Helmenkalastaja kirjoitti:On eri asia arvostella tai arvioida kaveriporukassa tai kahden kesken kuin julkisesti.
Enkä muuten hetkeäkään usko, että naisministerit olisivat mielissään siitä, että heidän
habitustaan kommentoidaan. Todella ala-arvoinen kommentti Psykopatologialta.
Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti::05Helmenkalastaja kirjoitti:On eri asia arvostella tai arvioida kaveriporukassa tai kahden kesken kuin julkisesti.
Enkä muuten hetkeäkään usko, että naisministerit olisivat mielissään siitä, että heidän
En ole noin esittänytkään.
Psykopatologia 14.3.2013 klo 15:43Psykopatologia kirjoitti:Hyvä perustelu jollekin asialle on se, että esimerkiksi se
ihmistyhmä, jota asia koskee, ei pidä siitä.
Naisministerit kyllä pitävät siitä, kun heidän muotoaan yms.
pidetään hyvänä tai seksikkäänä tms. Useinhan ei ole
muuta esitettävää.
Lihavointi minun.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Pyritkö rajoittamaan sanan vapauttani?
Yritätkö sinä minun?
Jos kusipää-sovinistisia juttuja vuosikausia kirjoittanutta nimimerkkiä ei ole sallittua sanoa kusipää-sovinistiksi, se on sanavapauden rajoittamista.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Olet solvannut minua.
Juu, niin olen.
Haluatko lisää?
Jos et, älä enää jatkossa kirjoita noita tuoreuttaan rapisevia seksistisiä ja sovinistisia juttuja "muodollisesti pätevistä" naisista jne.
mr jalsan kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti::05Helmenkalastaja kirjoitti:On eri asia arvostella tai arvioida kaveriporukassa tai kahden kesken kuin julkisesti.
En ole noin esittänytkään.
Psykopatologia 14.3.2013 klo 15:43Psykopatologia kirjoitti:Hyvä perustelu jollekin asialle on se, että esimerkiksi se
ihmistyhmä, jota asia koskee, ei pidä siitä.
Naisministerit kyllä pitävät siitä, kun heidän muotoaan yms.
pidetään hyvänä tai seksikkäänä tms. Useinhan ei ole
muuta esitettävää.
Lihavointi minun.
Hyvä, kun löytyi koska myös minä muistin lukeneeni ja kummeksuin kommenttia
Riidankylväjä kirjoitti:Otanpa tuon kommentin talteen myöhempää käyttöä varten.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Mutta Kiviniemen vartaloa kehuttiin lehdistössä. Miten sekin on käännetty negatiiviseksi?
Ettekö te pöljät vieläkään tajua? Negatiivista on se, että ylipäätään kommentoidaan ulkonäköä.
Ulkonäkö ei liity pätevyyteen, osaamiseen tai mihinkään muuhunkaan työn tai tehtävän kannalta merkitykselliseen asiaan.
Minusta Kiviniemi on muodollisesti pätevä.
Ja minusta sinä olet kusipää-sovinisti.
Kyllästynyt kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Olet solvannut minua.
Juu, niin olen.
Haluatko lisää?
Jos et, älä enää jatkossa kirjoita noita tuoreuttaan rapisevia seksistisiä ja sovinistisia juttuja "muodollisesti pätevistä" naisista jne.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei sinullakaan ole oikeutta tai lupaa millään verukkeella uhkailla, nimitellä tai solvata ketään.
Ei, ...
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Ei sinullakaan ole oikeutta tai lupaa millään verukkeella uhkailla, nimitellä tai solvata ketään.
Ei, ...
Mutta miksi sitten solvaat ja uhkaat?
Ihan vain sen takia koska tämän palstan miehet ovat vuosia käyttäytyneet sovinistisesti ja kusipäisesti, enkä enää keksi muutakaan tapaa havahduttaa teitä (sinuakin!) tajuamaan oman käytöksenne loukkaavuus.
Kyllästynyt kirjoitti:Ryhdyinpähän vain pelaamaan samoilla säännöillä kuin te miehetkin.
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Ryhdyinpähän vain pelaamaan samoilla säännöillä kuin te miehetkin.
Sitten sinun pitäisi sallia muillekin se, mitä itse teet - eikä akkamaisesti jankata "uskomattomista horoista" kerta toisensa jälkeen.
Psykopatologia kirjoitti:Kaikki foorumin sovinistisiat ovat kuitenkin esimerkiksi naisten tasa-arvon kannalla.
Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa