Sulautuminen ja orgasmi ym.

Re: Sulautuminen ja orgasmi ym.

ViestiKirjoittaja Obelix2 » 01.09.2013 14:21

Haluatko Kylvis Sildenafil Actavista?
Obelix2

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 01.09.2013 14:25

Kiitos huolen pidosta, mutta vielä toimii ilman dopingia.

Hilpan perverssi kiinnostus aiheeseen on erittäin mielen kintoista psyko patologian kannalta.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.09.2013 14:44

Takoitin ehkä, että Riidankylväjä sulaa orgasmissa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 01.09.2013 15:05

Ehkä. :?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.09.2013 15:23

Obelix2 kirjoitti:Haluatko Kylvis Sildenafil Actavista?

Minäpä hankin ehkä sellaiset nano-sukset, joissa voiteita ei tarvitse ollenkaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 01.09.2013 17:37

Helmenkalastaja kirjoitti:
Riidankylväjä kirjoitti:Tämäkö on rouva Helmiksen käsitys keskustelusta? :?

Ei, mutta olen jo todennut keskustelun kanssasi mahdottomaksi ja sen olen sinulle kyllä kertonutkin.
Nykyään lähinnä vain piruilen sinulle, jos jotain vaivaudun sinulle suoraan kirjoittamaan.
_____
Muokattu: vittuilen -> piruilen; se on lähempänä omaa käsitystäni toiminnastani.

Kukas puhelee runia? :?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.09.2013 21:11

Osa Mirrin vastauksesta Riidankylväjän viestiin:
Mirri kirjoitti:- -
Naiset ovat sinulle objekti, johon suhtaudut kovin ristiriitaisesti. Vähätellen ja palvoen. He eivät ole sinulle tasavertaisia ihmisiä ja keskustelukumppaneita - eivät ainakaan netissä.
- -

Samanlaiset tuntumat minullakin. Hyvin sanottu. Tämän ketjun videopostauksen tyyli on aina silloin tällöin putkahtanut esille Riidankylväjän postauksissa. Kuvanneeko pelkoja siitä, mitä hän kuvittelee mieleensä voivan hekuman hetkellä tulla?

Toisaalta ihailu (sopraanot, Louboutinit, muodokkaat ja kauniit naiset) ja toisaalta pelot(!?) esimerkiksi neuvot palstan naisille siitä, miten päin hiuspinnit pitää kiinnittää, pelko valemuodokkaan pepputoppauksia käyttävän lattaperseen kanssa sänkyyn joutumisesta tai suoraan inhon ilmaukset esim. vanhoja/vanhenevia naisia kohtaan kuten ilmaus "Hirveä kotka!" sekä suuri huoli siitä, että palstan naiset eivät osaakaan esiintyä riittävän naisellisina miesten esteettistä silmään tyydyttävinä olioina emmekä täten osaisikaan/haluaisikaan vetää päällemme juuri sopivasti muotoja korostavia kukkamekkoja/peplumeita. Voi hirveä kauhistus, jos emme toimikaan elävässä elämässä Riidankylväjän ohjeistusten ja postauksien sisältämän naismallin mukaisesti vaan olemmekin elävässä elämässä jotain aivan muuta...

Ja peräti nautimme seksistä miehen kanssa aina sulautuen orgasmiin asti.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 01.09.2013 21:19

Hilppa kirjoitti:Osa Mirrin vastauksesta Riidankylväjän viestiin:
Naiset ovat sinulle objekti, johon suhtaudut kovin ristiriitaisesti. Vähätellen ja palvoen. He eivät ole sinulle tasavertaisia ihmisiä ja keskustelukumppaneita - eivät ainakaan netissä.
- -

Samanlaiset tuntumat minullakin. Hyvin sanottu. Tämän ketjun videopostauksen tyyli on aina silloin tällöin putkahtanut esille Riidankylväjän postauksissa. Kuvanneeko pelkoja siitä, mitä hän kuvittelee mieleensä voivan hekuman hetkellä tulla?

Toisaalta ihailu (sopraanot, Louboutinit, muodokkaat ja kauniit naiset) ja toisaalta pelot(!?) esimerkiksi neuvot palstan naisille siitä, miten päin hiuspinnit pitää kiinnittää, pelko valemuodokkaan pepputoppauksia käyttävän lattaperseen kanssa sänkyyn joutumisesta tai suoraan inhon ilmaukset esim. vanhoja/vanhenevia naisia kohtaan kuten ilmaus "Hirveä kotka!" sekä suuri huoli siitä, että palstan naiset eivät osaakaan esiintyä riittävän naisellisina miesten esteettistä silmään tyydyttävinä olioina emmekä täten osaisikaan/haluaisikaan vetää päällemme juuri sopivasti muotoja korostavia kukkamekkoja/peplumeita. Voi hirveä kauhistus, jos emme toimikaan elävässä elämässä Riidankylväjän ohjeistusten ja postauksien sisältämän naismallin mukaisesti vaan olemmekin elävässä elämässä jotain aivan muuta...

Älä sano Hilppa väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.09.2013 21:25

Riidankylväjä kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Osa Mirrin vastauksesta Riidankylväjän viestiin:
- -

Älä sano Hilppa väärää todistusta lähimmäisestäsi.

Kai ymmärrät, että naiskuvasi esittelyysi olen kurkkuani myöten kyllästynyt. Eikä loppua näy. Louboutinit, muotiohjeet ynnä muu liirunlaarumi sen kun porskuttaa viesteissäsi. Koska sinä et naiskuvasi esittelylle näytä voivan mitään, miksi minun pitäisi niellä se kaikki mutisematta ja koskaan mielipidettäni mistään sanomatta? Kiltisti ja hiljaa. Sivistyneesti vaieten. Kuten pyhäkoulutyttö ikään. Mutta tietenkin Louboutineihin pukeutuen.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 01.09.2013 21:27

Luulet.

Koska muuten olen puhunut "hirveistä kotkista"?

PS. Jos postaan naisia kiinnostavia muotisivuja tänne, senkin otat joksikin ihmelliseksi halventamiseksi. Kyse on omista tulkinnoistasi.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Obelix2 » 01.09.2013 21:37

Minä olen puhunut hirveistä kotkista.
Obelix2

ViestiKirjoittaja Hilppa » 01.09.2013 21:43

Riidankylväjä kirjoitti:Luulet.

Koska muuten olen puhunut "hirveistä kotkista"?

PS. Jos postaan naisia kiinnostavia muotisivuja tänne, senkin otat joksikin ihmelliseksi halventamiseksi. Kyse on omista tulkinnoistasi.

Sinäkin taidat vain luulla.

Oletko kenties muotitoimittaja ja alalla, kun luulet tietäväsi millaiset muotisivut naisia todella kiinostavat? Omituisiksi ja epäkiinnostaviksi avauksesi tekee vielä se, että ne ovat "opettavaisia" asenteeltaan. Omia asenteitasi ja naiskuvaasi niissä kauppaat.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.09.2013 21:51

Ko. "luulot" ym. kumpuavat Riidankylväjän omista teksteistä;
ts. hän ei osaa ollenkaan kirjoittaa
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 01.09.2013 22:03

Obelix2 kirjoitti:Minä olen puhunut hirveistä kotkista.

Impotenti Oblix pelkää naisia.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 02.09.2013 00:54

Psykopatologia kirjoitti:Ko. "luulot" ym. kumpuavat Riidankylväjän omista teksteistä;

Höh. Itse olet sanonut, että muodostuu lukijan mielessä.

Hilppa on rakentanut päähänsä olkiukon kuvan, jonka sanoo olevan riidankylväjä. Sitten hän ystävättärineen käy olkiukon, joksi minua luulevat kimppuun.

Olkiukon kuvalla on kaikki entisten poikaystävien ja muiden miespuolisten sukulaisten ja tuttujen negatiiviset piirteet.

Nimimerkki ridankylväjä saa sitten kannettavakseen koko mies sukukunnan synnit. Ei oo helppoo tämäkään. :|
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.09.2013 08:43

Onhan stimuluksellakin merkitystä.

Olet profiloitunut isojen tissien ja perseiden yms. mieheksi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.09.2013 09:59

Riidankylväjä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ko. "luulot" ym. kumpuavat Riidankylväjän omista teksteistä;

Höh. Itse olet sanonut, että muodostuu lukijan mielessä.

Hilppa on rakentanut päähänsä olkiukon kuvan, jonka sanoo olevan riidankylväjä. Sitten hän ystävättärineen käy olkiukon, joksi minua luulevat kimppuun.

Olkiukon kuvalla on kaikki entisten poikaystävien ja muiden miespuolisten sukulaisten ja tuttujen negatiiviset piirteet.

Nimimerkki ridankylväjä saa sitten kannettavakseen koko mies sukukunnan synnit. Ei oo helppoo tämäkään. :|

Väärin analysoitu. Sinun kaltaistasi miestä en ole koskaan tavannut ja hyvä niin.
Hilppa

ViestiKirjoittaja Hilppa » 02.09.2013 10:02

Psykopatologia kirjoitti:Onhan stimuluksellakin merkitystä.

Olet profiloitunut isojen tissien ja perseiden yms. mieheksi.

Isojen rintojen ja peppujen, anomalioiden, anorektisten balleriinojen, barbie-kasvojen sekä jumalaisten sopraanojen (diivojen).
Hilppa

ViestiKirjoittaja Obelix2 » 02.09.2013 11:37

Hyvä Kylvis!
Obelix2

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 02.09.2013 12:58

Beth kirjoitti:Kalastus unohtui mm. RK on ottanut kantaa yhteiskunnan asioihin aika aktiivisesti, joten hän välittää maailmanmenosta jne. jne. On kiinostunut historiastakin, herättelee keskustelua. Aika suppeaksi maalatte hänen profiilia :roll:

Mutta olet, Kylvis, tapetilla nyt joten nauti täys rinnoin :D Paistattele parrasvaloissa!

Siksi onkin omituista, että Riidankylväjä kaivaa omaa hautaansa täällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa