Kyllästynyt kirjoitti:Valitettavasti joudun poistumaan ainakin muutamaksi tunniksi;
täytyy kerätä kamat huomista kirpputoria varten.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Kysymys alla
Kyllästynyt, sopiiko sinulle, että etenemme yllämainitun ehdotukseni mukaisesti, vai haluatko esittää jotain muuta etenemistapaa?
Kysymys yllä
Olkoon voimassa tuo nahkapäätös vaikka mielestäni yksittäisistä teoista ei voi käyttää sanaa "naiset", etteivät ajatukset ole "osoittamista", ja jotta voisi puhua esimerkeistä siitä miten naisten miehiä kohtaan osoittama seksismin näkyy; pitäisi esimerkkien kuvata sellaista toimintaa jota edes 1 % naisista miehiä kohtaan osoittaa.
Mutta olkoon; jokainen nainen tietää, että naisiin kohdistuva seksismi ja sovinismi on niin tavallista, etteivät edes naiset tule sitä ajatelleeksi - ja tuskin silloin miehetkään.
Täällä palstallakin on tullut selväksi se, millä tavalla miehet suhtautuvat muihin kuin nuoriin ja kauniisiin (ja mielellään joko vähäpukeisiin tai bimbovaatteisiin pukeutuneita) naisiin.
Kyllästynyt kirjoitti:OK.
Pahoittelen puolestani myös, että näkemyksemme eivät ole yhtenevät.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... Ja jotenkin ajattelit, että kun sinä heittelet kaikennäköisiä virhetulkintoja yms minusta, niin minun pitäisi olla ...hmm, mitenkäs se nyt meni... paavillisempi kuin paavi itse?
Mitäh?
En taaskaan ymmärrä mitä tarkoitat.
Jos ei halua, että väitteistäsi ei puhuta, ei pidä esittää väitteitä, mutta jos väittää - on täysin oma vika jos niistä puhutaan. Tässä tapauksessa metsä on vastannut niinkuin sinne on huudettu - eli provosoivaan tyyliin on vastattu provosoivalla tyylillä.
Mitä sinä taaas höpiset?
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:... 2. Tuossa viestissä esittämääni kysymykseen kaipaisin vastausta: eli ovatko ao teot yhtä törkeitä kuin aikaisemmat tekoni (sormettamisest yms)?
Lähes, muttei aivan. Liian huonoa kuitenkin ollakseen asiallista.
Niin aivan minustakin eivät ole yhtä törkeitä vaan lievempiä.
Väitit, että en näytä edes haluavan (3.) käytöstäni muuttaa - kuitenkin se on sinunkin mielestäsi (4.) muuttunut. Voin kertoa että nimenomaan olen halunnut (5.) käytöstäni muuttaa noista törkeimmistä jutuista, ja kuten asiasta olemme yhtä mieltä (4.), muutos on myös tapahtunut (6.) todellisuudessakin.
Väitteesi (3.) oli siis vahvasti liioiteltu (7.), todellisuuden vastainen (8.), ellei peräti valheellinen (9.).
Alla on kysymykseni:
Oliko kysymyksessä (3.) kiivaan keskustelun tuoksinnassa lipsahtaneesta väärästä sananvalinnasta, vai mistä on kysymys?
Yllä on kysymykseni
Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kehtasit vielä vittuilla päälle, että "otin hyvän linkin talteen kelvottomasta ketjusta.
Sinä siis otit luvatta omaan käyttöösi - eli varastit - minun työni tuloksen.
Noin varmaan on tapahtunut. Kyllästynyt, miten voisin hyvittää sinulle tämän asian?
Kuten sanoin, myönnät varastaneesi työni tuloksen.
Mirri on sen jo myöntänyt:viewtopic.php?f=5&t=8783&start=440#p112315Mirri kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Miksi sinä Mirri et ole vieläkään myöntänyt, että varastit työni tuloksen?
Ok, myönnän varastaneeni.
(--)
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Tässä on mielestäni kaksi (2) asiaa:
1. Tämä on hyvä esimerkki Kyllästyneen valikoivasta kuulostasi ja näöstäsi. Siis oikeastaan samaa, mitä Helmenkalastajakin näki: kun törmäät johonkin, niin takerrut siihen ja jätät muun viestin lukematta. Tässä tapauksessa takerruit termiin "liioittelua" ja jätit huomaamatta viestissäni esitetyn kysymyksen.
2. Tuossa viestissä esittämääni kysymykseen kaipaisin vastausta: eli ovatko ao teot yhtä törkeitä kuin aikaisemmat tekoni (sormettamisest yms)?
Puhuit liioittelusta, sitäkö ei saisi ymmärtää niin, että sinä puhuit liioittelusta?
Ja heti perään toinen esimerkki täsmälleen samasta asiasta:
Näyttää siltä, että lukemisesi pysäyhtyi (taas) sanaan "liioittelua" ja et (taaskaan) huomannut, mitä sen jälkeen lukee.
??? Taas olen täysin kuutamolla. Mihin kysymykseen en nyt ole vastannnut?
2. Olen siihen jo vastannut.
viewtopic.php?f=5&t=8783&start=370#p112195Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Jälkikäteen tehdyt korjaukset huomioidaan, mutta eri asia on, ovatko korjaukset vakuuttavia ja/tai selittävätkö ne jotakin.
Kysymykseni sanamuoto oli "korjaukset ym".
Tämä siis koskee kaikkia, myös minua?
Psykopatologia kirjoitti:Vaikutelmat riippuvat myös siitä, miten luettu on kirjoitettu.
Jos viesti on liioiteltu, epätatarkka tai muuten huonosti kirjoitettu,
kirjoittajan vastuu ulottuu myös lukijan ymmärrykseen.
Kyllästynyt kirjoitti:Tietenkin. Mutta niin kuin sanoin, on eri asia, ovatko korjaukset vakuuttavia tai selittävätkö ne jotakin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kahvi kirjoitti:Kyllästynyt kirjoitti:Tietenkin. Mutta niin kuin sanoin, on eri asia, ovatko korjaukset vakuuttavia tai selittävätkö ne jotakin.
Hyvä.
Voisitko sitten kertoa, että miksi seuraavat korjaukset eivät mielestäsi olleet vakuuttavia tai jotain selittäviä:
a) En ole kieltänyt sinulta kategorisesti sanan "ex-vaimosi" käyttöä.
b) Termillä "uskomattomia horoja" tarkoitin erittäin promiskuiteettisesti käyttäytyviä naisia.
c) Kamelilla tarkoitin rohkaisua jatkaa myös naisiin liittyvien asioiden kommentointia.
a) Miksi sitten sanoit niin?
b) Olet sanonut mitä tarkoitit, mutta miten se antaa sinulle oikeuden kutsua tai nimittää ketään "uskomattomaksi horoksi"?
c) Asia ymmärretty, mutta koska et sanallakaan ilmaissut, että Riidankylväjän olisi syytä muuttaa tapaansa kirjoittaa naisista tai naisiin liittyvistä asioista, kehotus/rohkaisu jatkaa on mielestäni selvä kannanotto sen puolesta, että hänen pitäisi, tai ainakin mielellään saisi, jatkaa samaan tapaan ja tyyliin kuin ennenkin.
Kyllästynyt kirjoitti:Kyllä sinun jatkoselityksissäsi oli ainakin sen verran puutteita, ettei se minua ole vakuuttanut siitä, että olisit toivonut Riidankylväjän jatkossa ottavan huomioon sitä kritiikkiä jota hänen viestiensä sisältö ja sävy ovat saaneet...
Psykopatologia kirjoitti:Jatkoselityksiä ei tarvittu, koska viestin sisältö oli "kaikille" kristallinkirkas.
Paluu Yleistä ja ajankohtaista
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa