Palaan hetkeksi, koska poistumiseni on aiheuttanut keskustelua.
Vilpitön tarkoitukseni on ollut pyrkiä herättämään keskustelua kutakin kiinnostavista aiheista, koska kuvittelin sen olevan hyväksi mt-ongelmista kärsiville. Siitä pahennusta aiheuttanut "lööppitehtailu".
Havaitsin kyllä Mirrin laskeutumisen palstalle ja tarkoituksensa savustaa minut täältä pois, kuten tapahtui Psykopatologia foorumilla.
Tein homman hänelle helpoksi, koska tiedän, ettei hän anna periksi ja saa myös muita mukaansa. Haluan nyt rauhoittaa palstan.
Jos joku haluaa, saatan pölyn laskeuduttua piipahtaa tervehtimässä. Toivotan hyvää vointia.
Mirri! Tervemenoa sinne PP foorumille.

Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjän poistaminen täältä saattoi olla tietynlainen työtapaturma:
...
Psykopatologia kirjoitti:Taitaa porukka Orgissa olla vielä tyhmempää kuin täällä, kun keskustelua
ei syntynyt.

trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:Mirri olenko mahdollisesti skitsofreniaan sairastunut, vai oonko muuten vaan psykoosissa? Voisitko lyhyesti kertoa, mitä skitsofrenia on; onko se ristiriitaisuutta? Osaako PP vastata asiaan?
Minusta vaikuttaa selvältä että sulla on psykoottisia oireita mutta terapeuttisi on ykköshenkilö jolta kannattaa kysyä asiasta ja kertoa kaikki asiat mitkä täälläkin kerrot (ja niinhän olet sanonut kertovasi).
trisse kirjoitti:Miksi sun pitäisi nolostua ylläpitäjän käyttäytymisestä?
trisse kirjoitti:Pinja kirjoitti:trisse kirjoitti:Miksi sun pitäisi nolostua ylläpitäjän käyttäytymisestä?
En nolostuisi ylläpitäjän käyttäytymisestä vaan nolostuisin miten olen itse mennyt käyttäytymään ja sitten saattaisin ajatella, että jos se PP ei pidäkään minusta vaan haluaisi eroon.
Eikö sun pitäisi olla nolostunut siitä käyttäytymisestä jo ennen rangaistusta vai vasta rangaistusko tunteen aiheuttaa?
trisse kirjoitti:Mä olen päättänyt olla tuntematta juuri häpeää ja kieltäytyä ainakaan tulemasta manipuloiduksi tuohon tunteeseen. Häpeä on aika jähmettävä tunne (kuten olen huomannut yhdestä häpeä-ongelmaisesta tutusta) eikä se ratkaise mitään. Sen suhteen hanojen kiinni laittaminen on ollut helppoa eikä olisi onnistunut ikinä sama esim. ärtymyksen kanssa joka tulee mulla niin nopeasti. Toki on sielun musta yö jossa kaikki ihmiset häpeävät itseään mutta se ei ole kovin dominoiva juttu (mulla ainakaan).
trisse kirjoitti:Voi sitä katua ilman häpeääkin. Häpeä aiheuttaa just niitä juttuja joissa ihminen alkaa lahdata lähimmäisiään.. mikä se englanninkielinen termi nyt oli nuorten miesten reaktiotyyppisistä käyttäytymisistä kuten koulumurhista.
trisse kirjoitti:Nolous on häpeää ulkoisista/satunnaisista seikoista eikä mene ihmisen persoonaan asti kuten häpeä. Harva varmaan lahtaa ketään pelkästä noloudesta kuten kirkossa pieraisusta.
trisse kirjoitti:Sehän se nolottaakin - toiminta. Häpeää tuntee itsestään - noloutta toiminnastaan. Omaa toimintaansa voi hävetäkin mutta omasta itsestään ei voi käsittääkseni olla nolo.
Golden flower kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Riidankylväjän poistaminen täältä saattoi olla tietynlainen työtapaturma:
...
Oli.
Psykopatologia kirjoitti:Ja eläimet kasvattavat meitä. On oikein susilapsiakin, joissa ihmisen aito minuus on säilynyt.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa