untuva kirjoitti:Mirri olisi sama, että sanoisin kehitysvammaista lastasi vähä-älyiseksi/vajaaälyiseksi kuin se, että sanot minulle, että olen persoonallisuushäiriöinen. Minä ainakin pahoitin mieleni kovin ja jopa itkenyt asian takia.
olenko kehitysvammainen, koska mulla on vaikea epävakaa persoonallisuushäiriö diagnosoitu?
Ottaa päästä, että mielenterveysongelmaisia ei ohjata noin kädestä pitäen. Eikö kehitysvammainen sitten itse pysty ottamaan omia etuuksiaan selville, jos mielenterveysongelmaisenkin pitää ottaa. Mielenterveysongelmainen voi olla niin huonossa kunnossa ettei tästä ole ottamaan selvää etuuksistaan. PERKELE!

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Istuin jo. Muokkaustoiminnon käytön olen lopettanut.![]()
Tuotakin voisit kokeilla.

Psykopatologia kirjoitti:Untuvainen toi esiin oman epävakautensa,
mutta Mirri esitti hänet lapsellisena? uutena asiana.

untuva kirjoitti:Mirri tuo sinun henkilökohtainen minuun kohdistuva loukkaaminen on satuttavampaa kuin se, että sanoisin pahaa sanaa lapsestasi, sillä tuskin lapsellesi kerrot tästä keskustelustamme.
Niin ja tuo mitä Pertti sanoi, niin on todella loukkaavaa esittää epävakaa persoonallisuushäiriötä sairastavan olevan lapsellinen. Kyse on hyvin paljon toimintakykyä haittaavasta ja itselleen tuskaa aiheuttavasta sairaudesta. Sanotaanko, että yksi perkeleellisimmistä sairauksista, kun negatiiviset tunteet saattavat olla helvetillisen ylikorostuneita, niin että sekoaa päästä lyhytluontoisesti ja sitten pidetään lapsellisena.

untuva kirjoitti:Ymmärrä nyt jo, että en kadehdi kehitysvammaisten etuuksia, vaan yritän sanoa sitä, että mielenterveysongelmaisia pitäisi kädestä pitäen neuvoa.

Psykopatologia kirjoitti:Kehitysvammaisuusuudeta täällä on ollut laajat keskustelut.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa