Sinustakin lipuntarkastaja?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Sinustakin lipuntarkastaja?

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.11.2013 13:31

Psykopatologia kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Kahvi itsekin vastasi aluksi vain "jep" huonoon käytökseensä liittyvään kysymykseeni;
halusi kokeille (jostain syystä) kepillä jäätä (kun ei ole kiellety on muka sallittu).

Näin tein; syytä lienee huomauttaa, että PP ei puuttunut tuohon vasta kuin myöhemmässä vaiheessa - koin siis saaneeni sille PP:n hiljaisen hyväksynnän. Kuinka monta kertaa tämä asia pitää käsitellä?

(Varsinaiseen ko insidenssiin ei ymmärtääkseni voine palata, kun kaikki asianomaiset eivät ole täällä?)

Kokemuksesi on perseestä.

Näin olen jälkikäteen informoituna ymmärtänyt .
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 11.11.2013 14:05

Kahvi kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Taisi olla toisessa ketjussa kun toit esiin Trissen hyvän alun,
jonka mukaan hän rähjää kun on ollut lapsena syrjitty tms.

No minusta on rakentavampaa ohjata keskustelua seuraamaan jälkiä sylttytehtaalle kuin jankuttaa sellaisesta käytöksestä, jonka toinen jo tietää vääräksi.

...ja jota ehdoin tahdoin jatkaa siitä huolimatta, että tietää sen vääräksi.

Mitä ihmeen setätoimintaa tuo tuommoinen päänsilittely on?

No en itse koe toimintaa "setämäiseksi" mitä muuten sillä tarkoitat?
Miksi mielestäsi toimintani on väärää, ja miksi koet että jatkan toimintaani "ehdoin tahdoin"?

Edit:
vai tarkoititko trisseä (ei minua) tuossa "ehdoin tahdoin" kohdassa?
Hilppa kirjoitti:Ilmiselvästä lauseesta teit turhia kysymyksiä. Tarkoitin trisseä.

No kerro nyt miten niin väärää ja ehdoin tahdoin jatkamista?

Hilppa kirjoitti:Kun mies ymmärtää itseään nuoremman naisen röyhkeää käytöstä ja kovaa lapsuutta, ei toimintaa voida kutsua äidilliseksi vaan setämäinen on parempi termi.

Tässä taitaa aikaisempien keskustelujen teemat "kummitella"... ikäero ei ole mitenkään merkittävä ja sukupuolella ei pitäisi olla merkitystä. Piikittelyä veikkasi Mirri, itse ehkä puhuisin kiukuttelusta tms.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.11.2013 15:32

Psykopatologia kirjoitti:Peiliä näyttää ja asettuu yläpuolelle.

Luulee varmaan käyttelevänsä ehjää ja luotettavaa peiliä, eikä käsitä peilin olevan rikkinäinen ja vääristelevä. Omistajansa kaltainen.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.11.2013 15:43

Poistin tarpeettomaksi käyneen viestin.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 11.11.2013 20:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 11.11.2013 21:31

trisse kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Peiliä näyttää ja asettuu yläpuolelle.

Luulee varmaan käyttelevänsä ehjää ja luotettavaa peiliä, eikä käsitä peilin olevan rikkinäinen ja vääristelevä. Omistajansa kaltainen.

Hänellä saattaa olla jotain keski-ikäisiä naisia vastaan.

Keski-ikäiset naiset eivät niin helposti lankea palvomaan miestä - vaikka tämä tarjoaisi purjeveneitä ja täytekakkuja.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.11.2013 21:46

Helmenkalastaja kirjoitti:Keski-ikäiset naiset eivät niin helposti lankea palvomaan miestä - vaikka tämä tarjoaisi purjeveneitä ja täytekakkuja.

Aivan. Ei ihme, että miesparassa syntyy kaunaisuutta...
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.11.2013 22:14

Onko näyttämäsi peili mielestäsi ehjä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 11.11.2013 23:23

Tämä kysymys vielä uudelleen, koska et vastannut siihen:
Manus Dei, onko näyttämäsi peili mielestäsi ehjä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2013 00:17

Manus Dei ei osaa keskustella. Sinun on aika taas lähteä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2013 00:35

Manus Dei kirjoitti:Onko tällä foorumilla VAPAA keskustelu sallittu? :lol:

Ovatko sinun viestisi kuvineen ja perustelemattomine linkkiluetteloineen mielestäsi 'vapaata' keskustelua?
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2013 00:38

Manus Dei kirjoitti:SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO LONG :D

Trisse, millä tavoin sinä opettaisit tällaista tapausta?

Mikään ei viittaa siihen, että kyseinen kirjoittaja haluaisi opetella asiallista ja avointa - sanallista - nettikeskustelua.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2013 01:18

Manus Dei kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Mikään ei viittaa siihen, että kyseinen kirjoittaja haluaisi opetella asiallista ja avointa - sanallista - nettikeskustelua.

Nettikeskustelu tällä foorumilla muistuttaa harvinaisen usein nettikuseskelua. Jopa niin usein, että se ei mitenkään voi olla vain minun syytäni :D

Ainoa, joka kuseskelee - ja suoraan minun päälleni - pyöritellessään viestistään toiseen tällaista linkkiluettelon sisältöä, olet sinä:
... laitoshoitoon ja elämänlaadun huonontumiseen. Samalla menetetään kevennetyn syöpähoidon mahdollisuus, joka lähtötilanteessa olisi voinut tuoda toivottua vaikutusta kohtuullisin haitoin. Vakavien haittavaikutusten välttämiseksi GO-projektissa ikääntyneen hoito on aloitettu kevennettynä eli noin ...
... mukaansa niin, että kaikki muu unohtuu, eivätkä ajatukset harhaile... Tällä hetkellä en myöskään enää itke ajatellessani äitini sairastumista. Luultavasti itken vielä monet kerrat, ja käyn läpi ties millaisia tunnemyllerryksiä mutta nyt on ensijärkytyksestä toipumisen jälkeinen selkeä ja seesteinen ...
... olisi totta, ettei äiti oikeasti sairastaisi keuhkosyöpää, vaan viime hetkellä erikoislääkärin vastaanotolla asia paljastuisikin virheeksi ja 'vääräksi hälytykseksi'. Nyt yritän sopeutua siihen karuun tosiasiaan, että tämä on totista totta. Enkä vieläkään oikein tajua... Mutta äitini ei tulekaan ...
... lähtötaso on riittävän korkea, vaikka ikää onkin paljon. Nyt joudun luopumaan viimeisestäkin toivosta, että tämä kaikki olisi vain väärinkäsitystä, tai peräti pahaa unta, josta kohta herään. Ei se ole sitä, vaan totista totta. Äitini on sairastunut parantumattomaan keuhkosyöpään ...
... että heidät saa ja pitää lääkitä kipujen osalta riittävästi ja elämän lyhenemistä tai muita 'sivuvaikutuksia' pelkäämättä. Käsittääkseni en ole väärillä jäljillä toivoessani, että äidillänikin olisi hoitotahto, jossa annettaisiin lupa riittävän tehokkaaseen kivunlievitykseen, vaikka kivunlievitys ...

Et vieläkään ole kertonut mitä haluat tämän foorumin lukijoille sanoa minuun kohdistuvalla linkkiluettelollasi. Minun päälleni kuseskelet surutta ja häikäilemättömästi; se asia on tullut jo selväksi. Ei tarvitse muuta kuin lukea minua vastaan kokoamasi linkkiluettelon sisältöä, niin asia valkenee - se, että sinä kuseskelet, ja minä olen kusisuihkusi kohde.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2013 02:04

Manus Dei kirjoitti:Hyvät ystävät ja kanssakuseskelijat! Varmistuaksenne Mirrin syyttömyydestä ja minun syyllisyydestäni voitte avata tuon paljon puhutun ja monesti poistetun linkkiluettelon ja seurata noita ilkeily-, vittuilu-, piruilu-, ym viestejä aina viimeisille sivuille asti. Huomatkaa, että kaikkia noita vittumaisuuksia on kutakin sivukaupalla, parhaimmillaan yli 60 sivua ja yhteensä enemmän kuin edes insinööri pystyy laskemaan.

Tuohon on hyvä lopettaa. Tosin en oikein käsitä mistä syyttömyydestä/syyllisyydestä Manus Dei puhuu, mutta tuskin minun tarvitseekaan käsittää.
Manus Dein laatima linkkiluettelo ilmeisesti hänen mielestään todistaa minusta jotakin, joten ei muuta kuin tutustumaan.

Sitäkään en ymmärrä, että miten päiväkirjakirjoitteluni sisältää 'vittumaisuuksia', mutta niin näköjään Manus Dein mielestä on - 'vittumaisuuksia' sielläkin.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 12.11.2013 10:44

Tuo on hyvä asenne, sillä pienikin pärjää elämän taistoissa.
Mirri

Edellinen

Paluu Romulaatikko