Kyllästynyt kirjoitti:Sanamuoto oli se, että sinä ilmoitit kieltäväsi minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi".
Älä kiertele, vaan kerro minkälaisella lauseella tuon väittämäsi kiellon ilmaisin.
Kyllästynyt kirjoitti:Sanamuoto oli se, että sinä ilmoitit kieltäväsi minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi".
Kyllästynyt kirjoitti:Epätarkasti sanottu, mutta en tuo silti mitään höpinää ole. En nimittäin ole hetkeäkään kuvitellut, että jälkikäteen annettu rangaistus olisi realistinen vaihtoehto.
Kyllästynyt kirjoitti:Tarkkaa sanamuotoa en pysty sinulle antamaan, mutta ne sanat joita sinä viestissäsi käytit olivat: "Kiellän", "käyttämästä" sekä "ex-vaimosi"
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Pidänkin erittäin epätodennäköisenä, että joku nainen olisi protestoinut kohteliasta käytöstä vastaan, mutta jos on, en silti ymmärrä miten se olisi osoitus tai esimerkki seksismistä, sovinismista tai miesvihamielisyydestä.
En tiedä kuinka paljon moisia naisia on, mutta heitäkin löytyy. Veikkaisin, että valtaosa naisista kyllä katsoo hyvällä näitä hyviä käytöstapoa. Määrillä ja/tai ilmiön yleisyydellä ei tosin ole mitään ratkaisevaa merkitystä tässä yhteydessä.
Mutta miksi moinen ei voisi olla naisten harrastamaa seksismiä? Mitä se sitten on?
Yksittäisen ihmisen mielipide joka luullakseni kumpuaa siitä, että häntä on tytötelty ja vähätelty yli hänen sietokykynsä.
Ja tämä mielipide, jonka koet olevan ymmärrettävä, ei ole seksismiä, koska...?
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Epätarkasti sanottu, mutta en tuo silti mitään höpinää ole. En nimittäin ole hetkeäkään kuvitellut, että jälkikäteen annettu rangaistus olisi realistinen vaihtoehto.
Ei sinun tarkoitusperistä saa erkkikään tolkkua. Ensin sitä, jossain vaiheessa ei mitään ja nyt joku neljän kohdan lista. Taidat vain heitellä noita hatustasi keskustelun edetessä...
Satuitko huomaamaan, että se neljän kohdan lista oli sinun laatimasi!
Kyllästynyt kirjoitti:En. Yritän vain saada tolkkua sinun vaatimuksistasi ja vastata tivaamisiisi.
Kyllästynyt kirjoitti:Tilanne on jokseenkin toivoton, jos et vieläkään tajua, mitä sinun pitäisi tajuta tehneesi
Kyllästynyt kirjoitti:Jospa vaikka ensimmäiseksi lopettaisit ruikuttamisen siitä, että minä muka olen kiusannut sinua tai etten ole kysymyksiisi vastannut etkä enää vastaisuudessa nimittelisi kirjoituksiani höpinäksi.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinun muistisi on aiemminkin osoitettu huonoksi, miksei siis nytkin?
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä muuta evidenssiä sinulla on kuin omat luulosi ja muistikuvasi? Sinun muistisi on jo aiemmin osoitettu olevan surkean huono, muistatko edes sitä?
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä ihmettä sinä taas tivaat? Jos jokin ei ole seksismiä vaan yksittäisen ihmisen mielipide, miten sinut saisi uskomaan, ettei se ole seksismiä vaan yksittäisen ihmisen mielipide?
Kyllästynyt kirjoitti:Se, mitä olet sanonut tai jättänyt sanomatta sen jälkeen kun olet kieltänyt minua käyttämästä sanaa "ex-vaimosi" ei vaikuta asiaan.
Kyllästynyt kirjoitti:Sinullako omasta mielestäsi on kanttia sellaisia esittää?
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä voisin sanoa, jos et vieläkään itse tajua asiaa.
Täytyykö aikuiselle ihmiselle selittää, että sinä olet solvannut minua todella törkeällä tavalla - ja ettei kenenkään pidä sellaista kenellekään tehdä?
Kyllästynyt kirjoitti:Koska se olisi vähintä mitä voisit tehdä.
Kyllästynyt kirjoitti:"Todettu, ettei muistisi ole täydellinen"???
Sinähän intit ja väitit täysin pieleen - ja sitten vielä kehtasit syyttää minua siitä, etten minä muista!
Kyllästynyt kirjoitti:Mielipiteet voivat olla seksistisiä, mutta jos joku nainen ei pidä siitä, että mies antaa hänen etuilla jonossa, miksi se olisi naisten miehiä kohtaan osoittamaa seksismiä?
Kyllästynyt kirjoitti:Olen sinulle vastannut kysymyksiisi, mutta aina sinä vain kyselet uudelleen ja uudelleen.
Riidankylväjä kirjoitti:Beth kirjoitti:http://lurkmore.so/images/a/ae/Sexist.jpg
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa