lappalainen kirjoitti:Voi taivas, äkkiäpä se helmenkalastaja käänsi takkinsa vaikka loppuiko lääkkeen vaikutus?
Vaihtuuko mieli taas, kun on iltalääkkeen aika`?
Mun nikkini Luukkonen voi poistaa, jätä kirjoitukseni kuitenkin. Luen niitä välillä ja muistan, että olen sentäs onnellinen, kun en ole vajonnut niin alas kuin suurin osa tämän foorumin kirjoittajista.
'ps kunnialoukkaus tuskin pätee tällä foorumilla, olette syyntakeettomia hulluja. Loppu mun osalta.
Kiitos Herra, kun olet säilyttänyt järkeni valon näiden hullujenkin joukossa.
Lappalainen, en ole vielä täysin vakuuttunut. En vain usko, että Vasso näin helpolla myöntäisi olevansa Vasso.
Obelix kirjoitti:Ok. VQP.
Silti epäilys jää itämään. Tiedän siis omasta kokemuksesta, että Vasso kykenee kirjoittamaan hyvinkin törkeää tekstiä...
Lisätäkseni vettä myllyyn heitän ilmoille mahdollisuuden, että Vasso saattaa kirjoittaa täälläkin kahdella nikillä.
Lääkkeen vaikutus saattoi tietysti loppua, mutta tuskinpa. Sen verran säännöllisesti lääkkeeni syön. Iltalääkkeitä minulla ei tällä hetkellä ole.
Toivon, että jatkat, Lappalainen! Nautin sun kyvystäsi nähdä asiat eri näkövinkkelistä kuin useimmat ihmiset.
ps. Mun mielestä ihmisellä pitää olla valmius tarkistaa kantaansa, jos ei ole ehdottoman varma. Mä en tässä asiassa ole ehdottoman varma. Vieläkään.