Obelixista / kirjoittajien ristiidoista ym.

Asiaa aiheesta ja sen vierestä

Re: Käsitöistä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 20:48

lappalainen kirjoitti:Voi taivas, äkkiäpä se helmenkalastaja käänsi takkinsa vaikka loppuiko lääkkeen vaikutus?
Vaihtuuko mieli taas, kun on iltalääkkeen aika`?

Mun nikkini Luukkonen voi poistaa, jätä kirjoitukseni kuitenkin. Luen niitä välillä ja muistan, että olen sentäs onnellinen, kun en ole vajonnut niin alas kuin suurin osa tämän foorumin kirjoittajista.

'ps kunnialoukkaus tuskin pätee tällä foorumilla, olette syyntakeettomia hulluja. Loppu mun osalta.
Kiitos Herra, kun olet säilyttänyt järkeni valon näiden hullujenkin joukossa.

Lappalainen, en ole vielä täysin vakuuttunut. En vain usko, että Vasso näin helpolla myöntäisi olevansa Vasso.
Obelix kirjoitti:Ok. VQP.

Silti epäilys jää itämään. Tiedän siis omasta kokemuksesta, että Vasso kykenee kirjoittamaan hyvinkin törkeää tekstiä...
Lisätäkseni vettä myllyyn heitän ilmoille mahdollisuuden, että Vasso saattaa kirjoittaa täälläkin kahdella nikillä.

Lääkkeen vaikutus saattoi tietysti loppua, mutta tuskinpa. Sen verran säännöllisesti lääkkeeni syön. Iltalääkkeitä minulla ei tällä hetkellä ole.

Toivon, että jatkat, Lappalainen! Nautin sun kyvystäsi nähdä asiat eri näkövinkkelistä kuin useimmat ihmiset.

ps. Mun mielestä ihmisellä pitää olla valmius tarkistaa kantaansa, jos ei ole ehdottoman varma. Mä en tässä asiassa ole ehdottoman varma. Vieläkään.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 05.01.2013 21:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 20:51

Psykopatologia kirjoitti:Tukiasema.netissä Helmenkalastaja kirjoitti 4.12.2013 ("Hakekaa sikanne kotiin" http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971),
että Obelix ei ole psykologi. Ko. viesti on poistunut hermeksen viestin jäljestä.

19:49 Siis Helmis.

Siis täällä.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 20:52

Minustakin olisi mukavaa, jos lappalainen jäisi!
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Kiss » 05.01.2013 20:53

Minä olen tunnistavinani Wassolle ominaisen turvallisuuden obelixissa. Ja sitte tuo maaginen, hip hip hurraa, onka vain wasso ja minä tiedämme. Mutta, onko sen nyt niin väliä? Kulta on kulta, vaiks millä nimellä ois.
Kiss

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 20:55

Psykopatologia kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Tukiasema.netissä Helmenkalastaja kirjoitti 4.12.2013 ("Hakekaa sikanne kotiin" http://tukiasema.org/viewtopic.php?f=17&t=2971),
että Obelix ei ole psykologi. Ko. viesti on poistunut hermeksen viestin jäljestä.

Siis täällä.

Poistin itse tuon viestin, koska en TIEDÄ asiaa. Viesti oli hätiköity.
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 05.01.2013 21:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 21:00

Mirri kirjoitti:Mutta siis; mielestäni VQP ansaitsee onnittelut kyvykkyydestään muuttaa kirjoitustyyliä - ja jäljitellä toista 'hahmoa', kuten tässä tapauksessa on nähty. Moderaattori Reinikaisen ilmestyttyä foorumille Vassoa tuskin olisi tunnistettu Reinikaisen leppoisilta vaikuttaneiden tekstien takaa, ellei hän itse olisi kertonut olevansa moderaattori nimeltään Reinikainen.

Minulle Obelixista tulee mieleen VQP nettikäyttäytymisineen, sille asialle en mahda mitään. Ja tulee mieleen silti, vaikka tällä foorumilla nähdään moukkamaista käyttäytymistä ja toisella foorumilla viimeisen päälle 'herrasmiesmäistä' esiintymistä robinhood -juttuineen...

Niin tulee mieleen minullekin enkä minäkään sille mitään mahda. Siksi epäilys jää.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 21:03

kissi kirjoitti:Minä olen tunnistavinani Wassolle ominaisen turvallisuuden obelixissa. Ja sitte tuo maaginen, hip hip hurraa, onka vain wasso ja minä tiedämme. Mutta, onko sen nyt niin väliä? Kulta on kulta, vaiks millä nimellä ois.

Kisuli, uskon kyllä, että noin mielestäsi on. Ihana ihminen; sitä parempi mitä useammassa paikassa kirjoittaa ja useammalla nimimerkillä - onpahan monia, joihin ihastua... :D
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 21:06

Helmenkalastaja kirjoitti:

Siis täällä.

Tiesit tuon jo aiempia tämäniltaisia viestejä postatessasi.
Kuitenkin pyysit m i n u l t a verifikaatiota.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 21:09

Helmenkalastaja kirjoitti:

Siis täällä.

Tiesit tuon jo aiempia tämäniltaisia viestejä postatessasi.
Kuitenkin pyysit m i n u l t a verifikaatiota.

Miten niin tiesin?! En ollut huomannut tuota lyhyttä viestiäsi enkä muistanut eilistä, vain hetken aikaa t o i s e l l a f o o r u m i l l a ollutta viestiäni, jonka poistin, kun pidin sitä hätiköitynä.
Helmenkalastaja

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 21:09

Helmenkalastaja kirjoitti:Tiedän siis omasta kokemuksesta, että Vasso kykenee kirjoittamaan hyvinkin törkeää tekstiä...

Sen minäkin tiedän ja ihan omasta kokemuksesta. Aivan kuten Reinikainen kirjoitteli törkeitä yksityisviestejä; ei sen enempää 'herrasmiesmäisiä' kuin 'lupsakoitakaan'.
Törkeät viestit olivat sellaisia Obelixin täällä nähdyn julkisen huonon nettikäyttäytymisen tyylisiä; inhottavia ja julmia.
Mirri

Obelixista II

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 21:17

Helmenkalastaja:
Miten niin tiesin?! En ollut huomannut tuota lyhyttä viestiäsi enkä
muistanut eilistä, vain hetken aikaa t o i s e l l a f o o r u m i l l a
ollutta viestiäni, jonka poistin, kun pidin sitä hätiköitynä.

Aivan. Jos ei mirrimäisesti muista, ei sitten tiedä.
Mutta minä tiesin.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 21:26

Jos ei mirrimäisesti muista, ei sitten tiedä.
Mutta minä tiesin.

Yrität näköjään provosoida.
Mirri

Re: Käsitöistä / Obelixista

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 21:28

Tulisi aina pyrkiä kirjoittamaan sitä, mitä tarkoittaa.

20:29
Kyllästynyt voisi todeta tähän, että Helmenkalastajankin
tulisi ruveta ottamaan vastuuta sanoistaan.
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 21:29

Onko mitenkään mahdollista, että ketjun alku käsityöaiheineen ja lasitaiteineen erotettaisiin omaksi ketjukseen ja irrotettaisiin Obelix-aiheesta? Miksi ihmeessä haudata asiallinen ja mielenkiintoinen ketju toisen aiheen alle?
Mirri

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.01.2013 21:31

En ainakaan itse osaa tehdä tuota teknisesti.
Kyllästynyt?
Psykopatologia
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.01.2013 21:33

Ok.
Mirri

ViestiKirjoittaja lappalainen » 05.01.2013 21:42

Voi ei sinua Kyllästynyt noista ip-numeroista, olisit nyt hiljaa asioista mistä et mitään ymmärrä.
Katsopa mun ip-numero, se on tällä hetkellä Helsingissä. Jos viitsin, niin muutan sen ja kirjoitan huomenna jostain muualta.
lappalainen

Re: Obelixista II

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 21:50

Olin kuntosalilla ja näyttää siltä että tärkeitä hengentuotteita on mennyt minulta siksi ohi :(

Kuka Obelix siis on?
Tris

ViestiKirjoittaja Tris » 05.01.2013 21:52

Kyllästynyt kirjoitti:

Ja jos joku ei usko, että VQP on mr jalsa -> en minä sillekään mitään mahda.

Mistä sinulle on annettu ylivertainen taito tietää muka kuka kukin on? Aikanaan sekoitit vuoden 2006 vuoteen 2007 ja olet tiedetty tekevän myös virheitä.
Tris

Re: Obelixista II

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 05.01.2013 21:55

Psykopatologia kirjoitti:Helmenkalastaja:
Miten niin tiesin?! En ollut huomannut tuota lyhyttä viestiäsi enkä
muistanut eilistä, vain hetken aikaa t o i s e l l a f o o r u m i l l a
ollutta viestiäni, jonka poistin, kun pidin sitä hätiköitynä.

Aivan. Jos ei mirrimäisesti muista, ei sitten tiedä.
Mutta minä tiesin.

Kas, kun minulla oli vielä siinä vaiheessa vankka usko siihen, että Obelix on sama henkilö kuin VQP.
VQP taas käsittääkseni ei ole psykologi, tai ainakaan ei siinä ominaisuudessa ole Piiskaa tavannut.

Viestini oli foorumilla vajaat viisitoista minuuttia. En todellakaan aio ruveta pitämään mielessäni jokaista sanaa, jonka mille tahansa nettifoorumille kirjoitan.
Nytkin sentään myönsin kirjoittaneeni tuon viestin, vaikka sen olinkin pika pikaa poistanut. Olisinhan voinut kieltää kaiken...
Mikä ei tosin kuulu tapoihini. Otan kyllä vastuun sanoistani. Ja perunkin puheeni julkisesti, jos tarpeen. Ja pyydänpä suorastaan anteeksikin, jos näen siihen aihetta.
Helmenkalastaja

EdellinenSeuraava

Paluu Romulaatikko