Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Käsitöistä / Obelixista

ViestiKirjoittaja lappalainen » 05.01.2013 21:58

Tris kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:

Ja jos joku ei usko, että VQP on mr jalsa -> en minä sillekään mitään mahda.

Mistä sinulle on annettu ylivertainen taito tietää muka kuka kukin on? Aikanaan sekoitit vuoden 2006 vuoteen 2007 ja olet tiedetty tekevän myös virheitä.

Hän luulee olevansa meitä viisaampi kun näkee ip-osoitteet. mutta ei niistä mitään ymmärrä.

'Ps kyllästynyt. Mokkula aikaan ip osoite vaihtuu aika monella ottamalla mokkulan irti, sulkemalla koneen ja laittamalla mokkulan takaisin.
Viimeksi muokannut lappalainen päivämäärä 05.01.2013 22:00, muokattu yhteensä 1 kerran
lappalainen

Re: Obelixista

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:03

En minäkään. Tsekkasin jalsan ja ymmärrän miksi ajattelet olevan vasso mutten usko että on. Jotenkin on paljon nöyrempi asenne. On noita ruuanlaittoa harrastavia ikämiehiä muitakin. Tiedätkö edes kuka aiempi postaaja Vasso puolestaan on?
Tris

Re: Käsitöistä

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:16

Psykopatologia kirjoitti:Tukiasema.net on jo liki perustamisestaan lähtien ollut non-transparentti foorumi,
jolla saattaa olla paljon monenlaista pimeää ja epärehellistä yms.

Kerros parinlainen epärehellisyys noin malliksi kun jäi epäselväksi ainakin minulle.

Minähän tilttasin ihan hetki sitten täällä olleesta pimeydestä ja epärehellisyydestä.
Tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 22:20

Tässä VQP:n tekstiä, joka mielestäni sopii yksiin Obelixin tyylin ja nettikäyttäytymisen kanssa - riippumatta siitä onko kirjoittaja sama vai ei:
Ihan tosissaan Mirri, mene nyt jumalauta jo nukkumaan, please! Kommenttiesi taso on osoittanut kiistämättömästi, että olet hyvien yöunien tarpeessa. Googlaaminen on rasittavaa puuhaa, varsinkin jos joutuu etsimään perusteluja täysin hihasta vedetyille ja silkasta narsistisesta kateudesta kumpuaville primitiivireaktoille.
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.01.2013 22:26

Eheihän tuo ollut Obelixin tyyliä lainkaan. 21.25
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:27

Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja on tuonut esiin myös tavanneensa Obelixin
ja että tämä ei ole psykologi.

Tämäkö on sitä totuudellisuuden edistämistäsi? (Huom! ei todellisuuden)?
En ole tuonut esiin tavanneeni Obelixia - ellei hän ole VQP, jonka sen sijaan olen tavannut.
Hänen mahdolliseen psykologiuteensa en ole ottanut kantaa.

Mitä sinä oikein sekoilet? Mihin perustui väitteesi että PP olisi Vasson tavannut? Jos se oli pelkkää sekoilua niin miksei kaikki muukin viesteissäsi menisi sekoilun piikkiin (kuten käsittääkseni menee)?
Tris

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 22:32

Ei niin! (Hilpalle)
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:32

Psykopatologia kirjoitti:Minustakin olisi mukavaa, jos lappalainen jäisi!

Jos ei jää niin tulee takaisin aikanaan. Kirvoittaa kyllä naurut täälläkin.
Tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 22:36

Obelix kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ei IP-osoite mikään kiveen hakattu tieto ole, mutta luulenpa kuitenkin, ettei Obelix osaa IP-osoitettaan vaihtaa tai salata.
Ainakaan hänen IP-osoitteensa ei ole muuttunut sinä aikana jonka hän on täällä kirjoittanut.

http://www.youtube.com/watch?v=Kl6XOzAhgzg

ip osoitteen vaihto

Salaus

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tor_(ohjelma)

Se siitä perusteesta sitten...
En oikeasti voi uskoa, että sinä, Kyllästynyt, väität Obelixin olevan psykoterapeutti "koska hän on itse sen kertonut"! Obelix on tällä foorumilla puhunut niin monta kertaa itsensä kanssa ristiin, että moista en ole missään tavannut. Ja kaikesta päätellen hän tekee sen tietoisesti, hämätäkseen.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 22:39

Tris kirjoitti:Mitä sinä oikein sekoilet? Mihin perustui väitteesi että PP olisi Vasson tavannut? Jos se oli pelkkää sekoilua niin miksei kaikki muukin viesteissäsi menisi sekoilun piikkiin (kuten käsittääkseni menee)?

Hän on eräässä melko suppean piirin miitissä tämän kertonut ja melkoisen laveastikin.
Toisaalta, jos Obelix tosiaan on Vasso ja päinvastoin, en enää tiedä, voiko tuohonkaan tietoon uskoa.
Hänhän valehtelee täällä kaikille suut, silmät täyteen.
Eli Pertti, en ole enää varma, oletko tavannut Vasson vai et.

ps. Minulla ei ole tapana sekoilla. Saatan joskus unohtaa jotakin, mutta sekoiluksi sitä ei ole vielä tähän mennessä nimitetty.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 05.01.2013 22:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:40

Kyllästynyt kirjoitti:
Tris kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Tukiasema.net on jo liki perustamisestaan lähtien ollut non-transparentti foorumi,
jolla saattaa olla paljon monlaista pimeää ja epärehellistä yms.

Kerros parinlainen epärehellisyys noin malliksi kun jäi epäselväksi ainakin minulle.
Minähän tilttasin ihan hetki sitten täällä olleesta pimeydestä ja epärehellisyydestä.

Esimerkiksi se, että sen säännöissä kielletään kirjoittaminen useammalla kuin yhdellä nikillä, mutta moderaattorit/valvojat tekevät sitä koko ajan.
Eikä palstan sääntöjä noudattanut palstan perustaja itsekään...
Joten se siitä rehellisyydestä.

Tukiasema.org ei myöskään suostu kertomaan kuka on sen ylläpitäjä.

Tarkoitatko ettei suostu kertomaan kuka helu on vai onko helu enää ylläpitäjä vai jotain muuta?

Säännöt lähinnä luotiin ulkopuolisesta vaatimuksesta (muistaakseni vielä sinun) eivätkä ne osoittautuneet toimiviksi/tarpeellisiksi.
Tris

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 22:41

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tässä VQP:n tekstiä, joka mielestäni sopii yksiin Obelixin tyylin ja nettikäyttäytymisen kanssa - riippumatta siitä onko kirjoittaja sama vai ei:
Ihan tosissaan Mirri, mene nyt jumalauta jo nukkumaan, please! Kommenttiesi taso on osoittanut kiistämättömästi, että olet hyvien yöunien tarpeessa. Googlaaminen on rasittavaa puuhaa, varsinkin jos joutuu etsimään perusteluja täysin hihasta vedetyille ja silkasta narsistisesta kateudesta kumpuaville primitiivireaktoille.

Eihän tuo ole Obelixin tyyliä ollenkaan.

Onko se mielestäsi mr jalsanin tyyliä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Hilppa » 05.01.2013 22:41

Helmenkalastaja kirjoitti:- -
En oikeasti voi uskoa, että sinä, Kyllästynyt, väität Obelixin olevan psykoterapeutti "koska hän on itse sen kertonut"! Obelix on tällä foorumilla puhunut niin monta kertaa itsensä kanssa ristiin, että moista en ole missään tavannut. Ja kaikesta päätellen hän tekee sen tietoisesti, hämätäkseen.

Jotenkin minusta nyt Helmenkalastaja tuntuu siltä, että et voi tietää tämän foorumin kirjoittajien historiasta vielä kovinkaan tarkasti, koska olet vasta vähän aikaa ollut mukana. Oletko seurannut tätä foorumia tarkasti ennen kuin rekisteröidyit kirjoittajana vähän aikaa sitten tänne?
Hilppa

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:42

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Tässä VQP:n tekstiä, joka mielestäni sopii yksiin Obelixin tyylin ja nettikäyttäytymisen kanssa - riippumatta siitä onko kirjoittaja sama vai ei:

Ei ole ei. Vassolla on aina huumoria, oli nikki mikä hyvänsä sillä tuollekin jutulle naurahti väkisinkin - obelix on ainoastaan tympeä.
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 22:44

Helmenkalastaja kirjoitti:
Tris kirjoitti:Mitä sinä oikein sekoilet? Mihin perustui väitteesi että PP olisi Vasson tavannut? Jos se oli pelkkää sekoilua niin miksei kaikki muukin viesteissäsi menisi sekoilun piikkiin (kuten käsittääkseni menee)?

Hän on eräässä melko suppean piirin miitissä tämän kertonut ja melkoisen laveastikin.

Harmi etten ollut läsnä! Mikä Vasson diagnoosi on? Kerro vielä se niin en kysele enempää. :)
Tris

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 22:49

Hilppa kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:- -

Jotenkin minusta nyt Helmenkalastaja tuntuu siltä, että et voi tietää tämän foorumin kirjoittajien historiasta vielä kovinkaan tarkasti, koska olet vasta vähän aikaa ollut mukana. Oletko seurannut tätä foorumia tarkasti ennen kuin rekisteröidyit kirjoittajana vähän aikaa sitten tänne?

Voi, Hilppa, luulin, että tiesit. Olen rekisteröitynyt Tukiasema.net'tiin Helmenkalastajana joulukuussa 2005 ja kirjoittelin siellä sen kaatumiseen asti.
Uudemmilla tukiasemilla olin välillä nimimerkillä 'Helmis', mutta koin tämän pitemmän nimen paremmin omakseni.
Jos sinä olet nimimerkki 'Maria', niin kuin olen päätellyt päiväkirjasi aloittajasta - vai kuka kirjoittasi netissä jonkun toisen henkilön päiväkirjaa? - niin olet minusta ollut tietoinen, kun yllätyksekseni muinoin katsoit tällä foorumilla minun olevan kiusaaja (kun Kyllästynyt oli kopioinut tukarilta valittuja paloja kirjoituksistani tänne).
Sen jälkeen (jos oikein muistan) rekisteröidyin tälle foorumille Helmiksenä ja jonkin aikaa kirjoittelinkin. Sitten kyllästyin.

Tris, en tiedä Vasson diagnoosia. Siitä ei tainnut olla puhetta. En tosin kertoisi sitä, vaikka tietäisinkin. Jotain rajaa sentään.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 22:52

Tris kirjoitti:Vassolla on aina huumoria, oli nikki mikä hyvänsä sillä tuollekin jutulle naurahti väkisinkin - obelix on ainoastaan tympeä.

Minä taas olen monet kerrat naurahdellut - 'väkisinkin' - Obelixin jutuille, vaikka samalla olen pitänyt hänen kirjoitteluaan tympeänä. Mutta olen naureskellut myös VQP:n ja Reinikaisen lukijoita hauskuuttaville jutuille - silti, vaikka nekin ovat tuntuneet usein tympeiltä.

Ovat kovin mielenkiintoisia tällaiset eri lukijoiden keskenään ristiriitaiset tuntemukset ja kokemukset...
Mirri

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 22:55

Kyllästynyt kirjoitti:

Kyllästynyt, onko se mielestäsi mr jalsanin tyyliä?
Mirri

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 22:55

Kyllästynyt kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:Voi, Hilppa, luulin, että tiesit. Olen kirjoittautunut Tukiasema.net'tiin Helmenkalastajana joulukuussa 2005 ja kirjoittelin siellä sen kaatumiseen asti...

Et kuitenkaan näytä seuranneen niin tarkkaan, että ymmärtäisit Obelixin oikean karvan.

Yritätkö sanoa, että Obelix olisi kirjoittanut sinne tuolla nikillä?
Obelixista minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, mutta hänen oikeasta karvastaan en tosiaankaan tiedä.
Sen olen jo tämän uuden, lyhyen foorumilla olon aikana tajunnut, että hänen yhdyssanavirheensä ovat tietoista kiusaa juuri sinulle.
Säälittävää.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 05.01.2013 22:59, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 23:02

Yhdys sana virheiden käytön aloitin minä. Riidan kylväjä omi ko.
käytännön ja sitten Obelix. Luovuin käytännöstä vajaa pari
kuukautta sitten. Nuo kaksi ovat jatkaneet. Käytäntö ei
välttämättä ole ketään vastaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko