Kyllästynyt kirjoitti:Ei ole mitään syytä olettaa, että VQP ja Obelix olisivat sama henkilö.
VQP/Reinikainen on helsinkiläinen purjeveneen omistaja joka käy Tukiasema-tapaamisissa, harrastaa ruoanlaittoa ym. eikä missään tapauksessa ole psykologi tai psykoterapeutti.
Obelix ei asu Helsingissä, on ammatiltaan psykologi/psykoterapeutti, harrastaa metsästystä - eikä liene koskaan kirjoittanut Tukiasema.org -palstalla.
Heidän kirjoitustyylinsä eivät edes muistuta toisiaan.
Et vakuuttanut minua.
Minun silmiini heidän kirjoitustyylinsä ovat huomattavan samankaltaiset. He hyökkäävät samalla tavalla muiden, naiskirjoittajien (erityisesti Mirrin) kimppuun. Se tapa, millä VQP aikoinaan hyökkäsi minun kimppuuni helun ensimmäisellä tukarilla on mielestäni täysin identtinen hänen nykyisen tyylinsä kanssa.
Tällä foorumilla Obelix on Psykopatologian suojeluksessa vain kyennyt päästämään härskiytensä ja antipatiansa valloilleen laajemmassa mittakaavassa kuin tukarilla. Hän voi tukarilla keskittyä luomaan profiiliaan purjeveneen omistajan / kulinaristin suuntaan.
Reinikainenhan ei enää nykyään ole sama kuin VQP. Alkuun oli, mutta melko varhaisessa vaiheessa Reinikaisesta tehtiin nikki, jonka takana henkilö vaihtelee.
Luin Kyllästyneen tällä välillä tulleen kirjoituksen. Mistä tiedät Mr. Jalsanin olevan VQP?