Manus Dei kirjoitti:Stockan Herkusta ei saa yli 70-prosenttista suklaata. Sellaista ei siis voi olla olemassa
mr jalsan kirjoitti:Minä en syö missään muodossa raaka-ainetta jonka keräämisessä on lapsi voinut menettää koulunkäyntimahdollisuudet, sormensa, kätensä tai jopa henkensä
untuva kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Minä en syö missään muodossa raaka-ainetta jonka keräämisessä on lapsi voinut menettää koulunkäyntimahdollisuudet, sormensa, kätensä tai jopa henkensä
Joissakin maissa on periaatteena se, että lapsetkin osallistuvat töihin. Siinä ei ole mitään pahaa. Lähes sama asia kuin se, että kohta suomessa eläkeikäiset joutuvat raatamaan hautaansa saakka.
Psykopatologia kirjoitti:Joiltain lapsilta menee käsiä ym, mutta ilman työtä näiden perheiden asema voisi olla vielä huonompi.
mr jalsan kirjoitti:Minun suklaasuu pystyy olemaan ilman kunnes olot ovat oikeasti parannetut.
Tehkää muut mitä tykkäätte, mutta selityksenne ovat onnettoman näppikseltä
mr jalsan kirjoitti:Minun suklaasuu pystyy olemaan ilman kunnes olot ovat oikeasti parannetut.
untuva kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Minun suklaasuu pystyy olemaan ilman kunnes olot ovat oikeasti parannetut.
Olet joutunut paljosta luopumaan.
Hilppa kirjoitti:untuva kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Minun suklaasuu pystyy olemaan ilman kunnes olot ovat oikeasti parannetut.
Siis ihan oikeesti?
untuva kirjoitti:Hilppa kirjoitti:untuva kirjoitti:mr jalsan kirjoitti:Minun suklaasuu pystyy olemaan ilman kunnes olot ovat oikeasti parannetut.
Siis ihan oikeesti?
Sinulla on omat syysi olla syömättä. En tiedä suhdettasi suklaaseen. Minä en jätä suklaata, koska joudun luopumaan paljosta. Olenhan riippuvainen.
untuva kirjoitti:Mainitsit aikaisemmin, ettet pysty tällä hetkellä syömään suklaata. Itse olen riippuvainen suklaasta, ja kysyin oletko itsekin riippuvainen. Minulla riippuvaisuuteen ei vaikuta väli milloin syön, mutta tiedän kuitenkin olevani riippuvainen siitä, koska minulla on kofeiiniriippuvuus. Kofeiiniriippuvaisuuttani kuittaan juomalla joka päivä kahvia ja silloin tällöin on pakko saada suklaata.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa