Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Homma riistäytyi käsistä muutama päivä sitten. Yritin mennä väliin ja saada pahimman raivoamisen loppumaan. Seurauksena sain Mirrin ja Helmiksen vihat päälleni.
Jossain kaukaisuudesa on päähäni iskostunut muutama reilun tappelun sääntö:
-kaksi tai useampi ei saa hyökätä yhden kimppun
-maassa makaavaaa ei saa lyödä
Pyrkimyksesi esiintyä rauhankyyhkynä on ennenkin päätynyt ja päättynyt vain läjäykseen pulunpaskaa.

Psykopatologia kirjoitti:Hyvä noin!
On huomattava, että "sovinistisen" Riidankylväjän
äly ei riitä rauhanrakentajaksi.
Beth kirjoitti:Tekisi mieli sanoa sinulle: hanki muuta elämää kun googlettava päteminen netissa ja netti vittuilu-kiusaaminen, mutta mitä tolkkua siinä, et sinä muuhuun kykenee.
ympäristö huokaisee helpotuksesta kun potkaiset tyhjää, ihan varmasti.

Beth kirjoitti:Tukiasemalta tänne kopioitu milloin mitäkin ja linkitetty vaikka mihin, muttei koskaan päiväkirjoista (!). Joten älä sotke purut ja vellit äläkä vääristelee todellisuutta.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Yksi tosiasia on, että olen siteerannut tälle foorumille sinun kirjoituksiasi minun päiväkirjastani. Aivan kuten Helmenkalastaja kertoi.
Ja anteeksipyyntö on liikaa vaadittu?

Psykopatologia kirjoitti:Usein tekee mieli asettua sen puolelle, joka tuntuu olevan heikoilla,
vaikka "heikko" olisi "väärässä" tai vääremmässä,
kuten tässä tapauksessa. Betty tekee väärin varsinkin tasapuoliselle
Helmenkalastajalle.
Psykopatologia kirjoitti:Hyvä noin!
On huomattava, että "sovinistisen" Riidankylväjän
äly ei riitä rauhanrakentajaksi.
Mirri kirjoitti:Beth kirjoitti:Tukiasemalta tänne kopioitu milloin mitäkin ja linkitetty vaikka mihin, muttei koskaan päiväkirjoista (!). Joten älä sotke purut ja vellit äläkä vääristelee todellisuutta.
Yksi tosiasia on, että olen siteerannut tälle foorumille sinun kirjoituksiasi minun päiväkirjastani. Aivan kuten Helmenkalastaja kertoi.
Kahvi kirjoitti:Minustakin Helmenkalastaja on ollut taaskin kaikkein tasapuolisin ja
siihen nähden ehka saanut osakseen turhaakin "syyttelyä" ym.
Riidankylväjä kirjoitti:Koko ongelmaa ei olisi syntynyt, jos Mirri olisi poistanut Tukarilta vasten sääntöjä kopioimansa päiväkirjan. Sepä ei Mirrille sopinut mitenkään.
Beth pyysi Mirriä poistamaan kopioimansa päiväkirjan jolloin Helmis hyökkäsi puolustamaan rikollista sääntöjen rikkojaa Mirriä. Nämä molemmat raivottaret hyökkäsivät sitten Bethin kimppuun.
Kutakin pitää arvioida tekojensa eikä "pärstäkertoimen" mukaan.
Helmis loukkaantui verisesti, kun en sallinut heidä mätkiä pois tolaltaan ollutta Bethiä aivan lättäjalaksi. Reilun pelin säännöt eivät tunnu pätevän feminismissä.
Kun yritin selittää, että arvosteluni ei kohdistu henkilöön, vaan tekoihin, siitäkin vedettin herne nenään.
Riidankylväjä kirjoitti:Fakta on, että et siteerannut omastasi, vaan toisen kirjoittajan päiväkirjasta. Siis kyse on viestistä, josta riita alkoi. Etkä suostunut Bethin pyynnöstä huolimatta poistamaan sitä. Myös minä pyysin sinua poistamaan kyseisen postauksen ilman tulosta. Tämä tekee rikoksesta raskauttavan. Ei kannata Helmiksenkään puolustella tuollaista toimintaa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa