Obelix kirjoitti:Mistä asemasta puhut?
Obelix kirjoitti:Syötkö mustaa makkaraa?
vladimir1 kirjoitti:Esim. minä olen epävakaa persoonallisuus ja kärsin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä.
untuva kirjoitti:Kyllä epävakaa persoonallisuus kärsii. Tunteet kokee paljon voimakkaampina kuin ihminen normaalisti; tunteet ovat ylikorostuneet. Ahdistus aiheuttaa kärsimystä.
untuva kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Esim. minä olen epävakaa persoonallisuus ja kärsin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä.
Kyllä epävakaa persoonallisuus kärsii. Tunteet kokee paljon voimakkaampina kuin ihminen normaalisti; tunteet ovat ylikorostuneet. Ahdistus aiheuttaa kärsimystä. Narsisti ei kärsi, koska on itserakas.
vladimir1 kirjoitti:Esim. minä olen epävakaa persoonallisuus ja kärsin kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä.
Psykopatologia kirjoitti:Kai tiedätte, että kaksisuuntainen eli bipolaarihäiriö ei ole sama kuin maanis-depressiivinen häiriö?
vladimir1 kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kai tiedätte, että kaksisuuntainen eli bipolaarihäiriö ei ole sama kuin maanis-depressiivinen häiriö?
Mitä eroa?
Onko maanis-depressiivisyys psykoottinen häiriö ja kaksisuuntainen ei?
Psykopatologia kirjoitti:vladimir1 kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:Kai tiedätte, että kaksisuuntainen eli bipolaarihäiriö ei ole sama kuin maanis-depressiivinen häiriö?
Mitä eroa?
Onko maanis-depressiivisyys psykoottinen häiriö ja kaksisuuntainen ei?
Kaksisuuntaisen toinen ääripää on psykoottinen; toinen on vain syklotyyminen.
Nykyäänhän joka toinen on (muka) "kaksisuuntainen".
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa