Illusia kirjoitti:Mistä johtuu, jos aikuinen on riippuvainen esimerkiksi äidistään?
Kyllästynyt kirjoitti:Väität potevasi kiitollisuudenvelkaa (pahimmillaankin vain) muutaman kuukauden vuokranmaksusta, mutta lusmuat yhteiskunnan kustannuksella vuosikymmenet ilman minkäänlaista tunnontuskaa?
Piileekö käytöksessäsi jotain logiikkaa, vai kuvittelenko vain sinun olevan täysin sokea omalle toiminnallesi?

Kyllästynyt kirjoitti:Mitä tyhmää on siinä, että ihmettelen miksi ihminen joka ilman minkäänlaista vaikeutta kykenee loisimaan vuosikymmeniä yhteiskunnan tukien varassa, yhtäkkiä on niin tuskissaan koska vanhempansa ovat järjestäneet tyttärensä putkiremontin aikaisen asumisen hänen puolestaan?

Psykopatologia kirjoitti:Velka yhteiskunnalle jakaantuu meidän kunnon ihmisten suhteen pieniin osiin.
Palkonkohan minulla on Trisin osuus?
Kuutar kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Velka yhteiskunnalle jakaantuu meidän kunnon ihmisten suhteen pieniin osiin.
Palkonkohan minulla on Trisin osuus?
Miksi täällä kirjoitellaan, ikään kuin Trisse olisi ainut joka saa avustuksia. Miksi hänen avustusten saamisensa olisi sen pahempi asia kuin muidenkaan?
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:En ilmeisesti kykene selittämään sinulle ymmärrettävästi ja järkeesi käyvästi miksei raha-avustusten vastaanottaminen ikääntyviltä vanhemmilta ole rinnastettavissa yhteiskunnan tukien vastaanottamiseen...
Voisit ainakin yrittää.

Kyllästynyt kirjoitti:No miksi ylipäätään kommentoit kirjoituksiani, jos et halua/viitsi/jaksa/katso tarpeelliseksi yrittää selittää mikä niissä on väärin.

Obelix kirjoitti:Minä olen puolellasi Mirriseni.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa