Siirto lukitusta ketjusta 26.1.2014 klo 17:26Helmenkalastaja kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:joku kirjoitti:No voi vittu. Mun nimimerkkini voi poistaa, sovitaan nyt niin ihan julkisesti. Älä kysy yksityisviestillä.
Kerro silti, missä olen valvojana menetellyt väärin?
Siitähän sinä olet minua koko ajan syyttänyt, mutta millä perusteilla?
Joku ei ole syyttänyt sinua mistään!...
Kyllä on!
Hänen ensimmäinen viestinsä minun paluuni jälkeen oli "Hyi saatana, meinasin oksentaa.... huonompaa ja puolueellisempaa modea ei ole olemassakaan..."
Millä eväillä sinä Helmenkalastaja siis toistuvasti väität, ettei "joku" ole kimppuuni hyökännyt tai minua syyttänyt mistään?
Helmenkalastaja kirjoitti:... Hän esitti tuossa edellä ehdotuksen, että PP palkkaisi tai värväisi jonkun muun moderoimaan, koska sinä olet usein jäävi moderoimaan, kun olet itse riitelijän osassa; PP voisi silloin olla rauhassa hetken poissa palstalta. Muusta ei ollut kyse. Olet vainoharhainen!..
Sinä väität minua vainoharhaiseksi, vaikka et selvästikään ole edes lukenut "jokun" viestejä.
Toivon todella, että ottaisit asioista selvää ennen kuin käyt minua vainoharhaiseksi diagnosoimaan!
Helmenkalastaja kirjoitti:... Sinä, Kyllästynyt, olet harrastanut kirjoittamisen muotoseikkoihin puuttumista koko sen ajan, jonka minä olen nettikäyttäytymistäsi seurannut...
Niin olen, mutta osaatko arvata minkä takia ja kenen aloitteesta?
Vastaus: Tristanin. Hän kävi minun, viestieni ja erityisesti niiden kieliasun kimppuun heti kun Tukiasema.net -palstalle tulin. Tuolloin päätin, että kirjoitan itse niin virheettömästi kuin pystyn, mutta koska minun virheistäni tehdään pilkkaa, ei minulla ole mitään syytä olla puuttumatta minun kimppuuni hyökänneiden virheisiin.
Helmenkalastaja kirjoitti:... Muotovirheet kirjoittamisessa eivät siis - toisin kuin sinä mitä ilmeisimmin luulet - ole sinun tahallista kiusaamistasi (tai edes epäkohteliaisuutta muita kirjoittajia kohtaan). Ennen kuin niistä sinun niihin puuttumisesi jälkeen mahdollisesti sellaista tulee. Jolloin voit vain syyttää itseäsi.
En ole puuttunut kenenkään muun kirjoitusvirheisiin kuin heidän, jotka ovat erikseen ilmoittaneet tekevänsä ne minua kiusatakseen - tai jotka ovat ensin hyökänneet minun kimppuuni solvauksillaan, nimittelyillään ja kiusaamisella.
Tässä kohtaa Helmenkalastaja, sinun olisi syytä vähintäänkin pahoitella puheitasi "jokun" toiminnasta. Niin pieleen sinä olet hänen toimintaansa arvioinut.