.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:36

Kyllästynyt kirjoitti:Pahempi tai parempi. "joku" valittaa jos en poista, ja sinä jos poistan.
`Lihavointi minun.

Mitä sinä nyt oikein horiset? Minähän se taisin (ensimmäisenä?) ehdottaa, että poistaisit viestisi. Vaihtoehdoksi ym tarjosin sitä, että copypastaat sen talteen ja vastaat uudestaan kun ketju on sitten joskus taas auki.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:36

joku kirjoitti:Niin ja nyt siirtelet mielesi mukaan lukitusta ketjusta tänne viestejä. Kyse on sun kohdalla aivan tahallinen teko, ei mistään muusta.

Osaatko vastata miksei sinuun luoteta valvojana Luukkosen poissaollessa vaan hän joutuu lukitsemaan ketjuja?

Kuka tahansa voi siirtää oman viestinsä ketjusta toiseen - niin sinä kuin minäkin.

Väitteesi teon tahallisuudesta on yhtä perätön kuin muutkin syytöksesi.
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:36

Hah, hah, hah, haa. Voisitko pysyä ketjun aiheessa,

Tämä ketju todellakin nyt kertoo sinusta, et näe harhoja. Mutta miksi Luukkonen ei voi luottaa sinuun valvojana?
Joiku

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:37

Kyllästynyt kirjoitti:
joku kirjoitti:Niin ja nyt siirtelet mielesi mukaan lukitusta ketjusta tänne viestejä. Kyse on sun kohdalla aivan tahallinen teko, ei mistään muusta.

Kuka tahansa voi siirtää oman viestinsä ketjusta toiseen - niin sinä kuin minäkin.

No kyllä tuo viestin siirtäminen ketjusta toiseen oli sinulta täysin tahallinen teko.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:38

Kyllästynyt kirjoitti:

ei taida voida tehdä mitään lukitussa ketjussa.

Entä tuo valvoja juttu, mitä siihen vastaat?
Joiku

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:38

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mutta miksi Kyllästynyt vastasi lukittuun ketjuun?
Vai oliko ketju auki hetken?

Ei selvästikään ollut auki. Päättelen PP:n reaktiosta.

Tarjouduin poistamaan viestini, ja nyt olen sen tehnyt.

Kysyn sinulta vielä uudelleen Helmenkalastaja:

Millä eväillä väität minua vainoharhaiseksi, kun et selvästikään ole perillä siitä mitä "joku" on tehnyt?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kahvi » 26.01.2014 18:39

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

"Pöljää"?
Et näköjään ole sittenkään tajunnut kuinka vakavaa kiusaaminen on, ja miten pitkäaikaisia sen seuraukset ovat.

Kyllä tajuan, mutta ei sinua kiusattu ko ketjussa (kuten PP:kin totesi).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:39

joku kirjoitti:Hah, hah, hah, haa. Voisitko pysyä ketjun aiheessa,

Tämä ketju todellakin nyt kertoo sinusta, et näe harhoja. Mutta miksi Luukkonen ei voi luottaa sinuun valvojana?

Mitä harhoja?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 26.01.2014 18:40

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

No kyllä tuo viestin siirtäminen ketjusta toiseen oli sinulta täysin tahallinen teko.

No se tietenkin oli, mutta alkuperäinen kirjoitus ei ollut.

Mitä ihmettä sinä haluat?
Kyllästynyt

ViestiKirjoittaja Joiku » 26.01.2014 18:40

Niin edelleen kysyn Kyllästyneeltä, miksei sinuun luoteta Valvojana.
Tämän ketjun aihe on se.
Joiku

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko