Nippu katosi

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Nippu katosi

ViestiKirjoittaja Rane » 12.12.2013 19:01

Minulla oli nippu valmiiksi kirjoitettuja joulukortteja. Olen etsinyt hiki päässä, mutta ei löydy mistään. Kävin penkomassa jopa roskistakin, koska vein tänään roskia. Etsin vielä uudelleen, vaikka ei huvittaisi. Olisi kiire saada kortit jo postiin. Onneksi en ollut vielä ehtinyt liimata postimerkkejä. En tiedä, viitsinko enää ostaa uusia, jos nyt en niitä löydä. Aina minulta häviää jotakin.
Rane

Re: Nippu katosi

ViestiKirjoittaja Rane » 12.12.2013 19:29

Kortit löytyivät, päivä pelastettu. Ajattelin jo, etten enää saa kirjoittaa tänne, jos tämä palsta tekee minusta hajamielisen tai muuten sotkee elämääni.
Rane

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.12.2013 20:59

Yksi mahdollisuus on olla lähettämättä kortteja ollenkaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Rane » 12.12.2013 21:18

En minäkään joulukortteja kaipaa, eikä niitä paljon ole yleensä tullutkaan, mutta jotkut ilahtuvat. Lähetän vain muutamalle lähisukulaiselle.

Yksi vaihtoehto on myös olla kirjoittelematta tänne, hävisi kortit tai ei. Minä mietin joskus tämän kirjoittamisen järkevyyttä. Yritän ajatella tätä asiaa myös muiden kannalta. Vaikea tietää, onko tämä hyvä vai huono asia, tai mikä mistäkin johtuu. Ehkä tällä ei ole merkitystä.

Joskus olen vähän ahdistunut, ja kun avaan television, olo ja mieliala kevenee heti. Olisiko kuitenkin parempi olla ahdistunut, ja keskittyä omiin vaikeisiin asioihin ja myös tehdä jotakin niiden eteen?

Minulle olisi aika outoa olla lähettämättä yhtään joulukorttia, ja jos ei saisi itsekään yhden yhtä... Eihän ne kortit kuitenkaan välttämättä mitään merkitse. Joulukorttien lähettäminen on vain sellainen tapa. En lähetä kortteja kaikille niille ihmisille, joille haluaisin. Turhaahan se olisikin. Taidan askarrella netissä jonkin joulukuvan ja lähetän sen sitten linkin kautta tälle palstalle kaikille lukijoille. Olisiko kiva?
Rane

Paluu Romulaatikko