Kirjoittaja GAD » 26.12.2013 22:43
Hei!
En koskaan uskonut että viestistä jonka lähetin vilpittömin mielin, tulee tälläinen ketju.
Luin juuri äsken Pinjan anteeksipyyntöviestin, vaikka olen aina kirjautuneena en ole aina paikalla, koneeni on auki 24 tuntia vuorokaudessa ja olen myöskin aina kirjautuneena tänne.
Pinja, en tunne sinua laisinkaan, ellet sitten ole joku uusi nimimerkki ja olemme "tavanneet" vanhan nimimerkkisi tiimoilta, tuskin. Et sinäkään, oletan, tunne minua, sen sijaan moni muu tälläkin palstalla ns. tuntee. En, en ole osallistunut sen kummosemmin keskusteluihin, minulla on siihen montakin syytä, niitä en ala nyt tässä erittelemään. Toisille kirjoittaminen on se joka helpottaa, toisille taas ei, ei ainakaan aina. Toki sitä voi kirjoitella muutoinkin kuin vain halutessaan vertaistukea. Olen ollut monestakin syystä pitkään passiivinen kirjoittaja, se ei kuitenkaan tarkoita sitä ettenkö tarkoittaisi vilpittömästi sitä mitä sitten, harvoin, kirjoitan.
En edelleenkään ymmärrä vastaustasi aloittamaani viestiin, se varmastikin jää ikuiseksi arvoitukseksi, siis se että mitä sinä aivan _oikeasti_ tarkoitit. Sen verran voi asiaa valottaa että kyllä, kyllä minuun sattui teksitisi, kas kun aina kuitenkin siellä nimimerkin takana on se ihkaoikea ihminen. Ymmärtäisin jotenkin reaktiosi jos olisin jossain vaiheessa loukannut sinua tms., mutta kuten totesin, en edes "tunne" sinua.
Voin kertoa että olotilani ei tällä hetkellä (ei johdu saamastani kommentista) ole kovin kummoinen, meillä kaikilla on omat vaikeutemme, sairautemme ym.
En halua että tätä enää jatketaan.
Ymmärrän Hilppa viestisi, ketään ei saa kiusata, nöyryyttää ym., ei missään tapauksessa. Toisaalta taas ymmärrän niidn ihmisten kannanoton, niiden jotka ns. "tuntevat" minut, esim. nimimerkki joku, hänen kanssaan olen toisaalla vaihtanut ajatuksia hyvinkin vaikeista asioista, saanut tukea ja toivon mukaan myös sitä osannut antaa. Kuin myöskin olemme jakaneet ihan arkielämää, iloineen ja suruineen. Ymmärrän hänen "kimpaantumisensa", enemmän kuin hyvin, olisin voinut itsekin polttaa käämini ollessani toisenlaisessa asemassa. Ja nimeämättä sen kummosemmin nimimerkkejä, ymmärrän kannanottoja, ymmärrän hyvinkin, osalla meistä on pitkä historia keskenämme.
En, en hyväksy kiusaamista, en, en nöyryytystä ym., mutten myöskään sitä että ihminen voi suoltaa näppikseltään ihan mitä tahansa ajattelematta laisinkaan että siellä nimimerkin takana on ihka oikea, ajatteleva ja tunteva ihminen. Minusta yksinkertaisesti ei voi "oksentaa" kirjoittamalla ihan mitä tahansa. Olen sitä joskus itse tehnyt ja olen siitä edelleen pahoillani, vuosien, vuosien jälkeen.
Toivottelen kaikille hyvää vuoden loppua, toivon myöskin sitä että tätä ei enää jatkettaisi. Jokainen meistä on joskus heikoilla, olen sitä itse juuri nyt ja en, en todellakaan jonkun jouluntoivotuksen takia, ihan muista syistä olen.
Olen monasti ajatellut muuttaa nimimerkkiäni, ihan senkin takia että ne palstat (luk.ottamatta viime palstaa jossa ihan aisti lämmön ja yhteenkuuluvaisuuden, palstaa ei enää ole....) joilla olen kirjoittanut, siellä on tullut jtkn kränää, mutta en, en ole vaihtanut nimimerkkiäni enkä vaihda, olen se joka olen ja viimeistään kirjoitustyylini paljastaisi minut muille. Eipä silti, ei minulla ole mitään ns. salattavaa. Sen kyllä myönnän että olen ollut erittäin, erittäin sinisilmäinen ja luottanut sellaisiin ihmisiin jotka ovat sitten luottamukseni pettäneet. Kaikesta tosin oppii, edellämainitustakin, vaikka se käykin kipeimmän kautta.
Rauha??
T.gad
ps. Kiitos etten ole yksin! Lämmöllä; gad