Obelix2 kirjoitti:Haluatko Kylvis Sildenafil Actavista?
Helmenkalastaja kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tämäkö on rouva Helmiksen käsitys keskustelusta?
Ei, mutta olen jo todennut keskustelun kanssasi mahdottomaksi ja sen olen sinulle kyllä kertonutkin.
Nykyään lähinnä vain piruilen sinulle, jos jotain vaivaudun sinulle suoraan kirjoittamaan.
_____
Muokattu: vittuilen -> piruilen; se on lähempänä omaa käsitystäni toiminnastani.
Mirri kirjoitti:- -
Naiset ovat sinulle objekti, johon suhtaudut kovin ristiriitaisesti. Vähätellen ja palvoen. He eivät ole sinulle tasavertaisia ihmisiä ja keskustelukumppaneita - eivät ainakaan netissä.
- -
Hilppa kirjoitti:Osa Mirrin vastauksesta Riidankylväjän viestiin:Mirri kirjoitti:- -
Naiset ovat sinulle objekti, johon suhtaudut kovin ristiriitaisesti. Vähätellen ja palvoen. He eivät ole sinulle tasavertaisia ihmisiä ja keskustelukumppaneita - eivät ainakaan netissä.
- -
Samanlaiset tuntumat minullakin. Hyvin sanottu. Tämän ketjun videopostauksen tyyli on aina silloin tällöin putkahtanut esille Riidankylväjän postauksissa. Kuvanneeko pelkoja siitä, mitä hän kuvittelee mieleensä voivan hekuman hetkellä tulla?
Toisaalta ihailu (sopraanot, Louboutinit, muodokkaat ja kauniit naiset) ja toisaalta pelot(!?) esimerkiksi neuvot palstan naisille siitä, miten päin hiuspinnit pitää kiinnittää, pelko valemuodokkaan pepputoppauksia käyttävän lattaperseen kanssa sänkyyn joutumisesta tai suoraan inhon ilmaukset esim. vanhoja/vanhenevia naisia kohtaan kuten ilmaus "Hirveä kotka!" sekä suuri huoli siitä, että palstan naiset eivät osaakaan esiintyä riittävän naisellisina miesten esteettistä silmään tyydyttävinä olioina emmekä täten osaisikaan/haluaisikaan vetää päällemme juuri sopivasti muotoja korostavia kukkamekkoja/peplumeita. Voi hirveä kauhistus, jos emme toimikaan elävässä elämässä Riidankylväjän ohjeistusten ja postauksien sisältämän naismallin mukaisesti vaan olemmekin elävässä elämässä jotain aivan muuta...
Ja peräti nautimme seksistä miehen kanssa aina sulautuen orgasmiin asti.
Riidankylväjä kirjoitti:Hilppa kirjoitti:Osa Mirrin vastauksesta Riidankylväjän viestiin:Mirri kirjoitti:- -
- -
Samanlaiset tuntumat minullakin. Hyvin sanottu. Tämän ketjun videopostauksen tyyli on aina silloin tällöin putkahtanut esille Riidankylväjän postauksissa. Kuvanneeko pelkoja siitä, mitä hän kuvittelee mieleensä voivan hekuman hetkellä tulla?
Toisaalta ihailu (sopraanot, Louboutinit, muodokkaat ja kauniit naiset) ja toisaalta pelot(!?) esimerkiksi neuvot palstan naisille siitä, miten päin hiuspinnit pitää kiinnittää, pelko valemuodokkaan pepputoppauksia käyttävän lattaperseen kanssa sänkyyn joutumisesta tai suoraan inhon ilmaukset esim. vanhoja/vanhenevia naisia kohtaan kuten ilmaus "Hirveä kotka!" sekä suuri huoli siitä, että palstan naiset eivät osaakaan esiintyä riittävän naisellisina miesten esteettistä silmään tyydyttävinä olioina emmekä täten osaisikaan/haluaisikaan vetää päällemme juuri sopivasti muotoja korostavia kukkamekkoja/peplumeita. Voi hirveä kauhistus, jos emme toimikaan elävässä elämässä Riidankylväjän ohjeistusten ja postauksien sisältämän naismallin mukaisesti vaan olemmekin elävässä elämässä jotain aivan muuta...
Ja peräti nautimme seksistä miehen kanssa aina sulautuen orgasmiin asti.
Älä sano Hilppa väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Riidankylväjä kirjoitti:Luulet.
Koska muuten olen puhunut "hirveistä kotkista"?
PS. Jos postaan naisia kiinnostavia muotisivuja tänne, senkin otat joksikin ihmelliseksi halventamiseksi. Kyse on omista tulkinnoistasi.
Obelix2 kirjoitti:Minä olen puhunut hirveistä kotkista.
Psykopatologia kirjoitti:Ko. "luulot" ym. kumpuavat Riidankylväjän omista teksteistä;
ts. hän ei osaa ollenkaan kirjoittaa
Riidankylväjä kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ko. "luulot" ym. kumpuavat Riidankylväjän omista teksteistä;
ts. hän ei osaa ollenkaan kirjoittaa
Höh. Itse olet sanonut, että muodostuu lukijan mielessä.
Hilppa on rakentanut päähänsä olkiukon kuvan, jonka sanoo olevan riidankylväjä. Sitten hän ystävättärineen käy olkiukon, joksi minua luulevat kimppuun.
Olkiukon kuvalla on kaikki entisten poikaystävien ja muiden miespuolisten sukulaisten ja tuttujen negatiiviset piirteet.
Nimimerkki ridankylväjä saa sitten kannettavakseen koko mies sukukunnan synnit. Ei oo helppoo tämäkään.
Psykopatologia kirjoitti:Onhan stimuluksellakin merkitystä.
Olet profiloitunut isojen tissien ja perseiden yms. mieheksi.
Beth kirjoitti:Kalastus unohtui mm. RK on ottanut kantaa yhteiskunnan asioihin aika aktiivisesti, joten hän välittää maailmanmenosta jne. jne. On kiinostunut historiastakin, herättelee keskustelua. Aika suppeaksi maalatte hänen profiilia![]()
Mutta olet, Kylvis, tapetilla nyt joten nauti täys rinnoinPaistattele parrasvaloissa!
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa