trisse kirjoitti:Olet sanonut. Sanoit sen untuvallekin (aiemmin) ja että ylipäänsä on
epätoivottavaa pitää terapeuttia ja varaterapeutteja joille uskoutuu
asioista joista ei terapiassa puhu.
Eihän kukaan järkevä omasta terapiastaan täällä puhu.
trisse kirjoitti:Olet sanonut. Sanoit sen untuvallekin (aiemmin) ja että ylipäänsä on
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Olet sanonut. Sanoit sen untuvallekin (aiemmin) ja että ylipäänsä on
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Olet sanonut. Sanoit sen untuvallekin (aiemmin) ja että ylipäänsä on
trisse kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Eri viestiesi falskiutta.
Ei halveksunta varmaankaan tuo kenestäkään parhaita puolia esiin. Varsinkaan jos ei ymmärrä mistä
halveksitaan (joskin silloin tietenkin jää osin turvaan koko halveksunnalta).
Jos tarkoitit viitata siitä että on falskia ja pelkkää omaa kuvitelmaa että on edes muka ollut yksinäinen
jos ihmiset kuitenkin puolustavat kiusaamiselta niin kuitenkin nuo kummatkin olivat totta. Olin samassa
koululuokassa koko peruskoulun eli luokkalaiset tottuivat minuun eivätkä sallineet minua kiusattavan
vaikken ollutkaan kenenkään kaveri.
Helmenkalastaja kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Olet sanonut. Sanoit sen untuvallekin (aiemmin) ja että ylipäänsä on
Miksi kiusaat Trisseä? PP
Trisse, tuo lihavoitu on ratkaiseva asia: jos puhut täällä asioista, joista et puhu terapiassa,
se haittaa terapiaasi. Ei Pertti silti ole ollut sitä vastaan, ettei täällä saisi kirjoittaa,
jos käy terapiassa. Hän on vain painottanut sitä, ettei sitä pitäisi tehdä terapeutilta salaa.
trisse kirjoitti:Olet sanonut. Sanoit sen untuvallekin (aiemmin) ja että ylipäänsä on epätoivottavaa pitää terapeuttia ja varaterapeutteja joille uskoutuu asioista joista ei terapiassa puhu.
trisse kirjoitti:Sinuako täällä olen mielestäsi alistanut? Vai ketä? En ymmärrä...
trisse kirjoitti:Dynamiikka sinun kanssasi on tosiaan nyt erilaista mutta aiemmin kun olit täällä olit epävakaa ja tosi herkkähipiäinen - pahoitit mielesi milloin mistäkin, mm. kerran kun lähdimme kahville vladimirin kanssa emmekä pyytäneet sinua mukaan (kunnes sanoit pahastumisesi ja silloin mielestäni pyysin). Vaikea kutsua ihmistä kiusaajaksi tai alistajaksi jos ei ole olemassa edes uhria. PP ei ole minun uhrini - hänhän minua koko ajan aliarvioi ja suhtautuu alentuvasti. Kyllästynyt usutti kiusaamisellaan itsemurhayritykseen asti. Siksihän yritän olla ärhäkkä ettei kukaan pääsisi minua alistamaan.
Psykopatologia kirjoitti:Niitähän ovat muut(kin) hieman käsitelleet.
Auttaisi, jos postaisit vastauksesi tähän nokan alle.
Psykopatologia kirjoitti:Koska se sisälsi arvostelukyvyttömän Trissen aloitteesta sellaista sisältöä muista,
jota ei täällä tuoda esiin varsinkaan yksipuolisesti.
trisse kirjoitti:Minkä niistä?
Psykopatologia kirjoitti:trisse kirjoitti:Minkä niistä?
Näytät tarvitsevan liikaa apua, jotta keskustelu kävisi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa