Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tehkää treffit Obelixin kanssa niin eiköhän tuo salaisuus selviä.
Joo! Lähetetään Tris treffeille; hän on tavannut ainakin Vasson (VQP) - ja Reinikaisen.
Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ystäväiseni, minä en VÄITÄ mitään, minä olen vain sitä mieltä. Jos sinä olet eri mieltä, sille minä en voi mitään. Ratkeamaton, kuten jo kerran aiemmin totesin.
Sama juttu minulla; lisäksi minulle on aivan sama onko Kyllästyneen mielestä VQP ja Obelix sama henkilö vai eikö ole - minun puolestani hän saa pitää oman käsityksensä siinä kuin minä omani.
Sen sijaan luulen, että Kyllästyneellä on syystä tai toisesta kova tarve saada meidät muuttamaan mielipiteemme; hänelle on tärkeää, että uskoisimme häntä ja ottaisimme vastaan hänen käsityksensä tästä asiasta. Miksi se on hänelle tärkeää, sitä en tiedä.
Teidän ajatuksistanne en piittaa, mutta kun te ette suostu pitämään arvailujanne vain ominanne vaan levitätte julkisesti perättömyyksiä - ja sellaisesta minä en (palstan valvojana) pidä.
lappalainen kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Teidän ajatuksistanne en piittaa, mutta kun te ette suostu pitämään arvailujanne vain ominanne vaan levitätte julkisesti perättömyyksiä - ja sellaisesta minä en (palstan valvojana) pidä.
Ahaa... Se johtuukin moderaattoriudestasi, että haluat toisten uskovan erehtyneensä ja sinun tietävän sekä olevan oikeassa.
No miksei Kyllästynyt poista meidän puupäiden kirjotuksia. Sittenhän se voisi olla oikeassa.
Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tehkää treffit Obelixin kanssa niin eiköhän tuo salaisuus selviä.
Joo! Lähetetään Tris treffeille; hän on tavannut ainakin Vasson (VQP) - ja Reinikaisen.
Tris oletko vapaaehtoinen vai täytyykö määrätä? Vamppaat Obelixin ja menet treffeille tarkistamaan pitääkö huhut paikkansa.
Tris kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Mirri kirjoitti:Riidankylväjä kirjoitti:Tehkää treffit Obelixin kanssa niin eiköhän tuo salaisuus selviä.
Tris oletko vapaaehtoinen vai täytyykö määrätä? Vamppaat Obelixin ja menet treffeille tarkistamaan pitääkö huhut paikkansa.
Obelixin kanssa jäätäisiin vaan dokaamaan ja näkisin pian Obelixen kahtena! Menköön joku raitis.
Helmenkalastaja kirjoitti:Minulla ei ainakaan ole tarvetta käännyttää ketään omaan "uskooni". En vain kohteliaisuuden vuoksi jätä vastaamatta minulle kohdistettuihin kirjoituksiin. Tämä olisi loppunut jo aikoja sitten, jos minusta tai Mirristä olisi ollut kiinni.

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Minulla ei ainakaan ole tarvetta käännyttää ketään omaan "uskooni". En vain kohteliaisuuden vuoksi jätä vastaamatta minulle kohdistettuihin kirjoituksiin. Tämä olisi loppunut jo aikoja sitten, jos minusta tai Mirristä olisi ollut kiinni.
Lisäys: minulla ei ole minkään valtakunnan mielenkiintoa tehdä herrojen viesteistä vertailevaa teksti- tai tyylianalyysiä. Minulle riittävät omat, ajan kuluessa muodostuneet käsitykseni.
Kyse ei ole teidän uskomuksistanne vaan siitä, että te levitätte (perätöntä) väitettä jota ette suostu perustelemaan millään tavalla.
Jos sinulla on edes jokin peruste käsityksellesi, mikset kerro sitä/niitä?
Kyllästynyt kirjoitti:Kyse ei ole teidän uskomuksistanne vaan siitä, että te levitätte (perätöntä) väitettä jota ette suostu perustelemaan millään tavalla.

Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Edelleenkään minä en VÄITÄ mitään, minä sanon uskovani. Ei sinun tarvitse uskoa.
Minun todisteeni ovat "aihetodisteita" eikä niiden määrä riitä asian viemiseen tuomioistuinkäsittelyyn.
Minun kirjoituksiani on tällä foorumilla ennenkin (pahantahtoisesti?) vääristelty; en kaipaa sitä.
Voin silti itse olla vakuuttunut.
No kerro sitten edes se, mikä on saanut sinut vakuuttumaan siitä, että Obelix ja VQP ovat yksi ja sama henkilö?
Kyllästynyt kirjoitti:Jos sinä julkisesti avoimella palstalla ilmoitat käsityksesi olevan, että kaksi eri nimimerkkiä ovat yhden ja saman henkilön aliaksia - sinä levität moista väitettä.

Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kyse ei ole teidän uskomuksistanne vaan siitä, että te levitätte (perätöntä) väitettä jota ette suostu perustelemaan millään tavalla.
Väität minun levittävän jossakin jotakin väitettä, joten kerro tarkemmin. Mitä olen levittänyt ja missä; ja miten laajalle alueelle olen levittänyt?
Jos sinä julkisesti avoimella palstalla ilmoitat käsityksesi olevan, että kaksi eri nimimerkkiä ovat yhden ja saman henkilön aliaksia - sinä levität moista väitettä.
Kyllästynyt kirjoitti:Mitä tapaamisessanne oli sellaista, että sinä olet saanut siitä muodostettua sen käsityksen, että VQP = Obelix?
Kuten on jo tullut moneen kertaan sanottua, Obelixin ja VQP:n kirjoitustyylit ovat täysin erilaisia; asia jonka sinäkin huomaisit jos viitsisit edes jonkinlaisen tekstianalyysin tehdä.
Kyllästynyt kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:Ai vähän samaan tapaan kuin sinä levitit väitettä, että orkkis oli helun sisko?...
Helu on ainakin kerran nimittänyt Orkkista sisarekseen. Kyse ei siis ollut minun tulkinnastani tai keksimästäni yhteydestä.Helmenkalastaja kirjoitti:... Minun mielestäni meidän kirjoituksemme eivät ole levittämistä. Olemme yhdessä ketjussa, yhdellä foorumilla keskustelleet aiheesta...
Mitä teidän keskustelunne sitten on, ellei asian levittämistä muidenkin nähtäväksi? Julkinen keskustelu on aina asian/aiheen/väitteen/teorian levittämistä.
Jos halusitte keskenänne keskustella ajatuksistanne, miksette käyttänyt yksityisviestejä?Helmenkalastaja kirjoitti:... Samalla periaatteella tarkasteltuna myös sinä olet levittänyt tietoa, että mr jalsan on Vasso, vaikkei sinulla ole siihenKÄÄN mitään sen kummempaa perustetta esittää kuin omat teksti-/tyylianalyysisi. Obelix ei mielestäsi voi olla Vasso, koska hän on KERTONUT OLEVANSA PSYKOLOGI/PSYKOTERAPEUTTI ja oliko se vielä Amerikan presidenttikin. Miksi et tuota viimeisintä ole uskonut? On hän kertonut myös olevansa keski-ikäinen (oman päiväkirjansa otsikossa), mutta toisaalta myös nuori mies, joka vielä kymmenen vuotta sitten oli 15-vuotias. *pyörittää päätään*
Kaikkea Obelixin sanomaa ei pidä ottaa totuutena, mutta vuosien kuluessa on hänen kirjoituksistaan tullut hyvin esiin mm. se, että hän todellakin on psykologi/psykoterapeutti - ja mr jalsan voi itse tulla kumoamaan minun väitteeni jos tietää sen olevan perätön.
Olen valmis pyytämään nöyrimmäisti anteeksi mr jalsanilta jos hän haluaa/kehtaa kertoa miten tuo asia oikein on.
Kyllästynyt kirjoitti:Selkokielellä: Sinulla ei siis ole esittää mitään muuta perustetta tai todistetta kuin oma tunteesi.
Tuohon verrattuna eri puolelle Suomea viittaavat IP-osoitteet ovat suorastaan musertava todiste päinvastaisesta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa