Kirjoittaja Rane » 12.12.2013 21:18
En minäkään joulukortteja kaipaa, eikä niitä paljon ole yleensä tullutkaan, mutta jotkut ilahtuvat. Lähetän vain muutamalle lähisukulaiselle.
Yksi vaihtoehto on myös olla kirjoittelematta tänne, hävisi kortit tai ei. Minä mietin joskus tämän kirjoittamisen järkevyyttä. Yritän ajatella tätä asiaa myös muiden kannalta. Vaikea tietää, onko tämä hyvä vai huono asia, tai mikä mistäkin johtuu. Ehkä tällä ei ole merkitystä.
Joskus olen vähän ahdistunut, ja kun avaan television, olo ja mieliala kevenee heti. Olisiko kuitenkin parempi olla ahdistunut, ja keskittyä omiin vaikeisiin asioihin ja myös tehdä jotakin niiden eteen?
Minulle olisi aika outoa olla lähettämättä yhtään joulukorttia, ja jos ei saisi itsekään yhden yhtä... Eihän ne kortit kuitenkaan välttämättä mitään merkitse. Joulukorttien lähettäminen on vain sellainen tapa. En lähetä kortteja kaikille niille ihmisille, joille haluaisin. Turhaahan se olisikin. Taidan askarrella netissä jonkin joulukuvan ja lähetän sen sitten linkin kautta tälle palstalle kaikille lukijoille. Olisiko kiva?