Hilppa kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Enhän minä ole ketään sohinut enkä sivallellut. Olen lähinnä kritisoinut feminismiä ristiriitaiseksi, väkivaltaiseksi ja älyllisesti epärehelliseksi. Olen myös yrittänyt vääntää rauta langasta, että feminismi ei ole sama kuin naisten tasa-arvopyrkimykset, joita kannatan.
Kirjoituksissasi on kuitenkin ollut toisinaan sellaisia piirteitä, jotka ovat loukanneet (minuakin). Eikä loukkaantumisen syy ole ollut mikään entinen poikaystävä, mikä oli sinulta eräässä viestissäsi naurettava keksintö. Tarkoitin sivaltamisella noita "entiset poikaystävät" -tyylisiä puheita ynnä muita naisten sielunelämän analyysejäsi (koskien myös yleistystä feministit) ja yleistyksiäsi.
Eräissä rouvien jutuissa syytökset alkoivat mennä niin pitkälle, että tunnistin mielestäni transferenssin. Enää ei haukuttu minun kirjoituksiani, vaan muiden synteja oli kaadettu minun päälleni. Esimerkiksi Kyllästnyt on siirtänyt Obelixin juttuja minun syykseni. Sitten on esiintynyt sellaisia tarinoita, joiden alkuperää en enää pystynyt tunnistamaan. Päättelin, että ehkä siinä kummittelevat rouvien exät.