Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Ei niitä vastaan tarvitse puolustautuakaan, koska ovat totta. Kyllästynyt on sanonut minua kusipääsovinistiksi eikä kadu tekoaan pätkääkään. Sinä sitten katsot tarpeelliseksi vuorostasi loukkaantua Kyllästyneen puolesta.
Oletko mielestäsi täysin osaton ja syytön siihen, että sano(i)n sinua kusipääsovinistiksi?
Kadutko sinä sitä, että olet väittänyt feminismin tarkoituksena ja päämääränä olevan miesten hävittäminen sukupuuttoon?
Minusta on uskomatonta, miten Riidankylväjä itsekin myöntää provosoivansa toisia, tietää varmasti loukkaavansa, mutta sitten itse loukkaantuu heti jos joku vastaa hänelle samaan sävyyn takaisin, miten hän puhuu toisille. Tosin voi olla että se loukkaantuminenkin on vain osa esitystä, voi tosiaan olla että hän vain tahtoo riidellä syystä jota emme tiedä.
Riidankylväjä ei koskaan ota vastuuta omista kirjoituksistaan, vaan väittää että hän joutuu mukamas " vastaamaan koko miessukukunnan" tai hänen kuvitelmansa mukaan "naispalstalaisten entisten poikaystävien teoista", että muka siksi häneen on suututtu, kun hän kirjoittaa jotain törkeää.
Kahvi, minä pidän sinua asiallisena kirjoittajana, et ole tällä palstalla minua ainakaan koskaan loukannut. Minua ärsyttää, että kun Riidankylväjää jostain aiheellisesta syystä kritisoidaan, hän väittää että " palstan feministit" tahtovat solvata miehiä, kun kyse on vain hänen kirjoituksistaan ja hänen huonosta käytöksestään.