Manus Dei kirjoitti:Mirri kirjoitti:Mikään ei viittaa siihen, että kyseinen kirjoittaja haluaisi opetella asiallista ja avointa - sanallista - nettikeskustelua.
Nettikeskustelu tällä foorumilla muistuttaa harvinaisen usein nettikuseskelua. Jopa niin usein, että se ei mitenkään voi olla vain minun syytäni
Ainoa, joka kuseskelee - ja suoraan minun päälleni - pyöritellessään viestistään toiseen tällaista linkkiluettelon sisältöä, olet sinä:
... laitoshoitoon ja elämänlaadun huonontumiseen. Samalla menetetään kevennetyn syöpähoidon mahdollisuus, joka lähtötilanteessa olisi voinut tuoda toivottua vaikutusta kohtuullisin haitoin. Vakavien haittavaikutusten välttämiseksi GO-projektissa ikääntyneen hoito on aloitettu kevennettynä eli noin ...
... mukaansa niin, että kaikki muu unohtuu, eivätkä ajatukset harhaile... Tällä hetkellä en myöskään enää itke ajatellessani äitini sairastumista. Luultavasti itken vielä monet kerrat, ja käyn läpi ties millaisia tunnemyllerryksiä mutta nyt on ensijärkytyksestä toipumisen jälkeinen selkeä ja seesteinen ...
... olisi totta, ettei äiti oikeasti sairastaisi keuhkosyöpää, vaan viime hetkellä erikoislääkärin vastaanotolla asia paljastuisikin virheeksi ja 'vääräksi hälytykseksi'. Nyt yritän sopeutua siihen karuun tosiasiaan, että tämä on totista totta. Enkä vieläkään oikein tajua... Mutta äitini ei tulekaan ...
... lähtötaso on riittävän korkea, vaikka ikää onkin paljon. Nyt joudun luopumaan viimeisestäkin toivosta, että tämä kaikki olisi vain väärinkäsitystä, tai peräti pahaa unta, josta kohta herään. Ei se ole sitä, vaan totista totta. Äitini on sairastunut parantumattomaan keuhkosyöpään ...
... että heidät saa ja pitää lääkitä kipujen osalta riittävästi ja elämän lyhenemistä tai muita 'sivuvaikutuksia' pelkäämättä. Käsittääkseni en ole väärillä jäljillä toivoessani, että äidillänikin olisi hoitotahto, jossa annettaisiin lupa riittävän tehokkaaseen kivunlievitykseen, vaikka kivunlievitys ...
Et vieläkään ole kertonut mitä haluat tämän foorumin lukijoille sanoa minuun kohdistuvalla linkkiluettelollasi. Minun päälleni kuseskelet surutta ja häikäilemättömästi; se asia on tullut jo selväksi. Ei tarvitse muuta kuin lukea minua vastaan kokoamasi linkkiluettelon sisältöä, niin asia valkenee - se, että sinä kuseskelet, ja minä olen kusisuihkusi kohde.