Kysymyksiä Kyllästyneelle

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 01:16

Helmikselle
viewtopic.php?f=5&t=2351
09.11.2010 20:51
Kyllästynyt kirjoitti:Vastaus Helmikselle koska Tukari2 -palstalla en saanut vastinettani antaa - vaikka Helmis (tietenkin) saa puhua perättömiä minkä ehtii.

Helmis kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Helmis,

Sinä itse seurasit vierestä kun minulle huudettiin törkeyksiä. Mikset puuttunut asiaan jos "täällä on tiukemmat kriteerit" vaan päinvastoin puolustelit huutajaa ja jätit minut vapaaksi riistaksi?

Olet taas jättänyt lainauksestasi ovelasti pois varsin oleellisen sanan ('kritiikille') ja tulkinnut viestini omiin tarkoitusperiisi sopivaksi, yleiseksi toteamukseksi.

Ja jos puhumme samasta asiasta, niin kyseessä oli "huutajan" ainutkertainen kilahdus, johon johti sinun hyökkäyksesi erästä toista palstalaista vastaan (Tiedän: sinä "et hyökkää", mutta minulla on oikeus pitää sinun silloista ja joskus nykyistäkin käytöstäsi hyökkäämisenä. Minulla on oikeus omaan kokemukseeni).

Minä ilmoitin ymmärtäväni huutajan hermostumisen. Kyseinen henkilö on sittemmin
pahoitellut sananvalintaansa, mutta se ei sinulle ole riittänyt.

Helmis,

Vastasin sinulle pitkän viestin, mutta suosikkijärjestelmää noudattava moderointinne ei päästä sitä palstalle.

Tärkein asia viestissä oli se, etten ole koskaan hyökännyt kenenkään kimppuun, eikä se että olet minun kanssani eri mieltä tee minun viesteistäni hyökkäyksiä.
Myös väitteesi siitä, että Lumppari olisi pyytänyt sanojaan anteeksi on silkkaa potaskaa; hänhän päinvastoin ilmoitti hyvin selkeästi, ettei kadu sanojaan!
Eikä saanut banniakaan - tietenkään - koska moderointi Tukari2 -palstalla on mitä on.
viewtopic.php?f=5&t=2351#p27193

Tämä siis lähes kolmen vuoden takaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 01:23

Palstojen välillä on käyty Kyllästynyt-Helmenkalastaja -dialogia myös tässä ketjussa:

helun palstalta:
viewtopic.php?f=5&t=2221
(1. viesti 24.10.2010 17:34)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 01:44

13.07.2013 22:17
Helmenkalastaja kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tapauksessa Lumppari sinähän ole et tyytynyt vain katselemaan sivusta vaan puolustelit aktiivisesti Lumpparia ja mm. väitit hänen pyytäneen sanojaan anteeksi. Tuollaista ei kuitenkaan koskaan ole tapahtunut, vaan päinvastoin Lumppari on ilmoittanut, ettei kadu sanojaan.

En voi uskoa, että kirjoitat TAAS nämä SAMAT litaniat, jotka olen korjannut ainakin viisi kertaa aikaisemmin.

Tässä yksi "ainakin viidestä", tämä keskustelu on aikas lailla 1:1 tämän ketjun keskustelun kanssa:

Re: Hurskastelua helun palstalla
12.06.2011 12:46
viewtopic.php?f=16&t=4378&start=100#p52241

Itsekin pidän hyvin erikoisena sitä, että minun(kaan) lukuisatkaan korjaukset ym eivät tunnu tulevan otetuksi huomioon Kyllästyneen taholta, vaan joudun vastaamaan/korjaamaan/tms yhä uudestaan ja uudestaan samoihin asioihin.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.07.2013 02:04

ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.07.2013 19:13

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Vastauksissasi oli ristiriitaa.

PP: Keväällä 2013 hyväksyit vuoden 2007 valehtelusi (kuitenkin)?

Kahvi: Ottaen huomioon henkisen vointini sekä 2007 että keväällä 2013 en ihmettele yhtään,
jos toimissani/sanoissani on ollut ristiriitaa.

PP: Ko. ristiriita on muutaman päivän päässä, jolloin vielä hyväksyit v. 2007 valehtelusi.
Sitten taas pari päivää sitten hyväksyit valehtelun vain ääritapauksissa.
Ikään kuin et tänään muistaisi, mitä olet eilen sanonut.

Kahvi: Mitä ristiriitaa tarkoitat? Kysyn kun en tiedä.

Psykopatologia (15.7.2013 1:39):
Alkuviikosta (28/2013) totesit sanoissasi/toimissasi olleen ristiriitaa (luulen, että viittasit vuoteen 2007 ja kevääseen 2012;
et nykyhetkeen). Tätä ennen olit todennut valehtelun olevan "oikein" vain ääritapauksissa. (Arvioni mukaan kevät 2007
ei ollut mikään ääritapaus.) Olit myös todennut, että ainakaan tietoisesta ja tarkoituksenmukaisesta valehtelusta sinua ei
voi syyttää! Kun toin esiin, että kevään 2007 valehtelusi oli juuri tarkoituksellista, myönsit asian kuitenkin auliisti
(taisit keväällä 2012 sanoa, että halusit päästä helpolla).

Siis myönsit kieltämäsi asian, kun toin sen nokkasi alle.

Keväällä 2012 peruit (myös) valehtelua (2007) koskevan anteeksipyyntösi, joten täten ikään kuin hyväksyit valehtelun
vuoden 2007 keskustelukeinona.

Nyt 15.7.2013 klo 2 kysyn (riippumatta anteeksipyynnöistä tai niiden perumisista - ja riippumatta Kyllästyneet "haitta-
vaikutuksista"): hyväksytkö käyttämäsi valehtelun vuoden 2007 keskustelu-metodina?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.07.2013 02:11

Helmenkakastajalle:
Ymmärrän, että monien mielestä Kyllästyneen toiminta saattoi haitata tukarin
toimintaa ja että häntä haluttiin ulos yms.

Olit kuitenkin kusi sukassa (myös) käytetyn virheellisen metodin suhteen.
Miksi? Metodin väärä käyttö oli esitetyn valossa kiistatonta.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 02:19

Psykopatologia kirjoitti:Re: Kysymyksiä Kyllästyneelle
ViestiKirjoittaja Kahvi » 14.07.2013 19:13

Kahvi kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Vastauksissasi oli ristiriitaa.

PP: Keväällä 2013 hyväksyit vuoden 2007 valehtelusi (kuitenkin)?

Kahvi: Ottaen huomioon henkisen vointini sekä 2007 että keväällä 2013 en ihmettele yhtään,
jos toimissani/sanoissani on ollut ristiriitaa.

PP: Ko. ristiriita on muutaman päivän päässä, jolloin vielä hyväksyit v. 2007 valehtelusi.
Sitten taas pari päivää sitten hyväksyit valehtelun vain ääritapauksissa.
Ikään kuin et tänään muistaisi, mitä olet eilen sanonut.

Kahvi: Mitä ristiriitaa tarkoitat? Kysyn kun en tiedä.

Psykopatologia (15.7.2013 1:39):
Alkuviikosta (28/2013) totesit sanoissasi/toimissasi olleen ristiriitaa (luulen, että viittasit vuoteen 2007 ja kevääseen 2012;
et nykyhetkeen). Tätä ennen olit todennut valehtelun olevan "oikein" vain ääritapauksissa. (Arvioni mukaan kevät 2007
ei ollut mikään ääritapaus.) Olit myös todennut, että ainakaan tietoisesta ja tarkoituksenmukaisesta valehtelusta sinua ei
voi syyttää! Kun toin esiin, että kevään 2007 valehtelusi oli juuri tarkoituksellista, myönsit asian kuitenkin auliisti
(taisit keväällä 2012 sanoa, että halusit päästä helpolla).

Siis myönsit kieltämäsi asian, kun toin sen nokkasi alle.

Keväällä 2012 peruit (myös) valehtelua (2007) koskevan anteeksipyyntösi, joten täten ikään kuin hyväksyit valehtelun

Nyt 15.7.2013 klo 2 kysyn (riippumatta anteeksipyynnöistä tai niiden perumisista - ja riippumatta Kyllästyneet "haitta-
vaikutuksista"): hyväksytkö käyttämäsi valehtelun vuoden 2007 keskustelu-metodina?

En.

Olen tässä koittanut muistella tuota ko kevättä 2007... en sano varmaksi, että kysymyksessä olisi silloin ollut poikkeuksellinen ääritilanne, jonka näen anteeksiantoperusteena valehtelulle (vrt pakkotila/hätävarjelu), mutta vähintäänkin hyvin lähellä sellaista tilannetta oltiin minun kannaltani.

Pahoittelen vastausteni horjuvuutta ym; 2007 olin heikossa hapessa, silloiset tapahtumat ovat "sumussa" ja noiden tapahtumien muisteleminen on minulle näemmä aikas rankkaa puuhaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 09:06

Kävin lueskelemassa 'Kontun palstaa'. Löysin tällaisen:
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti

Lisäys: :D
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 10:11

Kahvi kirjoitti:
(--)

En.

Olen tässä koittanut muistella tuota ko kevättä 2007... en sano varmaksi, että kysymyksessä olisi silloin ollut poikkeuksellinen ääritilanne, jonka näen anteeksiantoperusteena valehtelulle (vrt pakkotila/hätävarjelu), mutta vähintäänkin hyvin lähellä sellaista tilannetta oltiin minun kannaltani.

Pahoittelen vastausteni horjuvuutta ym; 2007 olin heikossa hapessa, silloiset tapahtumat ovat "sumussa" ja noiden tapahtumien muisteleminen on minulle näemmä aikas rankkaa puuhaa.

Tarkennus:
Ilmeisesti tarkoitat valehtelulla niitä insidenssejä, joissa väitin/vihjasin/annoin ymmärtää/tms, että hermitin sähköpostit ovat vain Kyllästyneen ajukopassa sekä että olisin muka saanut Kyllästyneeltä sexi-sähköpostia.

Niin ja muuten miksi tässä ketjussa tästä aiheesta - avasinhan ihan oman ketjunsa tälle aiheelle tuonne päiväkirjapuolelle:
Kahvin valehtelu (tms)
viewtopic.php?f=11&t=9926

Sopiiko, että jatkamme keskustelua tuossa ketjussa?
(Kopioin nämä viestit sinne)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Mirri » 15.07.2013 10:17

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kävin lueskelemassa 'Kontun palstaa'. Löysin tällaisen:
http://tukari2.findtalk.biz/t59-voi-helevetin-helvetti

Lisäys: :D

Onko tuo kysymys minulle vai vaan tavallista minulle kohdistamaasi ilkeilyä?

Mikä on kysymys ja mikä tuossa on hauskaa?

Laitoin löytöni tähän ketjuun, koska tuo palsta on kaivettu tässä ketjussa esille. Mikä minua löydössäni hauskuutti, sen jätän selittämättä. Sitä en käsitä, että mikä viestissäni näyttää sinun mielestäsi olevan ilkeilyä sinulle, mutta tuskin minun tarvitseekaan käsittää.
Olisi tietysti kiva, jos et ihan kaikkea ottaisi itseesi; et sittenkään, vaikka tämän ketjun otsikossa komeileekin nimimerkkisi. Mutta jos välttämättä haluat ottaa viestini itseesi, niin ole hyvä vain.
Mirri

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 10:22

Beth kirjoitti:Voitko edes sinä Kahvi valistaa minua?

Voisin jos pystyisin, pahoin pelkään nimittäin että ei minulla ole mitään merkittävää lisätietoa annettavaksi. Nimittäin tulin tälle palstalle vasta toukokuussa 2012 ja sitä ennen olen ollut näissä kuvioissa keväällä 2007 (Tukiasema.net) - tässä välissä en ollut missään tekemisissä näiden aiheiden kanssa.

Profiilisi mukaan: memberlist.php?mode=viewprofile&u=771
Olet näemmä liittynyt uudestaan tänne 23.02.2013 11:42
Onko aikaisemmat viestisi poistettu?

Googlella voi koittaa myös etsiä siinä tapauksessa, että aikaisempia viestejäsi ei ole poistettu. Eli nykyisen nimimerkkisi kirjoitukset löytyvät googlella kirjoittamalla hakukenttään beth site:psykopatologia.keskustelu.info/

Toivottavasti noista on edes jotain apua.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 11:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Nyt 15.7.2013 klo 2 kysyn (riippumatta anteeksipyynnöistä tai niiden perumisista - ja riippumatta Kyllästyneet "haitta-

Kahvi kirjoitti:En.

Selityksiä selitysten perään, mutta totuutta ei näytä saatavan esille hohtimilakaan.

Halutessasi toki voit tuoda oman näkemyksesi totuudesta esiin asiaa käsittelevään ketjuun:
Kahvin valehtelu (tms)
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.07.2013 11:01

Kahville suurkiitos kannaltani relevanttien ketjujen esiin kaivamisesta!
Vaikutukseni näkyy tosiaan olleen suuri, vaikken ole Kontun foorumille koskaan kirjoittanutkaan, en edes rekisteröitynyt. 8-)

Lumpparin täsmennys (viestiketju Kontun foorumilla):
Viesti Kyllästynyt lähetetty Ti Helmi 09, 2010 7:50 pm

Lumppari Helun palstalla:

"... (Kyltsi, siellä toisella palstalla, joka lainaat kaiken täältä :D : Olen sanonut katuvani kielenkäyttöäni, siis tapaa jolla esitin asiani, mutta asiasisällöstä olen edelleen samaa mieltä. Asiasisältöä en pyydä anteeksi, silloin valehtelisin.)..."

Mitään muuta en ole koskaan väittänytkään, vaikka minua on ahkerasti yritetty leimata tämän osalta valehtelijaksi. Lumppari halusi teidät ulos palstalta, mutta olisi voinut ilmaista sen toisinkin (ellei olisi kilahtanut).

Ja taannehtivasta sääntöjen noudattamisesta seuraava lainaus:

Helmis kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Klo 10.30
Helmis 11.6.2011 22:51
(- -)
Oli väistämätöntä päätyä kyseisten sääntöjen soveltamiseen sinuun jossakin vaiheessa,
koska et voi olla missään ottamatta esille muilla foorumeilla tapahtuneita asioita.
Oli vain ajan kysymys, milloin sääntöjen rikkominen tapahtuu. Aivan sama, tapahtuiko
se päivää aikaisemmin vai myöhemmin.
(- -)

Kuvattu pätee vain piilotajuntaan. - Esitetyn prinsiipin yhteiskunnallisella
sovelluksella olisi mullistavia seurauksia. Myös kasvatuksessa se olisi oiva
periaate (jota on käytettykin).

Nyt pistit pahan. No olkoon, tuo yllä siteeraamasi kirjoitus oli tarkoitettu selittämään,
miksi en ole vaivautunut tarkistamaan seuraantoa. Jos sääntöjä on sovellettu taannehtivasti,
niin se on väärin.

En todellakaan kannata piiskaamista "varmuuden vuoksi, kun jos ei se ole tehnyt, niin
ajattelee se kumminkin". Kyllä te hieman omaatuntoani onnistutte kolkuttamaan, aina
välillä. :oops:

Eli olen julkisesti ilmoittanut tuon lihavoidun jo (?) vuonna 2011. Joudun sen edelleen esittämään ehdollisena, koska seuraanto ei ole minulle selvä. Toisaalta jos te tiedätte seuraannon olevan niin kuin sanotte, sanomani on voimassa.

Kiitos vielä kerran, Kahvi!
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 11:07

Re: Tukari2 -palstalta
13.11.2010 15:15

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmis kirjoitti:13.11.2010 klo 13.53 ---___________________________________________________________________________
Teidät on asetettu pysyvästi porttikieltoon.
Ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjään saadaksesi lisää tietoa.
Porttikiellon syy: Törkeä sääntörikkomus, porttikiellon poistosta neuvotellaan vasta kun säänöjä on noudatettu!
Tämä porttikielto on annettu käyttäjätunnuksellesi.

Punaisella kirjoitetut osuudet ovat järjestelmän generoimia.
Syy-osiossa on selvitetty, mitä pitää tehdä, että neuvotteluyhteyteen porttikiellon poistosta ylläpidon kanssa päästään.

Selkokielellä: tässä vaiheessa on merkityksetön yksityiskohta, milloin rikottu sääntö on tullut voimaan, koska rikkomus (=kopioidut viestit) on tällä hetkellä voimassa. Jos käyttäjä haluaa saada käyttäjätunnuksensa takaisin voimaan, hän poistaa toiselta foorumilta kaikki tältä foorumilta kopioimansa viestit. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa, kun kyseinen foorumikin on ollut olemassa vasta yhdeksän kuukautta!

Millä perusteilla helu, Helmis tai kukaan muukaan Tukari2 -palstan kirjoittajista luulee voivansa karsia tai sensuroida toisen palstan sisältöä - etenkin kun he itse tulkitsevat omia sääntöjään taannehtivasti?

Ei ole mikään "merkityksetön yksityiskohta" se, että joku/jotkut ryhtyvät noudattamaan taannehtivan lainsäädännön periaatetta; tuohan on räikeää epäoikeudenmukaisuutta ja mielivaltaa.

Voisitte myös kysyä munfoorumi-formaatin haltijalta mitä mieltä hän on siitä, että te pyritte sanelemaan jopa sitäkin mitä jollakin toisella palstalla saa kirjoittaa (ja vieläpä taannehtivasti itsekeksimiänne ja netiketin vastaisia määräyksiänne soveltaen ja tulkiten).
viewtopic.php?f=5&t=2383&start=20#p27545

Tässä vielä yksi kaivelun tulos (googlella). Tuosta minusta selviää, että Kyllästyneen bännin syy on se, että hän on sääntöjen vastaisesti kopioinut foorumin sisältöä muualle - tosin tuosta selviää myös, että bänni on annettu "laittomasti" taannehtivasti, mikä minustakin on aivan käsittämättömän tyhmää toimintaa.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 11:07

Helmenkalastaja kirjoitti:Kiitos vielä kerran, Kahvi!

Nou problems!
Kahvi

ViestiKirjoittaja perämoottori » 15.07.2013 11:11

Hankkikaa elämä.
perämoottori

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 11:30

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:(--)

Itsekin pidän hyvin erikoisena sitä, että minun(kaan) lukuisatkaan korjaukset ym eivät tunnu tulevan otetuksi huomioon Kyllästyneen taholta, vaan joudun vastaamaan/korjaamaan/tms yhä uudestaan ja uudestaan samoihin asioihin.

Kuten mikä/mitkä?

Kuten esim nämä:
-että olisin muka kieltänyt sinua kommentoimasta päiväkirjassani.
-että olisin arvostellut tms henkilökohtaisia kokemuksiasi isorintaisuudestasi.
-että kiusaisin sinua pitkään ja harkitusti (täälläkin)
-että en olisi muuttanut käytöstäni mitenkään tullakseni sinua vastaan
-ym.

Olet sanonut, ettet ole tehnyt kk-virheitäsi minun kiusataksesi, mutta se ei ole se pointti. Kyllä minä sen nyt uskon, ettet tehnyt niitä kiusataksesi, mutta kiusaamista on se, että sanoit tehneesi ne kiusataksesi minua.

Pikemminkin v-ttuilua kuin kiusaamista; tapahtunuthan oli kertaluontoinen.
Olisi asianmukaista, että pahoittelisit tätä kömmähdystäsi.

Olet myös väittänyt, ettet muka ole kieltänyt kirjoittamista päiväkirjassasi, mutta selkeästi kuitenkin olet käskenyt minut huutomerkillä ja irvistyksellä vahvistellla käskyllä poistumaan.

Äläpäs taas vääristele!
Tuo "käsky" oli mennä muualle moralisoimaan.

Väität, että olen muka moralisoinut, vaikka moraalilla ei ole kritiikkini kanssa ollut mitään tekemistä. Kyse oli/on sinun räkänokkanulikkamaisesta ja sikamaisen huonosta käytöksestäsi, ei moraalista.

1. Tuomitsevan sävyn myönsit kuitenkin, oli sitten kysymys moralisoinnista tahi ei.
2 .Miten mielestäsi käyttäydyin päiväkirjassani "sikamaisen huonosti"?

Sinä Kahvi olet moralisoinut (nimittämällä sinulle tuntemattomia naisia horoiksi), en minä.

Ehkä tuotakin voisi sanoa moralisoinniksi, mutta siinä tapauksessa minusta termit "etoa", "räkänokkamainen" ja "rehvastelu" ovat myös moralisointia.

Ja jos kirjoittaminen jonnekin sallitaan vain kohteen hyväksymällä tavalla, ei kyse silloin ole vapaasta keskustelusta vaan korkeintaan jonkinlaisesta keskinäisen (itse)kehumisen kerhosta. En tarkoita sitä, että haistatteluja, uhkauksia tai solvauksia pitäisi sietää tai julkaista, vaan sellaisia asiallisella kielellä ja korrektisti kirjoitettuja viestejä joita mm. Kahvi on väittänyt häiriköimiseksi.

Minusta sinun viestisi päiväkirjassani, erityisesti Tukiasema.netissä (2007) eivät ole olleet asiallisia ja korrekteja.

Kysytäessäkään Kahvi ei ole esittänyt mitä asiatonta hänen häiriköinniksi väittämissään viesteissä on ollut, vaan on vain vedonnut siihen, että ne olivat häiriköintiä (koska ne on kirjoitettu hänen päiväkirjaansa josta hän on ilmoittanut, etten ole sinne tervetullut)...

En ole täällä enkä Tukiasema.netissä kieltänyt sinua kirjoittamasta, olen vain ja ainoastaan ilmoittanut millä tyylillä et ole tervetullut ym - miksi joudun koko ajan uudestaan ja uudestaan korjaamaan tätäkin????

... - ja viittaa viesteihini kuin todistusaineistoon, jota hän ei kuitenkaan ole joko pystynyt tai halunnut esittää. ...

Olen esittänyt, mutta asia ei ole ratkennut koska meillä on eri näkemys siitä että mikä on asiallista ja mikä ei.

... Tuossakaan "kakkua ei voi sekä syödä että säästä". Jos todistusaineistoa asiattomasti kirjoitetuista ja/tai häiriköintiviesteistä on, ne tulee joko esittää tai lopettaa niihin vetoaminen todistusaineistona!

Esitetty on, kts edellinen kirjoittamani kommentti!

Viestien sisällön ja merkityksen ei mielestäni voi (eikä pidä!) vaatia olevan kohdettaan miellyttävää, ei ole avointa tai vapaata keskustelua jos kirjoittelun tyylin ja merkityksen voi joku toinen määrätä tai säädellä.

Tietenkin noin, mutta valitettavasti et näytä itse huomaavan kuinka asiattomalta sinun kommenttisi toisinaan meistä muista tuntuvat.

Kahvi on myös syyttänyt minua ala-arvoisesta kielenkäytöstä, kiroilusta ym. Ei kielenkäytössäni mitään kehumisen tai ylpeilyn aihetta olekaan, mutta koska Kahvi itse on osoittanut minulle törkeitä solvauksia, en pidä häntä oikeana henkilönä arvostelemaan käyttämääni sanavarastoa vaan pidän hänen moittteitaan vain tekopyhänä hurskasteluna.

Tuo(kaan) ei poista mielestäni sitä faktaa, että olet käsittääkseni kiroillut enemmän kuin me muut yhteensä.

Sivuhuomautuksena sanon, että olen oppinut kiroilemaan vasta nettikeskustelun myötä.

Mutta et tietoisena huonosta kielenkäytöstäsi tunnu edes yrittävän korjata kirjoituksiasi asiallisempaan suuntaan?

Olet Kahvi väittänyt myös, ettet muka ole minua kiusannut (pitkään ja harkitusti). Tiedät itsekin kiusaneesi, ja tälläkin palstalla on nähty sinun uhkailevan ja solvaavan minua.

Tuossa sanapari "pitkään ja harkitusti" on sellainen yhdistelmä, jota en allekirjoita.
Mainitsemasi uhkailu ja solvailu oli edelleenkin puolustautumista sinun mala fide -henkistä hyökkäystäsi vastaan!

Väität myös, ettet ole minua ennenkään kiusannut ja että taannoin tekemäsi anteksipyyntö oli minun harjoittaman henkisen väkivallan seurausta. Tuon paksumpaa valhetta ei ihan heti mieleeni tule, vaikka valheitakin on tullut sentään jokunen nähtyä.

En ole kiusannut ("pitkään ja harkitusti") ja henkisenä väkivaltana minä kieltämättä koin toimintasi Tukiasemalla 2007.

Lumppari-keskustelu on käyty jo monta kertaa, mutta edelleenkin on mielestäni jäänyt epäselväksi/toteamatta se, että Helmenkalastaja väitti Lumpparin pahoitelleen sanojaan (ei siis pyytävän anteeksi niin kuin olen virheellisesti aiemmin sanonut) vaan pahoitelleen.

Kaiveltuani googlella ao keskusteluita uskallan sanoa, että Helmenkalastaja selvitti tämän(kin) asian jo joskus vuosina 2010-2011.

Tuolla väitteellä Helmenkalastaja on "siloitellut" ja vähätellyt Lumpparin tekoa ja sen merkitystä.

Minusta Helmenkalastaja ei ole pyrkinyt siloittelemaan tms mitään, vaan kertonut oman näkemyksensä tapahtuneesta. Vai olisiko hänen pitänyt sinun mielestäsi valehdella omasta näkemyksestään?

Toden kanssa sillä ei valitettavasti ole mitään tekemistä; Lumppari on päinvastoin ilmoittanut, ettei kadu sanojaan.

Luettuani noita vanhoja keskusteluita olen tullut siihen ymmärrykseen, että Lumppari on pahoitellut sananvalintaansa ("PAINUKAA VITTUUN") mutta ei kuitenkaan viestiensä muuta sisältöä.

Tuo on mielestäni ollut hyvä osoitus siitä, ettei Helmenkalastajalle ole niin nokonnuukaa mitä hän sanoo tai väittää, kunhan se on minua vastaan ja minulle vahingollista.

Minusta Helmenkalastaja on koko ajan kysyttäessä tms tuonut oman näkemyksensä esille - kysyn uudestaan: olisiko hänen pitänyt valehdella omasta näkemyksestään?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 11:34

Kahvi kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Kysytäessäkään Kahvi ei ole esittänyt mitä asiatonta hänen häiriköinniksi väittämissään viesteissä on ollut, vaan on vain vedonnut siihen, että ne olivat häiriköintiä (koska ne on kirjoitettu hänen päiväkirjaansa josta hän on ilmoittanut, etten ole sinne tervetullut)...

En ole täällä enkä Tukiasema.netissä kieltänyt sinua kirjoittamasta, olen vain ja ainoastaan ilmoittanut millä tyylillä et ole tervetullut ym - miksi joudun koko ajan uudestaan ja uudestaan korjaamaan tätäkin????

... - ja viittaa viesteihini kuin todistusaineistoon, jota hän ei kuitenkaan ole joko pystynyt tai halunnut esittää. ...

Olen esittänyt, mutta asia ei ole ratkennut koska meillä on eri näkemys siitä että mikä on asiallista ja mikä ei.

Kyllästynyt,
kiistätkö kirjoittaneesi Tukiasema.netin päiväkirjaani (2007) pornon määrittelystä?
Kahvi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 15.07.2013 11:37

Kyllästynyt kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:Tarkennus:
Ilmeisesti tarkoitat valehtelulla niitä insidenssejä, joissa väitin/vihjasin/annoin ymmärtää/tms, että hermitin sähköpostit ovat vain Kyllästyneen ajukopassa sekä että olisin muka saanut Kyllästyneeltä sexi-sähköpostia...

Et sinä mitään vihjannut vaan selkeästi väitit, ettei Hermit ole minulle mitään loukkaavaa sähköpostia lähettänyt, vaan että tuollaista on tapahtunut "vain minun omassa ajukopassani".
Tuon sanottuasi ryhdyit väittämään, että minä olisin lähettänyt sinulle seksuaalisesti loukkaavaa sähkpostia. Tuota väitettä et suostunut perumaan viikkokausiin, vaan jälkeenpäin selitit sen olleen vain "leikkiä".
Huumorintajussani ei ole kehumista, mutten todellakaan ymmärrä miten joku tuollaisen valheet levitys kävisi leikistä tai olisi muuten hauskaa. Kun väsyit siihen, etten suostunut perätöntä väitettäsi ohittamaan, sinä lopulta myönsit puhuneesi perättömiä, ts. valehdelleesi.

En silloin heti tuon kirjoitettuasi osannut arvata, että Janne Pöyhtäri poistaa selityksesi ja anteeksipyyntösi vain alle puolen tunnin kuluttua sen kirjoittamisesta. Koska yleisen periaate oikaisuissa on se, että oikaisun on oltava yhtä näkyvää kuin on ollut väärän tiedon levittämisenkin, vaadin että oikaisun pitää olla näkyvillä vähintään yhtä kauan kuin minusta esitetty valhekin oli.

Tuohon Janne Pöyhtäri vastasi, ettei pysty poistettua viestiä enää palauttamaan ja sanoi, että minun pitää kääntyä Kahvin puoleen jos haluan uuden anteeksipyynnön. Niin sitten teinkin, mutta vastauksena sain vain naureskelua ja Kahvin toteamuksen, että hän on yhden anteeksipyynnön esittänyt ja sen pitää riittää.
Lopputulos tuosta valheesta, anteeksipyynnöstä ja sen poistamisesta oli se, että viikkokausia palstalla oli perätön väite, mutta anteeksipyyntö ja valehtelemisen myöntäminen vain 20 min. Minun kannaltani siis hyvin epäoikeudenmukainen lopputulos.

Väite siitä, että Kahvi oilsi joutunut pyytämään anteeksi pakotettuna, ei pidä paikkaansa. Kahvin oli pakko myöntää valheensa, koska ei hän kyennyt esittämään väittämänsä kaltaista sähköpostia olevan olemassa.
Tuollaista tilannetta ei voi millään ilveellä voi syyttää olevan minun harjoittamaa henkistä väkivaltaa. Henkinen väkivalta oli siis Kahvin harjoittamaa, ei minun.

Koska yllä oleva tapahtumaketju päättyi kannaltani sangen epätyydyttävään lopputulokseen, ei välimme ole koskaan korjaantuneet. Kiista jatkui viikosta ja kuukaudesta toiseen ja tuona aikana Kahvi mm. vertasi minua omaan narsistiäitiinsä sanoen, että lasteni täytyy kärsiä hirveästi siitä, että olen heidän äitinsä.
Kahvi väitti myös tietävänsä ja tuntevansa naisen seksuaalisuutta paremmin kuin minä ja pornokeskustelussa hän puolusteli pornoa sanoen, ettei porno halvenna naisia/naiseutta, koska pornossa naiset ovat vain "tissejä, perseitä ja pilluja". Kahvi en tunnu vieläkään käsittävän, että juuri tuo ominaisuus pornossa tekee pornosta naisia/naiseutta halventavaa.
Se, että Kahvi sanoo meidän olevan asiasta eri mieltä on totta. Hän myös sanoo, että se (erilainen mielipide) hänelle sallittakoon. Tässä asiassa olen kuitenkin vahvasti sitä mieltä, ettei ole kyse mistään "erilaisesta mielipiteestä" vaan virheestä - ja tuon takia sanoin/sanon, etten tuollaista "salli". Tilannetta voi mielestäni verrata siihen, että pedofiili väittää pedofilian vahingollisuuden olevan vain mielipidekysymys. Ei pornon naisia/naiseutta halventava luonnekaan ole mikään mielipidekysymys vaan kenen tahansa todettavissa oleva pornon ominaisuus.

Kopioin tämän asianmukaiseen ketjuun:
Kahvin valehtelu (tms)
Vastaan kohtapuoliin tuonne.
Kahvi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.07.2013 11:43

Psykopatologia kirjoitti:Helmenkakastajalle:
Ymmärrän, että monien mielestä Kyllästyneen toiminta saattoi haitata tukarin
toimintaa ja että häntä haluttiin ulos yms.

Olit kuitenkin kusi sukassa (myös) käytetyn virheellisen metodin suhteen.
Miksi? Metodin väärä käyttö oli esitetyn valossa kiistatonta.

En tiedä. Voisin spekuloida, mutta en jaksa. Ainakin bännien väistämättömyys jossakin vaiheessa lähitulevaisuudessa (tapahtuma-ajankohdasta lukien) luultavasti vaikutti siihen, etten ottanut kantaa. En ole kuitenkaan missään vaiheessa myöskään sanonut Helun toimineen oikein.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 15.07.2013 12:27

Beth kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Mitä tulee siihen, ettei sinulla ole pääsyä Tukiasema.orgiin tarkistamaan, mitä olen banneistasi kirjoittanut, se ei haittaa, sillä koko jupakka tapahtui tukari2:lla eikä sitä ole enää olemassakaan.

Tämä lienee eri kuin tuo tukari2: http://tukari2.findtalk.biz/ ?

Aika vauhdikasta menoa teillä oli..mutta tämä oli ennen minun tuloa. Pitää tarkistaa milloin tulin taas tukarille, se oli hoidon puolessa välissä, sen muistan. Olin aika heikossa hapissa, sen muistan, ja muistan ajanviete osaston lämmöllä, sitten alkanut tapahtua, jahti, isolla J:lla. Ikinä en saanut olla varma pääsenkö foorumille vai ei. Aina siellä oli yv:ssa viesti, sinulle on varoitus, kovasti kiljunut alussa juuri Helu niissä huutomerkein, mutta sitten on joku muu.. Kuka?

Haluaisin todella tietää kuka se iso pers reikä joka oli minun bännien, tai oikemmin sanottuna, terrorin takana. Teillä näyttää olevan harvinaisen selvä kuka teki kenellekin ja milloin, mutta minulla on kaikki suuren salailun verhottuna. Surkeat pelkurit, selkäpuukottajat :evil: Se että muutama tästä forumissa teki ahkera myyrätyötä en epäile hetkeäkään ja tiedän tarkkan kuka se on, ainakin päätekijän, mutta kuka on se pää pers aukko joka toteutti ne bännit (= syrjintä ja rääkäminen)? Helu lähti jo silloin, niin väitetään. Reinikäinen taisi kertoa ettei hän ollut niiden takana. En tietenkään usko häntä. Kuten ei muitakaan jolla oli pieninkin valta siellä.

Voitko edes sinä Kahvi valistaa minua?

Beth, banjaan voi tuomita vain sellainen, jolla on ylläpitäjän oikeudet, mahdollisesti myös valvoja kykenee siihen. Näin ollen mahdollisia "syyllisiä" ovat admin (ei ole tiedossa, kuka hän on), helu ja Hosuli (joka on siis valvojan statuksella). Tosin jossain vaiheessa helu muistaakseni antoi omat tunnuksensa myös luottohenkilönsä orkkiksen käyttöön (hänestäkään ei ole sen enempää luotettavaa tietoa). Reinikaisella ei tietääkseni ole missään vaiheessa ollut tarvittavia oikeuksia.

____
Lisäys: sana 'tietääkseni'
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 15.07.2013 13:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko