Emmanuela kirjoitti::geek: No hei, toinen yrittää "sovitella".
Helmenkalastaja kirjoitti:Elämä jatkuu ja mulla on edessä uudet kujeet. Niitä pääasiassa mietin.

Mirri kirjoitti:Kahvi, ilkeiletkö, vai käsitinkö väärin?
Kahvi kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Elämä jatkuu ja mulla on edessä uudet kujeet. Niitä pääasiassa mietin.
Olenkin ihmetellyt sinun tyylisi muutosta minusta huonompaan suuntaan, mutta ehkä nuo IRL-asiasi nyt ovat vaikuttamassa.
Helmenkalastaja kirjoitti:
Riidankylväjän tyylistä kertoo se, että hän on jälleen kerran "siivonnut pois todistusaineiston". Jättämättä muita jälkiä kuin ilmoituksen: Viimeksi muokannut Riidankylväjä (silloin ja silloin), muokattu yhteensä n kertaa (tjtn).
Tämän ketjun aloitus on senlaatuista törkyä ja provosointia, että se toivottavasti siivotaan täältä pois.

Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi taitaa pitää tyylin muutoksena huonompaan sitä, että en suostu sietämään paskaa Riidankylväjältä. Näin oletan, mutta mielelläni kuulen, Kahvi, asiasta sinun oman käsityksesi!
Helmenkalastaja kirjoitti:Riidankylväjän tyylistä kertoo se, että hän on jälleen kerran "siivonnut pois todistusaineiston". Jättämättä muita jälkiä kuin ilmoituksen: Viimeksi muokannut Riidankylväjä (silloin ja silloin), muokattu yhteensä n kertaa (tjtn).
Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Elämä jatkuu ja mulla on edessä uudet kujeet. Niitä pääasiassa mietin.
Olenkin ihmetellyt sinun tyylisi muutosta minusta huonompaan suuntaan, mutta ehkä nuo IRL-asiasi nyt ovat vaikuttamassa.
IRL-asiat ovat vaikuttamassa siinä mielessä, että minulla on vähemmän aikaa roikkua täällä. Asiat ovat kuitenkin positiivisia.
Mirri kirjoitti:Toistan itseäni:Tämän ketjun aloitus on senlaatuista törkyä ja provosointia, että se toivottavasti siivotaan täältä pois.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa