Mirri kirjoitti:Tein lisää löytöjä kohdalle osuneelta foorumilta; kirjoitukset vuodelta 2010:Foorumin riitely ja lähes lainvastainen kirjoittelu ei ole loppunut vaikka T ja K ovat bannissa.
Vika on yksistään siinä ettei helu saa Mirriä kuriin tai eikä halua laittaa hänelle mitään sääntöjä.
Nyt voisi tehdä vaihdon. Minut ja Mirri banniin ja T ja K foorumille.
Jos Kyllästynyt pääsee foorumille, Mirri on hänen kimppussa ja kohta taas on K bannissa. Kun ei anna Mirrin hyökätä kimppuunsa vaan vastaa takaisin. Mikä on oikein.Mirri peesaajineen (esim. Urpo, possu, Mureena, aplai jne.) ovat palstan termiittejä, mutta Helu ei näytä tajuavan asiaa vaikka se hänelle rautalangasta väännettäisiin.
http://tukari2.findtalk.biz/t62-kuka-mo ... -yleiselle
Tuli vastustamaton houkutus laittaa tänne. Ensin ajattelin päiväkirjaani, mutta mitäpä sinne hautaamaan, julkisiahan nuo ovat. Hirveä häirikkö ja kaameaa kurittomuutta... Termiiteiksi nimitettyjä sentään on useampi, etten ihan yksin. (mieleisiäni hymiöitä en oikein tohdi laittaa)

Mirri kirjoitti:Tälle löydölleni olisi alun alkaen voitu nauraa (muutkin kuin minä ketjun kohteena), vaan eipä voida enää yhden ketjuun osallistuneen vannottua ja vakuutettua olleensa ketjun kohde, ja minun vain vittuillessani ja ilkeillessäni hänelle tuodessani häneen kohdistetun ketjun esille:
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti
Valehtelun seurauksena asiasta tuli totinen - ainakin minulle. Sitä en enää usko, että Kyllästyneen muisti olisi pettänyt, vaan nimenomaan uskon, että syystä tai toisesta hän valehteli. Miksi hän halusi niin kivenkovaan väittää, etten minä ole tuon ilkeämielisen ketjun kohteena, vaan hän - se olisi kiva tietää.

Mirri kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tälle löydölleni olisi alun alkaen voitu nauraa (muutkin kuin minä ketjun kohteena), vaan eipä voida enää yhden ketjuun osallistuneen vannottua ja vakuutettua olleensa ketjun kohde, ja minun vain vittuillessani ja ilkeillessäni hänelle tuodessani häneen kohdistetun ketjun esille:
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti
Valehtelun seurauksena asiasta tuli totinen - ainakin minulle. Sitä en enää usko, että Kyllästyneen muisti olisi pettänyt, vaan nimenomaan uskon, että syystä tai toisesta hän valehteli. Miksi hän halusi niin kivenkovaan väittää, etten minä ole tuon ilkeämielisen ketjun kohteena, vaan hän - se olisi kiva tietää.
Minusta Kyllästyneen väärinkäsitys ja anteeksipyyntö olivat aitoja.
Onko Kyllästynyt kertonut käsittäneensä asian väärin ja esittänyt anteeksipyynnön? On jäänyt minulta huomaamatta, jos noin on tapahtunut.

asko kirjoitti:Minulta ei kannata pyytää anteeksi vaikka reilusti tulin ratkaisemaan riitanne ko. ketjusta.

asko kirjoitti: Minulta ei kannata pyytää anteeksi vaikka reilusti tulin ratkaisemaan riitanne ko. ketjusta.
Olen muuten epäillyt, että sinä asko olet aiemmin kirjoittanut nimellä "tapio", mutta en voi olla varma. Oletko?
Mitä olisin sillä nimimerkillä kirjoitellut?
Saisinko näytteitä mitä nimimerkki tapio on kirjoitellut, että voisin ratkaista olenko se minä vai en.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa