Kirjoittaja Hermes » 28.11.2013 21:23
En käytännössä katso ollenkaan televisiota. Syksyllä katsoin Docventuresin dokumentteja, mutta siihen se jäi. Tällä hetkellä minulla on tyypillisenä päivänä noin kolme tuntia "vapaata" aikaa (21:00-00:00), jolloin voin esimerkiksi katsoa elokuvaa, lukea kirjaa, tehdä jotain omaa projektia tai harvoin jopa pelata tietokoneella jotain peliä, mutta nämäkin valitsen aika huolella. Kirjoista ja elokuvista minulla on pitkiä listoja, joista tarpeen mukaan valitsen seuraavan kohteen. Voisin kyllä varmasti nauttia joidenkin sarjojen katselusta, mutta niiden seuraaminen veisi liikaa aikaa. Elokuvissa, joita en myöskään katso kovin paljon, tavallaan näkee taideteoksen tiiviimmässä ja "tehokkaammassa" muodossa. En katso elokuvia televisiosta suoraan tai nauhoitettuna, paitsi silloin harvoin kun kuulen jostain, että esimerkiksi joku listallani oleva elokuva sattuu tulemaan televisiosta. Yleensä käyn katsomassa elokuvan teatterissa tai hankin/katson sen netistä. Minulla ei ole televisiotakaan, mutta pystyn katsomaan suomalaisia televisiolähetyksiä tietokoneen USB-tikun kautta. Eli yleisesti en tarvitse perinteistä televisiota tai televisiokanavia juuri mihinkään.