Poistoon

Re: Helmis

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2013 00:36

Tämän ketjun aloitus on senlaatuista törkyä ja provosointia, että se toivottavasti siivotaan täältä pois.
Mirri

ViestiKirjoittaja Emmanuela » 05.09.2013 02:48

:geek: No hei, toinen yrittää "sovitella".
Emmanuela

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.09.2013 08:49

Emmanuela kirjoitti::geek: No hei, toinen yrittää "sovitella".

Aivan, ja kun kyse on nimenomaan "sovittelemisesta", sen olisi voinut jättää tekemättä. :roll:

Riidankylväjälle sen verran vielä, että uskon minun selvinneen vähemmin vaurioin kuin Mirrin, mutta sitähän te yksisilmäiset ette näe - tai ette halua nähdä.

Omalta osaltani voin sanoa, että minua on harvoin loukattu tahallisesti niin pahoin kuin silloin, mutta en minä irl ole mihinkään epätoivoon teidän takianne vaipunut. Elämä jatkuu ja mulla on edessä uudet kujeet. Niitä pääasiassa mietin.

Minunkin puolestani tämän ketjun saa poistaa. Turhana.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.09.2013 10:02

Helmenkalastaja kirjoitti:Elämä jatkuu ja mulla on edessä uudet kujeet. Niitä pääasiassa mietin.

Olenkin ihmetellyt sinun tyylisi muutosta minusta huonompaan suuntaan, mutta ehkä nuo IRL-asiasi nyt ovat vaikuttamassa.
Kahvi

Re: Poistoon

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2013 17:42

Kahvi, ilkeiletkö, vai käsitinkö väärin?
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 05.09.2013 19:16

Mirri kirjoitti:Kahvi, ilkeiletkö, vai käsitinkö väärin?

En ilkeile, pahoittelen jos viestistäni sai tuollaisen kuvan.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.09.2013 19:38

Kahvi taitaa pitää tyylin muutoksena huonompaan sitä, että en suostu sietämään paskaa Riidankylväjältä. Näin oletan, mutta mielelläni kuulen, Kahvi, asiasta sinun oman käsityksesi!

Riidankylväjän tyylistä kertoo se, että hän on jälleen kerran "siivonnut pois todistusaineiston". Jättämättä muita jälkiä kuin ilmoituksen: Viimeksi muokannut Riidankylväjä (silloin ja silloin), muokattu yhteensä n kertaa (tjtn).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.09.2013 19:39

Kahvi kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Elämä jatkuu ja mulla on edessä uudet kujeet. Niitä pääasiassa mietin.

Olenkin ihmetellyt sinun tyylisi muutosta minusta huonompaan suuntaan, mutta ehkä nuo IRL-asiasi nyt ovat vaikuttamassa.

IRL-asiat ovat vaikuttamassa siinä mielessä, että minulla on vähemmän aikaa roikkua täällä. Asiat ovat kuitenkin positiivisia.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.09.2013 20:00

Itse asiassa, miksi helvetissä mun pitäisi lopettaa? Minä en ole tätä aloittanut enkä pahemmin ylläpitänytkään. Paitsi nyt.

Miksei minulla olisi oikeutta ignoroida ketä haluan tämän foorumin käyttäjistä? Enhän käytä kiellettyä ignore-toimintoa. Minua ei voitane velvoittaa olemaan väleissä/kanssakäymisissä kaikkien käyttäjien kanssa täällä? Jos Riidankylväjä jättää minut rauhaan, minä ignoroin häntä. Kirjoittakoon minun puolestani millaista paskaa tahansa (ja kirjoittaahan hän).
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 05.09.2013 20:41

Helmenkalastaja kirjoitti:
Riidankylväjän tyylistä kertoo se, että hän on jälleen kerran "siivonnut pois todistusaineiston". Jättämättä muita jälkiä kuin ilmoituksen: Viimeksi muokannut Riidankylväjä (silloin ja silloin), muokattu yhteensä n kertaa (tjtn).

Itsehän te Mirrin kanssa vaadeitte ketjun poistoon. Minä poistin mitä pystyin.

Voisitte arvon rouvat päättää kumpaa mieltä olette...
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2013 20:56

Toistan itseäni:
Tämän ketjun aloitus on senlaatuista törkyä ja provosointia, että se toivottavasti siivotaan täältä pois.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.09.2013 21:00

Minä arvostan sitä, että ketju poistetaan kokonaisuudessaan, jos ylipäätään poistetaan.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 05.09.2013 21:01

Minähän siivosin, mutta siitähän nousi itku ja hammasten kiristys, kun oli siivottu.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 05.09.2013 21:02

En kyllä yhtään ihmettele, että Beth hikeentyi teidän kanssanne.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.09.2013 21:39

Riidankylväjänä olet suorastaan hämmästyttävän taitava.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.09.2013 09:52

Helmenkalastaja kirjoitti:Kahvi taitaa pitää tyylin muutoksena huonompaan sitä, että en suostu sietämään paskaa Riidankylväjältä. Näin oletan, mutta mielelläni kuulen, Kahvi, asiasta sinun oman käsityksesi!

En tarkoita tuota, nimittäin minusta et koskaan ole sietänyt paskaa keneltäkään - paskan torjuntatyylisi lähinnä tässä on minusta muuttunut... ikävä kyllä on pakko sanoa, että se on muuttunut idee fix -tyyliseen suuntaan (Riidankylväjä on pahis ym sanoi ja teki hän mitä tahansa).

Vaikutelmani voi johtua tietysti siitäkin, että en oikein ole kärryillä siitä, että mitä paskaa se Riidankylväjä niskaasi kaataa. Mitä olen ymmärtänyt sivustakatsojana tästä, niin suurin ja ainoa näkemyseronne koskee sitä, että olitko sinä Helmenkalastaja mukana "kiusaamisringissä" kohteenaan Beth (RK:n näkemys) vai kävitkö "erillissotaa" tiukasti asiapainoitteisesti (Helmiksen näkemys).
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.09.2013 09:54

Helmenkalastaja kirjoitti:Riidankylväjän tyylistä kertoo se, että hän on jälleen kerran "siivonnut pois todistusaineiston". Jättämättä muita jälkiä kuin ilmoituksen: Viimeksi muokannut Riidankylväjä (silloin ja silloin), muokattu yhteensä n kertaa (tjtn).

Minustakin Riidankylväjän tulisi, niinkuin meidän kaikkien YP:n ohjeistuksen mukaisesti tulee merkitä tieto mitä on muuttanut ja miksi.

Minuakin häiritsee se, että Riidankylväjä muokkaa viestejänsä kertomatta miksi ja mitä on muuttanut. Mikä näemmä nytkin aiheutti väärinkäsityksiä.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.09.2013 09:55

Helmenkalastaja kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:

IRL-asiat ovat vaikuttamassa siinä mielessä, että minulla on vähemmän aikaa roikkua täällä. Asiat ovat kuitenkin positiivisia.

Hienoa, mukava kuulla tämmöisiäkin uutisia!
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 06.09.2013 09:56

Mirri kirjoitti:Toistan itseäni:

En ymmärrä; ilmeisesti epäilet vahvasti Riidankylväjän vilpittömyyttä sopuun pyrkimisen suhteen?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2013 09:58

Ei ole muuta kuin Riidankylväjän omat väärinkäsitykset.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa