Pullako tappaa?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Pullako tappaa?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.12.2013 00:04

Helmenkalastaja kirjoitti:Ei millään lailla. Laiskuuttani jätin sen siihen.

Jotain sen tapaista sinulta saattoi odottaakin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2013 01:14

Tarkemmin muisteltuani minusta on alkanut tuntua siltä, etten tainnut varsinaisesti lukea ennen lähettämistä, mitä lainaamassani viestissä oli, viimeistä virkettä lukuun ottamatta. Jos asia sinua, Hilppa, vaivaa, voin mielelläni poistaa tuon viestin osan. En tarkoittanut sillä mitään.

___
Muokkaukset: 1) lisäsin lihavoidut sanat selvyyden vuoksi; 2) lisäsin tämän selityksen
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 29.12.2013 01:21, muokattu yhteensä 2 kertaa
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.12.2013 01:18

Helmenkalastaja kirjoitti:Tarkemmin muisteltuani minusta on alkanut tuntua siltä, etten tainnut varsinaisesti lukea, mitä lainaamassani viestissä oli, viimeistä virkettä lukuun ottamatta. Jos asia sinua, Hilppa, vaivaa, voin mielelläni poistaa tuon viestin osan. En tarkoittanut sillä mitään.

Vaivaa? Pikemminkin loukkaa. Toivon, että poistat.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2013 01:18

Totta kai. Olen pahoillani.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2013 01:22

Poistin. Ehkä haluat itsekin poistaa kyseisen osan omasta viestistäsi. Muokkaan sen jälkeen omia myöhempiä viestejäni, jos loogisuus sitä edellyttää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.12.2013 01:32

Kiitos poistosta.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.12.2013 08:49

Voisitko HK myös poistaa minun tekstistäni lainaamasi osan. Oksettaa ihan sun nuoleskelu. Ei muuten, jos vaan nuolisit mua mutta kun käyt lirputtelemas jokaisen persettä. yöks.

Kyl mie mieleni pahoitin, kun keskenäisen perseennuolennan kokous keskellä yötä kokoontuu ja ovat niin ystäviä ettei määrää ole. Eikö sua Hilppa yhtään häirihe kun äitisi muistoketjussa, haukut minut ja Mirrin. Äitisikö hyväksyi tuollaisen?

Teen muuten vohveleita aamiaiseksi. Suolaisia.
Joiku

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2013 13:21

joku kirjoitti:Voisitko HK myös poistaa minun tekstistäni lainaamasi osan. Oksettaa ihan sun nuoleskelu. Ei muuten, jos vaan nuolisit mua mutta kun käyt lirputtelemas jokaisen persettä. yöks.

Kyl mie mieleni pahoitin, kun keskenäisen perseennuolennan kokous keskellä yötä kokoontuu ja ovat niin ystäviä ettei määrää ole. Eikö sua Hilppa yhtään häirihe kun äitisi muistoketjussa, haukut minut ja Mirrin. Äitisikö hyväksyi tuollaisen?

En poista, sori vain. Sinulle halusin tuon kirjoituksen laittaa.

Lainaukseen tuli vahingossa osuus, jossa kirjoitit Hilpasta. Ei ollut tarkoitus, joten poistin, kun Hilppa sitä toivoi.
Jos haluan jotakin ikävää Hilpalle (tai kenelle tahansa) sanoa, niin sanon sen omin sanoin.

Tuo sinun vaikutelmasi jokaisen perseen nuolemisesta ei vastaa minun käsitystäni omasta toiminnastani.
Kyse taitaa olla siitä, että sinä olet nuori ja ehdoton (voi toki olla, että ehdottomuutesi ei liity ikään), minä olen (erään kirjan mukaan) myöhäiskeski-ikäinen enkä enää näe tarvetta olla ehdoton oikein missään asiassa.

Hilppa ja minä emme ole ystäviä eikä meistä sellaisia voi nähdäkseni koskaan tullakaan. En koe sen vuoksi jääväni mitään paitsi. Sinusta sen sijaan pidän, vaikka kirjoittaisit mitä. Elämä on kummallista.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.12.2013 13:26

joku kirjoitti:Voisitko HK myös poistaa minun tekstistäni lainaamasi osan. Oksettaa ihan sun nuoleskelu. Ei muuten, jos vaan nuolisit mua mutta kun käyt lirputtelemas jokaisen persettä. yöks.

Psykopatologia kaivoi tämän ketjun unholasta keskelle jouluriitoja. Aiemmin tämä oli sävyisä keskustelu. Sinä joku olet sanainkäytöltäsi yksi pahimpia rääväsuita, joita palstalla on nähty ja väärinymmärryksiäsi ja vääntelykirjoituksiasi nimität vain omaksi itseksesi. Jos et lopeta rumaa kielenkäyttöäsi ja perättömiä väitteitäsi joudun pidättymään palstalla kirjoittamisesta ainakin joksikin aikaa. En enää jaksa osallistua palstan toimintaan enkä lukea solvauksiasi, jotka lentelevät milloin itseäni ja milloin jotakuta toista kirjoittajaa kohtaan ja milloin missäkin ketjussa.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.12.2013 16:48

Sehän olisi suuri menetys, jos ihan sinä lopettaisit täällä olemisen.
Kaikki foorumit vaan jatkavat pyörimistään jos yksi niin tärkeä ihminen lähtee pois.
Samoin käy tälle foorumille vaikka ihan sie tärkeä ihminen lähet pois.
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.12.2013 16:55

joku kirjoitti:Sehän olisi suuri menetys, jos ihan sinä lopettaisit täällä olemisen.
Kaikki foorumit vaan jatkavat pyörimistään jos yksi niin tärkeä ihminen lähtee pois.
Samoin käy tälle foorumille vaikka ihan sie tärkeä ihminen lähet pois.

Ota vähän iisimmin!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Maaria » 29.12.2013 18:25

Elä sie Hilppa lähde. Sinä olet kiva ja meitä on niin vähän täällä.
Eikö me kaikki voitas tanssia piiri pieni pyörii.
Maaria

ViestiKirjoittaja Joiku » 29.12.2013 18:43

Ei me sovita, näköjään. Hippa pitkällisen tutkimusten jälkeen hoksasi kuka olen ja sitten alkoi tuo sama vanha näytelmä, olet nettihäirikkö, kiusaaja ja ym. Ennenkin Hilppa on tehnyt tämän saman eli alkanut kiristää!!!!! ettei enää olle foorumilla, jos mie olen jne. Sitten tulee joku ja sanoo että elä Hilppa lähe pois, kun oot niin tärkee jne. Ja Hilppa oikeesti luulee olevansa tärkee jne.

Mie voin poistua ihan sovinnolla, mulla kuitenkin on muita foorumeita, joissa en ole nettihäirikkö.
Joskus taas voin kokeilla uudella nikillä, jos siltä tuntuu.

Kiitos ja hyvää joulua kaikille.
Viimeksi muokannut Joiku päivämäärä 29.12.2013 20:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Joiku

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.12.2013 18:53

Sehän on selvä, että pulla aiheuttaa vahvoja into himoja.

Raesokeria vai ei? Pikkupullat vai pitko? Ym, ym.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 29.12.2013 23:26

Et kai, joku, ole nettihäirikkö täälläkään paitsi yhden käyttäjän silmissä. Joten ei tarvitse lähteä sinunkaan.
Vai lähtisinkö minäkin? Kiusaajahan minäkin näyttäisin olevan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 07.01.2014 00:23

Vaasan leipomo on leiponut ja pussittanut raesokerittomia korvapuusteja. Eivät ne ole kotitekoisen veroisia, mutta hyviä kuitenkin. Mukavaa.

En tiedä onko uutuus, mutta minä huomasin Vaasan korvapuustipussin lähikaupassa vastikään. Pussissa on puusteja yhdeksän kappaletta.
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.10.2015 16:19

Psykopatologia kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ostin Herkusta pituudet molemmille jaloille:

1) Masariini-pitko (7,20 [laktoositon]; Pekan Leipomo, Heinola)
2) Kuningatar-wiener-pitko (7,95; Kanniston leipomo, Helsinki)

Masariinipitko säilyy mehukkaana ainakin kuusi vuorokautta,
jos sitä säilyttää hyvin vahvassa paperikääressä ja jääkaapissa.

Markkinoiden ykkönen!

Olin aika myöhää liikkeellä, ja Herkussa oli juuri masariinipitkon (4 ½) ostajia (3). Vanha rouva osti yhden ja yks äijä - minun jälkeeni - olisi ostanut yhden mutta anoi, että ostaisin vain 2 ja ½, minä teinkin, niin hänkin sai kokonaisen.

Edelleen 7,20, kun Kuningatar on jatkuvasti nostanut hintaa, nyt jo 8,75.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Pinja » 19.10.2015 17:29

PP kumpi susta on parempaa pulla vai suklaa? Minä tykkään molemmista yhtä paljon riippuen laadusta.
Pinja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.10.2015 22:32

Suklaa, koska se on korvaamaton. Pullan voi korvata hyvällä leivällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.08.2016 00:23

Leivoin pullaa. Kahvilassa oli niin hyviä korvapuusteja, että oli pakko tehdä vaihteeksi niitä. (Ei mikään obsessio kuitenkaan.)
Hilppa

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko