untuva kirjoitti:Olen sitä mieltä, että kun joku viesti poistetaan ylläpito voisi lähettää tiedon poiston syystä postilaatikkoon,
koska jää kaivelemaan, miksi poisto on tehty. Samalla ymmärtää, mistä aiheista ei saa enää nostaa keskusteluja.
Viestin lähettäjä ei välttämättä ymmärrä viestin olevan epäkelpo, tietty on tapauksia, joissa tahallaan lähetään
huonoja viestejä, ja tällöin on turha lähettää postilaatikkoon poistosyyn ilmoitusta. Kannatatteko tiedotusta?
Obelix kirjoitti:Kannatetaan. Minun viestejä poistetaan urakalla ilman selityksiä.
Selkeät häirikköviestit ovat eri asia, mutta en usko siitäkään olevan hirmuista vaivaa näin pienen foorumin ylläpidolle, jos poistaja parilla sanalla kertoo viestin lähettäjälle poiston syyn.

Psykopatologia kirjoitti:Ko. viesti oli ongelmallinen sikäli, että Psykopatologiassa ei ole paikallaan käsitellä teemoja,
joiden tarkastelu tulee tehdä terapiassa itsessään.

(lihavointi minun)Obelix kirjoitti:Mitä törkeyttä tässä on? Purrr.

Psykopatologia kirjoitti:untuva kirjoitti:Olen sitä mieltä, (- -)
Pahoittelen tapahtunutta; kävi näin: (- -)

Psykopatologia kirjoitti:Psykopatologia kirjoitti:untuva kirjoitti:Olen sitä mieltä, (- -)
Pahoittelen tapahtunutta; kävi näin: (- -)
Valitan tuota kämmiä, mutta välillä tunnun olevani
kiireinen kuin työssä käyvä, vaikka siitä on jo yli
35 vuotta.
Riidankylväjä kirjoitti:Pertsalla nuo korrelaatit tuppaavat olemaan enemmän tai vähemmän hukassa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa