Hilppa kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:- -
Se siitä perusteesta sitten...
En oikeasti voi uskoa, että sinä, Kyllästynyt, väität Obelixin olevan psykoterapeutti "koska hän on itse sen kertonut"! Obelix on tällä foorumilla puhunut niin monta kertaa itsensä kanssa ristiin, että moista en ole missään tavannut. Ja kaikesta päätellen hän tekee sen tietoisesti, hämätäkseen.
Jotenkin minusta nyt Helmenkalastaja tuntuu siltä, että et voi tietää tämän foorumin kirjoittajien historiasta vielä kovinkaan tarkasti, koska olet vasta vähän aikaa ollut mukana. Oletko seurannut tätä foorumia tarkasti ennen kuin rekisteröidyit kirjoittajana vähän aikaa sitten tänne?
Voi, Hilppa, luulin, että tiesit. Olen rekisteröitynyt Tukiasema.net'tiin Helmenkalastajana joulukuussa 2005 ja kirjoittelin siellä sen kaatumiseen asti.
Uudemmilla tukiasemilla olin välillä nimimerkillä 'Helmis', mutta koin tämän pitemmän nimen paremmin omakseni.
Jos sinä olet nimimerkki 'Maria', niin kuin olen päätellyt päiväkirjasi aloittajasta - vai kuka kirjoittasi netissä jonkun toisen henkilön päiväkirjaa? - niin olet minusta ollut tietoinen, kun yllätyksekseni muinoin katsoit tällä foorumilla minun olevan kiusaaja (kun Kyllästynyt oli kopioinut tukarilta valittuja paloja kirjoituksistani tänne).
Sen jälkeen (jos oikein muistan) rekisteröidyin tälle foorumille Helmiksenä ja jonkin aikaa kirjoittelinkin. Sitten kyllästyin.
Tris, en tiedä Vasson diagnoosia. Siitä ei tainnut olla puhetta. En tosin kertoisi sitä, vaikka tietäisinkin. Jotain rajaa sentään.