Mirri kirjoitti:trisse kirjoitti:Mistä sinä tiedät paljon nettisekoiluni minua vahingoittavat? (Ihan uteliaisuuttani - ei mitenkään "haastavaksi" kysymykseksi tarkoitettu. Vastaa jos huvittaa)
Ei minulla tietääkseni ole harmainta aavistusta kuinka paljon nettisekoilusi vahingoittavat sinua. Mutta uskon niiden vahingoittavan.
Siltikään en toivo, että Trissen pitäisi sekoilujensa takia poistua täältä. Hän vastaa vahingoista itse, mitä hänelle aiheutuu, jos ei halua ottaa apua vastaan tai ymmärrä ottaa vastaan. En tiedä kenen hän soisi auttavan itseänsä. Sitä paitsi hän voi kokea, ettei häntä pysty auttamaan, että hän ei tästä mihinkään muutu. Minä olen jokatapauksessa hänen kaverinsa, sekoilee hän tai ei. Itse en pyri täällä ilkeilemään, mutta mulla on kokemusta siitä, että miltä tuntuu olla ilkeyden kohde (esim. koulukokemukseni, kotikokemukseni), ja olla sen uhrina ja vieläpä niin avuttomana, että ei ymmärrä ottaa apua vastaan, mutta myöskään kukaan ei yritä auttaa eikä itse osaa hakea apua. Missään nimessä en trisse hyväksy ilkeilyjäsi. Enkä myöskään halua joutua niiden kohteeksi. Jos joudun niin tiedän kyllä mitä vastata, minua ei varsinkaan kannata alkaa kiusata, minä vastaan niillä tunteilla mitä olen itse kokenut, ja siitä ei toinen vähällä selviä. Minulla on todella kovat keinot siihen, miten pystyä satuttamaan. Isäni on kouluttanut minut siihen, niin on myös äiti ja kaksi veljeäni sekä koulukiusaajat. Nyt olen heitä vahvempi. Olen aseistettu. Kenenkään muun ei missään nimessä pidä minua pelätä vain jos minua aletaan kiusata tai joku heittäytyy ymmärtämättömäksi.
Viimeksi muokannut untuva päivämäärä 27.10.2013 23:35, muokattu yhteensä 1 kerran