Obelix kirjoitti:Mutta olet antanut ymmärtää!
Psykopatologia kirjoitti:Ilmoita minulle, niin rankaisen ankarasti. pertti@luukkonen.kolumbus.fi
Psykopatologia kirjoitti:Esitän hänelle otsikon muokkausta.
Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Esitän hänelle otsikon muokkausta.
Vika on myös hänen viestiensä sisällössä. Ansaitsisi bannia siitä.
Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ilmoita minulle, niin rankaisen ankarasti. pertti@luukkonen.kolumbus.fi
Toivoisin että poistaisit Riidankylväjän aloittaman törkeän ketjun, uskoisin että tiedät mihin viittaan. Uskoisin että moni muukin toivoisi sen poistamista. Toivoisin myös bannia hänelle ala-arvoisesta kirjoittelusta. Joku raja se on trollailussakin.
Kahvi kirjoitti:Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Ilmoita minulle, niin rankaisen ankarasti. pertti@luukkonen.kolumbus.fi
Toivoisin että poistaisit Riidankylväjän aloittaman törkeän ketjun, uskoisin että tiedät mihin viittaan. Uskoisin että moni muukin toivoisi sen poistamista. Toivoisin myös bannia hänelle ala-arvoisesta kirjoittelusta. Joku raja se on trollailussakin.
Mikä ketju?
Illusia kirjoitti:Riidankylväjä on ehkä niin sekavassa mielentilassa, ettei osaa ilmaista itseään oikein. Kahville käy usein samoin.
Kuutar kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mikä ketju?
Saat päätellä itse.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa