Kysymyksiä Kyllästyneelle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle

ViestiKirjoittaja asko » 15.07.2013 16:29

Kyllästynyt kirjoitti:
asko kirjoitti:Saisinko näytteitä mitä nimimerkki tapio on kirjoitellut, että voisin ratkaista olenko se minä vai en.

En ole niin kiinnostunut asiasta, että jaksaisin ryhtyä "tapion" viestejä etsiskelemään.

Älä vaan minustakin kiinnostu.
asko

ViestiKirjoittaja asko » 15.07.2013 16:35

Kiitos.
asko

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 16:36

Palaan vielä löytämääni ketjuun; sen verran oudoksi asia meni Kyllästyneen väittäessä olleensa ketjun kohteena.

Ketjun aloittaja kirjoittaa näin:
En ole koskaan ketään niin inhonnut kuin tuota yhtä jankutusautomaattia tuolla helun foorumilla.

Kyllästynyt, muistisi on pettänyt pahemman kerran kuvitellessasi, että aloitusviestissä viitataan sinuun. Ethän sinä ollut tuo yksi jankutusautomaatti tuolla helun foorumilla, vaan olit läsnä 'Kontun' foorumilla ja tapio.p:n aloittamassa ketjussa. Et vittuillut aloittajalle, vaan tiesit ilmeisen hyvin keneen tuolla helun foorumilla aloitusviestissä viitattiin.

Niinpä minulla heräsi uusia kysymyksiä, johon odotan vastaustasi. Mistä 'tuosta ajojahdista ajokoirineen' puhut viestissäsi?
Ymmärrän hyvin tunteesi (siitä huolimatta että minua on usein syytetty jankuttamisesta).

Tuo ajojahti alkoi jo varsinaisella Tukiasemalla jossa nähtiin sekin ihme, että niin kissa- kuin sorkkaeläimetkin käyvät ajokoirista jos vain itse niin haluavat.

http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti

Tuo yksi jankutusautomaatti tuolla helun foorumilla (ja/tai 'ajokoira') ja tuo ajojahti liittyvät jollakin tavoin toisiinsa. Kertoisitko kyseiseen ketjuun osallistuneena ja hyvämuistisena nettifoorumien seuraajana, että miten?
Minulla on jo hatara aavistus ja muistikuva mihin löytämäni ketju liittyy, mutta haluan kuulla sinun selityksesi, koska olet niin vakuuttunut siitä, että ketju liittyy sinuun ja että sinä olit aloitusviestin (hilpeyttä herättävän) nimittelyn kohteena.
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.07.2013 16:44

Psykopatologia kirjoitti:15:01
Mirri:
Minulla ei tullut mieleenkään, että Kyllästynyt olisi tuon ketjun aiheena ja ketjun aloittajan inhoama kirjoittaja!
Mutta niin hän nyt vakuuttelee - että hän oli ketjun kohteena, ja minä vain hänelle ilkeilläkseni ja vittuillakseni
laitoin linkin tänne. Minä kun luulin naureskelevani itselleni...

Ihmeellistä typeryyttä.

Siis mikä on ihmeellistä typeryyttä? Et kai vain yritä väittää Mirrin ihmettelyn olevan typerää?!
Kyseisessä ketjussa on ilmiselvästi kohteena ollut Mirri, ei Kyllästynyt!
Tapiohan kuului Kyllästyneen vankkumattomaan kannattajakuntaan. Jopa siinä määrin, että jossain vaiheessa jo epäilin heidän olevan sama henkilö tai ainakin lähisukulaisia keskenään.
Helmenkalastaja

Re: Kysymyksiä Kahville

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 16:47

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Syyt ovat näemmä matkan varrella vaihtuneet...

1. Vieläkään en ole käskenyt sinua poistumaan päiväkirjastani
2. Tukiasemalla 2007 sanoin "et ole tervetullut tuolla tyylillä" (tms)

Kuinka em syyt muodostavat PP:n ohjeistuksen mukaisen poikkeuksellisen tarpeen?

Tyylissä tai tavassa kirjoittaa päiväkirjaasi ei ollut mitään asiatonta.

Minusta oli (2007) - meillä on siis edelleenkin eri käsitys siitä mikä on asiatonta ja mikä ei.

Jos vaadit, että päiväkirjaasi saa kirjoittaa vain sinun hyväksymiäsi asioita ja sinun hyväksymälläsi "tyylillä", ei kyse ole vapaasta tai avoimesta keskustelusta vaan jonkinlaisesta keskinäisen kehumisen kerhosta.

En vaadi, mutta nähdäkseni nimenomaan päiväkirjapuolella (täälläkin) vapaa/avoin keskustelu on sillä tavoin rajoitettu, että hyvien tapojen ym merkitystä korostetaan nimenomaan päiväkirjapuolella. Olen ymmärtänyt myös, että päiväkirjapuolella kritiikki tulisi antaa mahdollisimman rakentavassa muodossa. Näin ollen pelkät "tuomiot" jonkun asian vastenmielisyydestä tms eivät minusta kuulu päiväkirjoihin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.07.2013 16:59

Jaahas, kiihtyneenä ryntäsin kommentoimaan PP:n uskomatonta viestiä Mirrille, ja vasta sen jälkeen luin myöhemmät viestit, joista siis kävi yksiselitteisesti ilmi, että Mirri oli alunperin jo oikeassa.

Tapio on siis pikku hiljaa ruvennut avaamaan silmiään ;) (Minun tulkintani siis.)
Helmenkalastaja

Re: Kysymyksiä Kahville

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 17:04

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Syyt ovat näemmä matkan varrella vaihtuneet...

1. Vieläkään en ole käskenyt sinua poistumaan päiväkirjastani
2. Tukiasemalla 2007 sanoin "et ole tervetullut tuolla tyylillä" (tms)

Tyylissä tai tavassa kirjoittaa päiväkirjaasi ei ollut mitään asiatonta.
Jos vaadit, että päiväkirjaasi saa kirjoittaa vain sinun hyväksymiäsi asioita ja sinun hyväksymälläsi "tyylillä", ei kyse ole vapaasta tai avoimesta keskustelusta vaan jonkinlaisesta keskinäisen kehumisen kerhosta.

Palaan tähän viestiin uudestaan kysyen samaa asiaa:
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.07.2013 17:10

Suljetaan 17:10
Psykopatologia
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Romulaatikko