Psykopatologia kirjoitti:Ei kai juurihoidon jälkeen enää kuvata vaan sitä e n n e n !
untuva kirjoitti:Viime keskiviikkona avattiin ensimmäisen kerran, nyt maanantaina toisen kerran ja nyt tänään kolmannen kerran. Tänään havaittiin, että yhdessä juuressa on mätää. Seuraavan kerran menen kahden viikon päästä, jolloin tehdään jälleen puhdistus ja lääkeaineen vaihto. Ja siitä kolme viikkoa eteenpäin hammas täytetään, ja sitten hampaan hoito on valmis.
untuva kirjoitti:Eilen, kun kävin siellä hammaslääkärissä juurihoidettavana: hammaslääkäri pisti puudutuspiikin. Hän liikutteli piikkiä eri suuntiin ja siis yhdellä piikityksellä. Yhtäkkiä tunsin piikin lävistävän ilmeisesti jänteen/hermon, sellainen raksahduksen kuulin ja läpimenon, josta seurasi hirveä kipu. Eilen, kun puudutus väistyi, alkoi heti sattumaan tuonne kielen alle. Sattunut niin, että syödessä tuntuu ja nyt niinkin voimakkaasti, että nieleminen on huomattavasti vaikeutunut ja kiinteää ruokaa syödessä tuntuu kipua kielen alla, joten kielen liikuttelua varoksin. Mitä mulle on nyt sattunut, jääkö minulle pysyvä vaiva tästä?
untuva kirjoitti:Minulla on varattu huomiseksi aika omalle terveyskeskuslääkärille. Kysyn asiaa häneltä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa