Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Foorumin elävyyden kannalta on olennaista, että hiljaa mielessä olevia asioita
tuodaan esiin ja keskusteluun - mahdollisten riitojenkin uhalla.
Kyllästyneen tapana tuntuu minusta olevan voimakas ja suurenteleva retoriikka: hän voi hyvin sanoa
"ei koskaan" kun eksaktimpi termi olisi
"harvoin". Tai
"aina" ->
"usein" ym...
Sinäkö olet se joka voi päättää mitä sanoja minun pitäisi käyttää ja mitä välttää?
En ole - toin vain esiin oman mielipiteeni käyttämästäsi retoriikasta.
Kahvi kirjoitti:... Kyllästynyt myös minusta ilmaisee asiat hyvin faktanomaisesti, ilmaisutapansa ei anna useinkaan minusta ymmärtää, että hän kertoo omasta näkemyksestään/mielipiteestään...
"Faktanomaisesti"? Keväällä käytiin pitkä riita siitä, että sinä Kahvi väitit omaa kokemustasi faktaksi, ja minä olin (ja olen edelleen) toista mieltä? Nyt sinä syytät minua siitä, että ilmaisen mielipiteeni faktanomaisesti - vaikka nimenomaan olen kynsin hampain yrittänyt pitää kiinni siitä, ettei mielipidettä kutsuta faktaksi.
Asiayhteydestä minusta hyvin selvisi, että kysymyksessä oli oman elämäni fakta; lisäsinkin myöhemmin ohjeistettuna sanat "oman elämäni" ao termin eteen. Kysymyksessä on siis tämä viesti:
viewtopic.php?f=16&t=7364&p=89728#p89716No niin tai näin, minun tavastani kirjoittaa ym huolimatta koen, että Kyllästyneen retoriikka on hyvin tuomitsevan oloista ja asiat hän esittää ikäänkuin ne olisivat faktoja tms. Kuten PP:kin totesi, niin vaikutelmaksi minustakin kieltämättä tulee auktoritatiivinen
ex cathedra -lausumat.
Kahvi kirjoitti:... Asioiden suhteellisuuden vääristyminen on minusta myös Kyllästynyttä kuvaava asia; esim yksi kuusi vuotta sitten väärin muotoiltu/valheellinen/tms kirjoitus tuntuu olevan tänäänkin hänelle hyvin merkityksellinen asia....
Totta helvetissä se on merkityksellinen asia!!!! Miksi kuvittelet, että se ei sitä olisi? Tai miksi edellytät, ettei se sitä voisi/saisi olla?
Koska siitä on niin kauan aikaa, asia ei ollut minusta ns "elämää suurempi" alunperinkään ja ennenkaikkea noita insidenssejä on käsitelty täällä(kin) jo lukuisia kertoja - ja ilmeisesti Kyllästyneen suhteellisuudentajun vääristymien tms takia tullaan jatkossakin käsittelemään. En ainakaan muista nähneeni häneltä mitään mielekästä ratkaisuehdotusta, jolla tämänkaltaiset asiat saataisiin case closed -tilaan.
Kahvi kirjoitti:... Kuten myös väärän termin käyttäminen ("horo", "tissit" ym) on hänestä erittäin törkeää kielenkäyttöä tms, mutta kuitekin hänen oma kielenkäyttönsä on välillä minusta todella ala-arvoista ("paskaa", "potaskaa", kiroilua, ym) - mikä minusta kertoo myös hänen kaksinaismoralistisesta käytöksestään....
Sinä joka olet solvannut minua mm. itseään sormettavan haisevapilluisen huoran äpäräksi olet täysin väärä ihminen saarnaamaan minulle törkeästä kielenkäytöstä!
Sana "horo" on naisia/naiseutta loukkaava, ja sinä käytit sitä naisista joita et tunne lainkaan, mutta jotka ovat horoja mielestäsi sen takia koska heille kelpaa kuka tahansa mies jolla on toimiva penis!
Kysynkin sinulta samoin tavoin, kuin mielestäsi kysyt meiltä muilta: Millä oikeuksilla ja valtuuksilla sinä päätät, mitkä termit ovat loukkaavia ja kuinka loukkaavia ne ovat?
Kukas se kaksinaismoralisti onkaan; leuhkit itse 22-vuotiaalla seksikumppanillasi, Onko hänkin horo, koska hänelle ilmeisesti kelpaa mies kuin mies kunhan hänellä on toimiva penis?
Vai onko suhteessanne kyse suuresta sielujen sympatiasta? Ja jos kyse on sielujen sympatiasta, miksi rehvastelet hänen iällään?
Kommentoin häntä ainoastaan päiväkirjassani.
HUOM lihavoimani sana "ilmeisesti" - miten niin
ILMEISESTI?Myös rintojen kutsuminen tisseiksi asiallisessa keskustelussa on nulikkamaista ja loukkaavaa.
Kysynkin sinulta taas samoin tavoin, kuin mielestäsi kysyt meiltä muilta: Millä oikeuksilla ja valtuuksilla sinä päätät, mitkä termit ovat loukkaavia/nulikkamaisia tms ja kuinka loukkaavia ym ne ovat?