Turha ketju...

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Turha ketju...

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 18:56

.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 16.07.2013 00:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

Re: Häiriköintiä ja kurittomuutta?

ViestiKirjoittaja asko » 15.07.2013 19:18

jjjjj
Viimeksi muokannut asko päivämäärä 15.07.2013 19:58, muokattu yhteensä 1 kerran
asko

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 19:29

.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 16.07.2013 00:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja asko » 15.07.2013 21:05

En ottanut itseeni enkä loukkaantunut.
Ymmärrän, että sinulle on noita vastustamattomia houkutuksia kaivella esiin monia vuosia vanhoja viestejä, kuten Kyllästyneellä ja parilla muilla.
Minä en jaksa kaivella vanhoja. Ja nyt kun minullekin löytyi menneisyys, lopetan tällä nikillä kirjoittelun.

Mutta suon sinulle huvisi, kaivele kaikki kirjoitukseni esiin. Onnea työhösi. :D.
asko

ViestiKirjoittaja Riidankylväjä » 15.07.2013 21:59

Mirri kirjoitti:Tein lisää löytöjä kohdalle osuneelta foorumilta; kirjoitukset vuodelta 2010:
Foorumin riitely ja lähes lainvastainen kirjoittelu ei ole loppunut vaikka T ja K ovat bannissa.
Vika on yksistään siinä ettei helu saa Mirriä kuriin tai eikä halua laittaa hänelle mitään sääntöjä.
Nyt voisi tehdä vaihdon. Minut ja Mirri banniin ja T ja K foorumille.

Jos Kyllästynyt pääsee foorumille, Mirri on hänen kimppussa ja kohta taas on K bannissa. Kun ei anna Mirrin hyökätä kimppuunsa vaan vastaa takaisin. Mikä on oikein.
Mirri peesaajineen (esim. Urpo, possu, Mureena, aplai jne.) ovat palstan termiittejä, mutta Helu ei näytä tajuavan asiaa vaikka se hänelle rautalangasta väännettäisiin.

http://tukari2.findtalk.biz/t62-kuka-mo ... -yleiselle

Tuli vastustamaton houkutus laittaa tänne. Ensin ajattelin päiväkirjaani, mutta mitäpä sinne hautaamaan, julkisiahan nuo ovat. Hirveä häirikkö ja kaameaa kurittomuutta... Termiiteiksi nimitettyjä sentään on useampi, etten ihan yksin. (mieleisiäni hymiöitä en oikein tohdi laittaa)

Mitä sitten?
Riidankylväjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 22:28

.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 16.07.2013 00:08, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.07.2013 22:30

Ei tullut halu eikä helu, vaan ihan itse halusit.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 22:39

.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 22:48

.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 23:05

Mirri kirjoitti:Tälle löydölleni olisi alun alkaen voitu nauraa (muutkin kuin minä ketjun kohteena), vaan eipä voida enää yhden ketjuun osallistuneen vannottua ja vakuutettua olleensa ketjun kohde, ja minun vain vittuillessani ja ilkeillessäni hänelle tuodessani häneen kohdistetun ketjun esille:
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti

Valehtelun seurauksena asiasta tuli totinen - ainakin minulle. Sitä en enää usko, että Kyllästyneen muisti olisi pettänyt, vaan nimenomaan uskon, että syystä tai toisesta hän valehteli. Miksi hän halusi niin kivenkovaan väittää, etten minä ole tuon ilkeämielisen ketjun kohteena, vaan hän - se olisi kiva tietää.

Minusta Kyllästyneen väärinkäsitys ja anteeksipyyntö olivat aitoja.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 23:29

.
Viimeksi muokannut Mirri päivämäärä 16.07.2013 00:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 23:31

Mirri kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tälle löydölleni olisi alun alkaen voitu nauraa (muutkin kuin minä ketjun kohteena), vaan eipä voida enää yhden ketjuun osallistuneen vannottua ja vakuutettua olleensa ketjun kohde, ja minun vain vittuillessani ja ilkeillessäni hänelle tuodessani häneen kohdistetun ketjun esille:
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti

Valehtelun seurauksena asiasta tuli totinen - ainakin minulle. Sitä en enää usko, että Kyllästyneen muisti olisi pettänyt, vaan nimenomaan uskon, että syystä tai toisesta hän valehteli. Miksi hän halusi niin kivenkovaan väittää, etten minä ole tuon ilkeämielisen ketjun kohteena, vaan hän - se olisi kiva tietää.

Minusta Kyllästyneen väärinkäsitys ja anteeksipyyntö olivat aitoja.

Onko Kyllästynyt kertonut käsittäneensä asian väärin ja esittänyt anteeksipyynnön? On jäänyt minulta huomaamatta, jos noin on tapahtunut.

Joo, tässä: viewtopic.php?f=16&t=9911&start=290#p133827
Oikein kuvan kera.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.07.2013 00:06

Tuhannet kiitokset, Kahvi! Minulta tosiaan on jäänyt tuollainen viesti näkemättä; ihana koira ja kaikki...

Kyllästyneen anteeksipyyntö vastaanotettu ja hyväksytty. Siivoan itse sotkuni tästä ketjusta - jätän vain tämän viestin Kyllästyneelle tiedoksi. Tämä ketju siis oli minun kaihertamaan jääneen loukkaantuneisuuteni tuotos, kuten varmaan on jo käynyt selväksi.
Mirri

Re: Turha ketju...

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.07.2013 00:16

Pyydän minäkin (vielä) anteeksi pöhköyttäni.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.07.2013 00:24

Saat. :)
Mirri

ViestiKirjoittaja asko » 16.07.2013 07:00

Suloista.
Minulta ei kannata pyytää anteeksi vaikka reilusti tulin ratkaisemaan riitanne ko. ketjusta.
Minulla olisi kai jatkossa kaksi kiukkuista akkaa kimpussa jotka kumpikin olisi sitä mieltä, että kiusaan heitä.
Minä mielestäni olen aina sen puolella joka tarvitsee juuri sillä hetkellä tukea.
Vuonna 457 ennen Kristuksen syntymää Kyllästynyt tarvitsi tukea, minun mielestäni, ja viime aikoina hän ei ole tarvinnut ja olen vaihtanut puolta mutta niin ei teidän nettimaailmassa voi tehdä.

Näyttää Kyllästyneen muisti olevan sellainen, että hän muistaa vaan kiusaajat eikä koskaan sitä, että joku on hänen puolellaan. Kuten näkyvästi minä tapiona.
Jopa näin vuosien jälkeen hän yritti tapion muuttaa kiusaajaksi ja kun jäi kiinni, ei osannut pyytää anteeksi.
Minä en myöskään askona ole häntä kiusannut vaan olen puhunut asiasta eli porrassiivouksesta.

En myöskään tapiona kiusannut Mirriä, toin vaan epäsoveliaalla tavalla esiin mielipiteeni hänestä.
Sitä pyydän anteeksi. Mutta en mitään mitä olen askona kirjoittanut.

lisäys. Huomatkaa kaikki toisesta ketjusta, ettei Kyllästynyttä kiinnostanut kaivaa esiin tapio viestejäni, koska ne olisivat osoittaneet minun olleen hänen puolellaan. Samaan aikaa hän kuitenkin samoista ketjuista on säästänyt kiusaajien viestit. Että tuollaista peliä Kyllästynyt pelaa ja siksi kyllästyin ja lopetin hänen puolustamisen.
asko

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 16.07.2013 10:44

Asko, minusta oli hienoa, että myönsit kirjoittaneesi aiemmin Tapiona. Minä ainakin arvostan sitä todella paljon!

Meillä ihmisillä saattavat mielipiteet kanssatallaajistamme muuttua, kun saamme heistä lisää "kokemusta". Jos sellaista ei ymmärretä, niin se on ymmärtämättömien ongelma.

Voisitko ajatella kirjoittavasi edelleen Askona ja katsovasi, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään? Mirrin kaunaisuuteen sinua kohtaan en usko.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.07.2013 11:08

Minäkin toivoisin sinulta jatkoa.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.07.2013 11:48

asko kirjoitti:Minulta ei kannata pyytää anteeksi vaikka reilusti tulin ratkaisemaan riitanne ko. ketjusta.

Varmaan muistat lähettämäsi yksityisviestin sisällön. Sille, että sinä otit tämän jutun itseesi, minä en mahda mitään. Aikamoisen hämmentynyt olin kerrottuasi sinun olevan nimimerkki tapio, joka käsittääkseni olisi halunnut minut pois Tukarilta.

Nimimerkkipelleilyjä en pidä reiluna toisia kirjoittajia kohtaan. Pahimmillaan nimimerkkien vaihtelu on suorastaan pirullista.
Mutta toisaalta, en ole kyseistä nimimerkkiä, tapioa, kohtaan mitenkään kaunainen. Olipahan vain yksi nimimerkki muiden joukossa, joita minun olemukseni ja ilmaisutyylini ärsytti. Kuten hän 'selkäni takana' hauskoin sanakääntein toi julki.
Nimimerkki tapioa ei enää ole olemassa. Jos olisi, voisin häneltä kysyä, että mikä häntä silloin niin suivaannutti, ja mistä ajojahdista kyseisessä ketjussa oli puhe. Mutta kuten sanottu; tapio on menneen talven lumia, joten unohdan koko jutun - se on kadonnut olemattomiin kadonneen nimimerkin myötä. Aivan sama vaikka minua askarruttaisikin, että mikä on yhden nimimerkin omistajineen saanut aloittamaan kokonaisen ketjun minuun harmistuneena.

Sitä mieltä ehdottomasti olen, ettei ole mitään syytä pyydellä anteeksi sitä, että omassa mielessä syntyy hämmennystä ja 'epätodellisia oloja' toisten kirjoittajien 'nimimerkkipelleilyjen' vuoksi. Suoraan sanottuna minusta tuntuu vieläkin aika uskomattomalta ja epätodelliselta, että sinä - Asko - oikeasti olisit ollut minun 'tuntemani' nimimerkki tapion takana. Mutta tämä lienee minun ongelmani.
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 16.07.2013 12:11

asko kirjoitti: Minulta ei kannata pyytää anteeksi vaikka reilusti tulin ratkaisemaan riitanne ko. ketjusta.

Reiluus on suhteellista.

Kyllästynyt kysyi suoraan:
Olen muuten epäillyt, että sinä asko olet aiemmin kirjoittanut nimellä "tapio", mutta en voi olla varma. Oletko?

Asko vastasi:
Mitä olisin sillä nimimerkillä kirjoitellut?
Saisinko näytteitä mitä nimimerkki tapio on kirjoitellut, että voisin ratkaista olenko se minä vai en.

viewtopic.php?f=16&t=9911&start=280

Ei ihme, että olen hämmentynyt ja 'epäluuloinen' askon nyt väittäessä olleensa nimimerkki tapion takana. Oli tai ei; sillä asialla ei ole suurta merkitystä, mutten sellaisestakaan osaa tuntea kiitollisuutta, että joku ilmoittaisi olevansa jonkin viestin/ketjun takana vain ratkaistakseen jonkin erimielisyyden nettifoorumilla.

Se on ongelma, että mt-aiheiseen vertaistukeen tarkoitetut nettifoorumit voivat muuttua 'epätodellisiin oloihin' taipuvaisille psykiatrisille potilaille - kuten minulle - sairastuttaviksi paikoiksi toisten kirjoittajien nimimerkkivekslailujen vuoksi. Tuntuu hirmuisen hankalalta, jos (kokemus)maailma muutenkin ympärillä tuntuu epätodelliselta ja ei-uskottavalta ja samat tuntemukset sitten ilmaantuvatkin eteen myös nettifoorumilla, jonka tarkoitus periaatteessa olisi olla haurasta mieltä hoitava - ei lisää kaaosta tuottava.
Mirri

Seuraava

Paluu Romulaatikko