Kyllästynyt kirjoitti:+Trisse kirjoitti:Mistä löytäisi sen halun kun sairaus ilmenee mm. haluttomuutena ja energiattomuutena?
Vastikkeeton raha mahdollistaa tuollaisen.
En usko, että käytöksesi johtuu vain sairaudesta (ahdistus/masennus/päihderiippuvuus) vaan sen syyt juontavat juurensa siihen, että sinä olet piloille hemmoteltu kakara joka ei ole koskaan joutunut kantamaan todellista vastuuta itsestään - puhumattakaan jostakusta toisesta.
+Trisse kirjoitti:Mistä löytäisi sen halun kun sairaus ilmenee mm. haluttomuutena ja energiattomuutena?

Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:
En usko, että käytöksesi johtuu vain sairaudesta (ahdistus/masennus/päihderiippuvuus) vaan sen syyt juontavat juurensa siihen, että sinä olet piloille hemmoteltu kakara joka ei ole koskaan joutunut kantamaan todellista vastuuta itsestään - puhumattakaan jostakusta toisesta.
Miten voit väittää noin? Oletko koskaan lukenut, mitä Trisse on kirjoittanut perhe-elämästään?

+Trisse kirjoitti:Mistä löytäisi sen halun kun sairaus ilmenee mm. haluttomuutena ja energiattomuutena?
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:+Trisse kirjoitti:Mistä löytäisi sen halun kun sairaus ilmenee mm. haluttomuutena ja energiattomuutena?
Vastikkeeton raha mahdollistaa tuollaisen.
Miten voit väittää noin? Oletko koskaan lukenut, mitä Trisse on kirjoittanut perhe-elämästään?
Miksen väittäisi?
Olen lukenut Tristanin kirjoitukset, mutta oletko sinä lukenut mitä Tristan on kirjoittanut minulle/minusta?
Kyllästynyt kirjoitti:Kuutar kirjoitti:...Miten voit väittää noin? Oletko koskaan lukenut, mitä Trisse on kirjoittanut perhe-elämästään?Kyllästynyt kirjoitti:Miksen väittäisi?Kyllästynyt kirjoitti:Olen lukenut Tristanin kirjoitukset, mutta oletko sinä lukenut mitä Tristan on kirjoittanut minulle/minusta?Kuutar kirjoitti:Olen ja olet aiheesta paljon kirjoittanut.
Olen myös lukenut Tristanin kirjoituksia perhe-elämästään, enkä ole saanut siitä sellaista kuvaa kuin sinä. Päinvastoin, minun ymmärtääkseni hän joutui ottamaan liikaa vastuuta, pitämään kulisseja pystyssä.
Tristanin vanhemmat erosivat jo ennen hänen teini-ikäänsä. Minkälaisia kulisseja Tristan on siis lapsuudessaan pönkittänyt?
Tristan ei liene koskaan joutunut kantamaan vastuuta mistään. Vai tarkoitatko, että perheen koiran ulkoiluttaminen on ollut kohtuuton taakka tai kulissien pönkitystä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kukaan tai mikään ei pysty parantamaan mitään tai ketään, ilman ihmisen omaa halua ja ponnisteluja.

Psykopatologia kirjoitti:Minusta kirjoitus kuvastaa (myös) sitä, kuinka heppoisin perustein nykyisin diagnosoidaan (vakava) masennus.
+Trisse kirjoitti:Toki!
+Trisse kirjoitti:En uskaltaisi vastata mitään tietämättä tarkemmin. Lähes kaikki meistä saattaisivat sanoa noin kuka missäkin elämäntilanteessa ja asiayhteydessä.
+Trisse kirjoitti:Hilppa kirjoitti:+Trisse kirjoitti:En uskaltaisi vastata mitään tietämättä tarkemmin. Lähes kaikki meistä saattaisivat sanoa noin kuka missäkin elämäntilanteessa ja asiayhteydessä.
Samalla tavalla myös psykiatri on lähes mahdottoman edessä, jos potilas ilmoittaa hänelle olevansa voimaton tekemään mitään ja energiaton pitkään jatkuneista hoitotoimenpiteistä huolimatta. Mitä muuten tarkoitat energiattomuudella?
Ei psykiatrit nyt voimattomiksi noin pienestä joudu. Hoitavathan he parantumattomasti psykoottisiakin. Siis itseni kohdalla vai yleensä?
+Trisse kirjoitti:Turhaan olen ollut sinulle kiltti ja kannustava ja pyysin kaakaollekin. Kohta alan haukkua vanhaan tapaan ja pääset uhriksi.
Golden flower kirjoitti:+Trisse kirjoitti:Turhaan olen ollut sinulle kiltti ja kannustava ja pyysin kaakaollekin. Kohta alan haukkua vanhaan tapaan ja pääset uhriksi.
Ei kannata alkaa haukkua. Itsesi vuoksi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa