Laitoin tämän tuonne ao päiväkirjat-osion ketjuun, mutta ehkä tämän on hyvä olla täälläkin:
03.04.2013 10:06
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tietenkin. Mutta niin kuin sanoin, on eri asia, ovatko korjaukset vakuuttavia tai selittävätkö ne jotakin.
Hyvä.
Voisitko sitten kertoa, että miksi seuraavat korjaukset eivät mielestäsi olleet vakuuttavia tai jotain selittäviä:
a) En ole kieltänyt sinulta kategorisesti sanan "ex-vaimosi" käyttöä.
b) Termillä "uskomattomia horoja" tarkoitin erittäin promiskuiteettisesti käyttäytyviä naisia.c) Kamelilla tarkoitin rohkaisua jatkaa myös naisiin liittyvien asioiden kommentointia.
a) Miksi sitten sanoit niin?
b) Olet sanonut mitä tarkoitit, mutta miten se antaa sinulle oikeuden kutsua tai nimittää ketään "uskomattomaksi horoksi"? c) Asia ymmärretty, mutta koska et sanallakaan ilmaissut, että Riidankylväjän olisi syytä muuttaa tapaansa kirjoittaa naisista tai naisiin liittyvistä asioista, kehotus/rohkaisu jatkaa on mielestäni selvä kannanotto sen puolesta, että hänen pitäisi, tai ainakin mielellään saisi, jatkaa samaan tapaan ja tyyliin kuin ennenkin.
viewtopic.php?f=5&t=8783&start=530#p113453Lihavoinnit minun.
Tarkennukseni on siis otettu huomioon, jolloin pitäisi olla aika selvää se, että kysymyksessä ei ole sellainen solvaus tms, jonkalaiseksi olet sitä väittänyt alusta asti.
Muiden (mm itsesi) kohdalla katsot, että korjaukset ym tulee ottaa huomioon, jos ne ovat vakuuttavia tai selittävätkö ne jotakin. Näin ei ole selvästi minun kohdallani. Tämmöinen korpeaa minua, varmaan siksi että koen sen erityisen epäreiluksi että itsellesi sallit sellaista mitä et salli muiden kohdalla.