Tris kirjoitti:valtion-tuilla minäkin olen
Sanotaanko näin, että jos olet työttömyysturvalla, se on vielä pari askelta tätä tukea korkeammalla. Onnittelen sua korkeammasta asemasta kuin itse olen tällä hetkellä.
Tris kirjoitti:valtion-tuilla minäkin olen

Obelix kirjoitti:Alitajuisesti tiedät olevasi muita alempana, jos et itse ansaitse toimeentuloasi. Sorry, mutta näin se etenee.

Mirri kirjoitti:Obelix kirjoitti:Alitajuisesti tiedät olevasi muita alempana, jos et itse ansaitse toimeentuloasi. Sorry, mutta näin se etenee.
Ei etene.
Kysymys ei ole tietämisestä, vaan tuntemisesta. Varhain sairastunut ja työkyvyttömäksi joutunut voi kokea olevansa muita alempana, kun ei itse pysty tienaamaan elatustaan.
Toisaalta työkyvyttömyyseläkeläisellä voi hyvin olla työuraa takanaan niin, että hän kokee itse ansainneensa työkyvyttömyyseläkkeensä. Ja korkeista ansiotuloista johtuen hänen työkyvyttömyyseläkkeensä voi olla varsin hyvä niin, ettei ole mitään järjellistä syytä mennä mihinkään pienipalkkaiseen hommaan, vaikka johonkin työhön vielä saattaisi työkykyä ollakin. Tuskin hän silloin kokee olevansa muita alempana työkyvyttömyyseläkkeensä vuoksi; onpahan vain tehnyt taloudellisesti järkevän ratkaisun, jonka kuka tahansa tekisi hänen sijassaan.
Tris kirjoitti:Obelix on foorumin nettihäirikkö... mitä väliä mitä hän muualla on kun täällä hän vain provosoi ja vedättää?
Kuutar kirjoitti:Tris kirjoitti:En voi ymmärtää miten työssäkäyvät voivat kadehtia sairauseläkkeellä olevia, kuka valitsisi sairauden, jos voisi olla terve?

untuva kirjoitti:Mirri on tyhmä tosikko.

Tris kirjoitti:Mirri kirjoitti:Tris, haukutko sinä nyt äitiäsi?
No miltä näytti?

Tris kirjoitti:joskus mä ihmettelen miksi ihmisiä ei suututa vaikka käyttäydyn huonosti...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa