Rane kirjoitti:Minulla ei ole enää mitään sanottavaa kenellekään.
Rane kirjoitti:Minulla ei ole enää mitään sanottavaa kenellekään.
Golden flower kirjoitti:Minullakin on aika vähän sanottavaa. Joskus tuntuu, että pitäisi kuitenkin koittaa puhua enemmänkin. Mielipiteitä on ehkä vielä jonkun verran, mutta yritän luopua niistä parhaani mukaan. Onko se kuitenkin jotenkin huono asia joidenkin muiden kannalta? Minulle siinä on sellaista totuutta, jonka koen hyväksi ainakin itselleni, mutta pitäisikö kuitenkin ajatella enemmän muita? Toisaalta, voin antaa enemmän toisille, kun itselläni on hyvä olla, eikö siihen kannattaisi pyrkiäkin?

Rane kirjoitti:Minulla oli niskahartialihasten jännitys- ja kiputila ja siksi äksyilin palstalla.

Mirri kirjoitti:Golden flower kirjoitti:Minullakin on aika vähän sanottavaa. Joskus tuntuu, että pitäisi kuitenkin koittaa puhua enemmänkin. Mielipiteitä on ehkä vielä jonkun verran, mutta yritän luopua niistä parhaani mukaan. Onko se kuitenkin jotenkin huono asia joidenkin muiden kannalta? Minulle siinä on sellaista totuutta, jonka koen hyväksi ainakin itselleni, mutta pitäisikö kuitenkin ajatella enemmän muita? Toisaalta, voin antaa enemmän toisille, kun itselläni on hyvä olla, eikö siihen kannattaisi pyrkiäkin?
Älä hyvä ihminen luovu mielipiteistäsi! Mielipiteet ovat aina mukavia, mitä vahvempia sitä parempia; aivan sama olenko samaa mieltä vai en... Ainakin minua ajattelet pitämällä tiukasti omista mielipiteistäsi kiinni; onpahan sitten minulla jotakin mitä vastaan vängätä.
Rane kirjoitti:Minä en taida enää tietää edes sitä, mitä tarkoittaa sana mielipide. Onko se sama kuin luulo tai uskomus?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa