Vastuu kirjoituksista?

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Vastuu kirjoituksista?

ViestiKirjoittaja Kuutar » 22.07.2013 16:41

Eikö se ole niin, että jokainen on vastuussa netissä vain omista kirjoituksistaan, jos on rivikirjoittaja?
Jos siis joku toinen kirjoittaa törkeyksiä keskusteluketjuun johon on osallistunut, se toinen vastaa itse omasta kirjoituksestaan, sekä toki ylläpitäjä?
Kuutar

Re: Vastuu kirjoituksista?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2013 16:44

Minusta noin on.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 22.07.2013 16:52

Jos noin ei olisi, ei voisi kirjoitella enää mihinkään, koska rivikirjoittajat eivät voi estää toisia kirjoittamasta törkeyksiä. On ylläpitäjän tehtävä poistaa asiattomat viestit.

Minua vain kiusaa se ajatus, että oma viesti on ketjussa, johon joku tulee sitten laittamaan asiattomia viestejä tai törkeitä kuvia ja tällainen ketju on löydettävissä hakukoneilla. Se törkypostaaja tavallaan leimaa sitä toistakin kirjoittajaa, joka ei millään tavoin ole syypää sen toisen postauksiin.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2013 17:46

Ilmoita minulle, niin rankaisen ankarasti. pertti@luukkonen.kolumbus.fi
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 23.07.2013 02:13

Obelix kirjoitti:Mutta olet antanut ymmärtää!

Aivan.

Presidentti Halonenkin totesi taannoin, "jos antaa ymmärtää, pitää ymmärtää antaa"
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 23.07.2013 09:27

Sinähän oletkin malli kelpoinen kansalainen.
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 01:02

Arvosteletko sinä korkeasti kunnioitettua presidenttiämme kuluneitten vitsien kertomisesta?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 24.07.2013 01:16

Psykopatologia kirjoitti:Ilmoita minulle, niin rankaisen ankarasti. pertti@luukkonen.kolumbus.fi

Toivoisin että poistaisit Riidankylväjän aloittaman törkeän ketjun, uskoisin että tiedät mihin viittaan. Uskoisin että moni muukin toivoisi sen poistamista. Toivoisin myös bannia hänelle ala-arvoisesta kirjoittelusta. Joku raja se on trollailussakin. :x
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 01:18

Esitän hänelle otsikon muokkausta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kuutar » 24.07.2013 01:22

Psykopatologia kirjoitti:Esitän hänelle otsikon muokkausta.

Vika on myös hänen viestiensä sisällössä. Ansaitsisi bannia siitä.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2013 02:53

Kuutar kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Esitän hänelle otsikon muokkausta.

Vika on myös hänen viestiensä sisällössä. Ansaitsisi bannia siitä.

Ethän sinäkään "ansainnut" bannia aprilli-hupailustasi.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 07:39

Kuutar kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ilmoita minulle, niin rankaisen ankarasti. pertti@luukkonen.kolumbus.fi

Toivoisin että poistaisit Riidankylväjän aloittaman törkeän ketjun, uskoisin että tiedät mihin viittaan. Uskoisin että moni muukin toivoisi sen poistamista. Toivoisin myös bannia hänelle ala-arvoisesta kirjoittelusta. Joku raja se on trollailussakin. :x

Mikä ketju?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 24.07.2013 14:35

Minähän vain siteerasin. :|
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Illusia » 24.07.2013 15:20

Herrasmiehiä on niin harvassa, että suurin osa joutuu tyytymään renttuihin.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 24.07.2013 15:38

Kahvi kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:

Mikä ketju?

Ketju johon en tahdo edes osallistua, jossa vikana ei todellakaan ollut pelkkä otsikko ( sittemmin muokattu) vaan koko ketju on taas Riidankylväjän ala-arvoista kirjoittelua, jolla hän haluaa trollata ja provosoida muita loukkaavilla jutuilla. En viitsi osallistua, sillä jos hänen ketjuihinsa vastaa, tämä palsta täyttyy taas pian tuontasoisista jutuista. Riidankylväjällä lienee provosoinnin lisäksi jokin epämääräinen poliittinen kanta, johon hän kaiketi odottaa vastauksia muilta, mutta itselleni ei hänen ketjuistaan koskaan selviä, mitä hän edes yrittää sanoa.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 15:40

Mikä ketju?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kuutar » 24.07.2013 15:41

Kahvi kirjoitti:Mikä ketju?

Saat päätellä itse.
Kuutar

ViestiKirjoittaja Illusia » 24.07.2013 15:43

Riidankylväjä on ehkä niin sekavassa mielentilassa, ettei osaa ilmaista itseään oikein. Kahville käy usein samoin.
Illusia

ViestiKirjoittaja Kuutar » 24.07.2013 15:46

Illusia kirjoitti:Riidankylväjä on ehkä niin sekavassa mielentilassa, ettei osaa ilmaista itseään oikein. Kahville käy usein samoin.

Olen huomannut, tosin arvelen sitä ensimmäisen kohdalla tahalliseksi provosoinniksi ja Kahvi ei taida lukea kovin tarkkaan kirjoituksia, kun yhdessä aiemmassa ketjussakaan ei muistanut, mihin viestiin viittasin.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 24.07.2013 15:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar

ViestiKirjoittaja Kahvi » 24.07.2013 15:46

Kuutar kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Mikä ketju?

Saat päätellä itse.

Ai, no en sitten ota kantaa.
Kahvi

Seuraava

Paluu Romulaatikko