Helmenkalastaja kirjoitti:Ei millään lailla. Laiskuuttani jätin sen siihen.
Jotain sen tapaista sinulta saattoi odottaakin.
Helmenkalastaja kirjoitti:Ei millään lailla. Laiskuuttani jätin sen siihen.
Helmenkalastaja kirjoitti:Tarkemmin muisteltuani minusta on alkanut tuntua siltä, etten tainnut varsinaisesti lukea, mitä lainaamassani viestissä oli, viimeistä virkettä lukuun ottamatta. Jos asia sinua, Hilppa, vaivaa, voin mielelläni poistaa tuon viestin osan. En tarkoittanut sillä mitään.
joku kirjoitti:Voisitko HK myös poistaa minun tekstistäni lainaamasi osan. Oksettaa ihan sun nuoleskelu. Ei muuten, jos vaan nuolisit mua mutta kun käyt lirputtelemas jokaisen persettä. yöks.
Kyl mie mieleni pahoitin, kun keskenäisen perseennuolennan kokous keskellä yötä kokoontuu ja ovat niin ystäviä ettei määrää ole. Eikö sua Hilppa yhtään häirihe kun äitisi muistoketjussa, haukut minut ja Mirrin. Äitisikö hyväksyi tuollaisen?
Teen muuten vohveleita aamiaiseksi. Suolaisia.
joku kirjoitti:Voisitko HK myös poistaa minun tekstistäni lainaamasi osan. Oksettaa ihan sun nuoleskelu. Ei muuten, jos vaan nuolisit mua mutta kun käyt lirputtelemas jokaisen persettä. yöks.
Kyl mie mieleni pahoitin, kun keskenäisen perseennuolennan kokous keskellä yötä kokoontuu ja ovat niin ystäviä ettei määrää ole. Eikö sua Hilppa yhtään häirihe kun äitisi muistoketjussa, haukut minut ja Mirrin. Äitisikö hyväksyi tuollaisen?
Teen muuten vohveleita aamiaiseksi. Suolaisia.
joku kirjoitti:Sehän olisi suuri menetys, jos ihan sinä lopettaisit täällä olemisen.
Kaikki foorumit vaan jatkavat pyörimistään jos yksi niin tärkeä ihminen lähtee pois.
Samoin käy tälle foorumille vaikka ihan sie tärkeä ihminen lähet pois.

Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ostin Herkusta pituudet molemmille jaloille:
1) Masariini-pitko (7,20 [laktoositon]; Pekan Leipomo, Heinola)
2) Kuningatar-wiener-pitko (7,95; Kanniston leipomo, Helsinki)
Masariinipitko säilyy mehukkaana ainakin kuusi vuorokautta,
jos sitä säilyttää hyvin vahvassa paperikääressä ja jääkaapissa.
Markkinoiden ykkönen!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa